x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
בעיה עם המוסך המרכזי
מחבר: ש.ד תאריך ושעה: 28/05/2016 22:44
שלום,

במהלך טיפול ראשון לרכב חדש במוסך מורשה מטעם היבואן, אחד העובדים במוסך פירק לי תוספת שהותקנה על ידי ברכב ולמעשה שמר אותה לעצמו.

המוסך מכיר את העניין אך עושה רושם שאינו מתייחס לעניין ברצינות.
כיצד אתם הייתם נוהגים? מדובר באביזר שעלותו גבוהה.
האם פנייה לאיגוד המוסכים היא האופציה הטובה ביותר? או כל גוף אחר שמפקח על המוסכים בארץ? או בית משפט?

אשמח לעצות. הסיפור קצת מורכב אך בעיקר מכוער, וכל זה גם ככה מצטרף למוניטין הכל כך רע שיש למוסכים בארץ בנוגע לאמינות.

עניין העלות של האביזר המדובר הוא לא המרכזי, אלא הנושא של הגניבה/רמאות מכוונת, בעזות מצח מצמררת ובלי בושה.

מעבר לכך, שאלה נוספת - האם פרסום המקרה בפומבי ברשתות החברתיות, לפרטי פרטים עם ציון שם המוסך והיבואן - מסכן אותי באופן זה או אחר במישור המשפטי?

אציין שזה מוסך מרכזי, במרכז הארץ, שפרסום שמו והסיפור עשוי למנוע מאחרים להיפגע באופן דומה.
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: בעיה עם המוסך המרכזי