x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
תאונה תעבורה וביטוח
מחבר: אביטל תאריך ושעה: 12/07/2016 13:26
עברתי תאונה ביום ו', אני זו שפגעה ברכב וכמה ימים לפני כן התקשרו אלי מחברת הביטוח לעדכן אותי שתוקף הביטוח שלי פג, חידשתי את ביטוח החובה והמתנתי ליום ב' לקבלת הנחה בחידוש צד ג' (לרכב שלי לא ניתן לעשות ביטוח מקיף) .

בעת התאונה הייתי בטוחה שביטוח צד ג' שלי פג תוקף לכן הצעתי לנפגעת לתקן את הרכב על חשבוני. כעת לאחר שהרכב נמצא כבר במוסך ובמהלך התיקון ראיתי שהביטוח צד ג' שלי עדיין בתוקף. האם אני יכולה להפעיל את הביטוח ? לא הגיע שמאי לפני התיקון לפי הנוהל הרגיל והוא כבר נמצא במהלך התיקון. מה גם שהרכב שברשות הנפגעת הוא רכב ליסינג על שמה אך מי שנהג ברכב הייתה הבת שלה שהיא נהגת חדשה מתחת לגיל 21 אין ברשותי את פרטי הביטוח שלה וסיכמנו שהיא לא מדווחת לחברת הליסינג ואני מתקנת על חשבוני (שמא חברת הליסינג תתבע אותי באופן פרטי).
מה עלי לעשות כעת?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: תאונה תעבורה וביטוח