אשמח להתייעצות, אבא שלי רכש רכב מחברת לייסינג מסויימת. במעמד הרכישה נאמר לנו שיש לנו אחריות לשנה על רוב התקלות שעלולות לצוץ במהלך השנה, לאחר כחודש וחצי מהרכישה החלו להופיע בעיות ברכב.. בהתחלה המדחס הפסיק לעבוד ולאחר מכן החלו בעיות במנוע..
במהלך כל התקופה הזו עברנו עוקמת נפש מזעזעת, אבא שלי בן אדם מבוגר שלא שולט בשפה, ופשוט טירטרו אותו מחברת הלייסינג למוסך, כאשר כל אחד מפיל את האחריות על השני.
במהלך 4 חודשים שעברו מאז הרכב לא טופל! עד היום.
בין לבין יש הרבה מאוד היסטוריה, בלי סוף טלפונים ופשוט ייאוש!!!
לצורך העיניין לאחר מאמצים רבים כאשר החברה סוף סוף הסכימה להחליף את המנוע הובטח לנו הבאת המנוע תוך שני ימי עסקים. מה שבפועל המנוע סופק רק לאחר שבועיים, ובכל התקופה הזאת לא היה לנו מענה, המנהלת פשוט החליטה לא לענות לנו יותר לפלאפון, וברגע שיצרתי עימה קשר ממספר אחר, ענתה ופשוט החליטה שהיא מנתקת לי את השיחה כי לא מתאים לה להתעסק בזה!
ניסיתי לפנות לשירות לקוחות על מנת לשוחח עם הממונים עליה, אך גם פה הובטח לי שתכף המנהל שלה יוצר עימי כאשר ונעלמו עקבותיו!
וזה ממש לא נגמר פה לאחר שלושה חודשים בלי רכב, גם בלי רכב חילופי שלא הסכימו להביא לאבא שלי. המנוע שהגיע הגיע לא מתאים לרכב, המנוע הוחזר לאחר שבעל המוסך הרכיב אותו וגילה כי לא מתאים ( כלומר עוד שבוע בערך). ולא פלא, זה גם מה שקרה במנוע השני שסיפקו! גם הוא לא התאים! וגם בשלישי שסופק לאחר שבוע שהאוטו יצא מהמוסך הרכב חזר למוסך! אבא שלי מתפרנס עם הרכב, בלעדיו אין לו אופציה לעבוד.
עד היום הרכב במוסך ואנחנו כבר הרמנו ידיים.
זה ממש ממש בקצרה לעומת כל מה שעברנו.
אשמח לעזרה!! למי ניתן לפנות? מה ניתן לעשות??