אמא שלי נסע אחורה כדי לצאת מחניה, עצרה כי שתי אנשים רצו להכנס לחניה שלנו.
הבחור שהיה מקדימה, התחיל בנסיעה מאחורה, ראינו שהוא הולך להכנס בנו, צפצפנו. אחרי "הנשיקה" בין המכוניות, הוא התחיל לנסוע קדימה. החלפנו פרטים, הוא לא הודה בתאונה.
דיברתי עם סוכנת הביטוח (יש לציין שלא הוקלט) והיא אמרה שזה החוק היבש של נסיעה אחורה (גרסא א), ושאני אלך למוסך, תהליך של שמאי ותיקון, ולהביא 2 צ'קים.
כאשר הייתי במוסך אחר בהתחלה, שנתן לי הצעת מחיר 2100 צבע ופחחות.
במוסך שנסעתי ושמתי - הזמינו שמאי, התיקון שהוצע הינו על סך 4900, והשתתפות עצמית 900 ש"ח (פגיעה בפרמיה) ובמקרה הזה התיקון היה החלפת דלת.
כאשר באתי לאסוף את האוטו, הפקידה של המוסך אומרת לי שהסוכנת החליטה שתהיה השתתפות עצמית (הפתעה) ולא הפעלת צד ג' (כפי שבהתחלה סוכם עם הסוכנת. עוגמת נפש, על המקום.
כשדיברתי איתה היא טענה, שהיא הייתה בחופשה, והגדירה אותנו אשמים בתאונה ולכן, אנחנו צריכים לשלם על הכל. שאלתי אותה למה היא לא עדכנה אותי, לגרסא החדשה, להיות ערוכה - טענה שהיא בחופש ומי שעדכן אותי המוסך, היא והמוסך אחד. (השיחה הזאת מוקלטת, הפקת לקחים מהראשונה).
יש לציין, שלרכב הפוגע, לא קרה שום נזק, אינו מודה בתאונה.
יצא מצב כשביררתי איתה בפעם הראשונה טענה גרסא א, בטלפון בפעם השניה (לאחר התיקון) טענה, שאמרתי אחרת.
א. האם יש פה רשלנות של הסוכנת? לגבי המקצועיות שלה.
ראיתי, שבדיעבד היא הייתה צריכה לבקש שאני אכתוב לה את הפרטים במייל (לפי אתרי אינטרנט), כלומר אופן פעילות תקין מול הביטוח.
ב. האם החוק מגן עלי מבחינת התאונה?
ג. האם הזכויות שלי נשללו לגבי אופן הטיפול באוטו (פחחות וצבע/החלפת דלק).
ג. האם יש פעולה שאני יכולה לנקוט בעתיד.
ד. האם יש פה סיבות טובות ללכת לתביעה? במידה ואתם חושבים שכן, אשמח להמלצות.
תודה