x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
בעיות עם חברת סקודה
מחבר: עידן תאריך ושעה: 28/05/2016 22:50
לפני כחודשיים קנינו רכב מחברת סקודה, ושילמנו מקדמה על סך 2000 ש"ח בעת חתימת החוזה.

בחוזה היה כתוב כי את הרכב אנחנו אמורים לקבל ב7.7 ולפני כשבוע וחצי התקשרתי לחברה כדי לבדוק מתי נקבל את הרכב כי רצינו למכור את הרכב ולשכור רכב חלופי, כשהתקשרתי נאמר לי כי רק המנהלת יכולה לבדוק תאריך הגעת רכב וכי היא תחזור אליי, לאחר כיומיים שלחתי הודעה לסוכן ונאמר לי כי יש בעיה עם הגעת הרכב וכי המנהלת תיצור איתי קשר, לאחר כ10 דקות המנהלת התקשרה ואמרה שיש בעיה בחו"ל עם ייצור הרכב ורק באוגוסט 2017 נקבל את הרכב, לאחר התעקשות שלי לבקשת שיחה עם אחד המנהלים הבכירים נקבעה לי פגישה לשבוע אחר כך ובפגישה נאמר לי שיש רכב חלופי בצבע אחר אך לא את הצבע שעליו חתמתי בחוזה ללא כל פיצוי מצד חברת סקודה, לא הייתי מוכן לקבל את הרכב ללא פיצוי, כי בעת מעמד חתימת החוזה יכולנו לקבל את האוטו בצבע האחר באותו השבוע אך בחרנו שלא מכיוון שרצינו צבע ספציפי, ידענו כי ההשלכות של לא לקבל את הרכב שהוצע לנו בעת החתימה הן ירידת ערך הרכב והפסד כלכלי. יש לציין שקיבלנו את ההודעה על הבעיה בהגעה בעת שחתמנו על חוזה מכירת הרכב הפרטי שלנו, דבר שגרם לאי נעימות ועוגמת נפש מול אותו רוכש שרצה את הרכב שלנו.

האם יש עילה לתביעה כנגד החברה? ואם כן אז האם מדובר בתביעות קטנות? או שעדיף להיעזר בעורך דין?
יש לציין שבסעיף הביטול של החוז
ה כתוב כי החברה רשאית לבטל במידה והפסיקו לייצר את הדגם הנ"ל, החברה מצדה טוענת שהביטול נגרם עקב עיכוב של תהליך הייצור בחו"ל ולא באשמתם.
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: בעיות עם חברת סקודה