x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
זה רכב החלומות?!
מחבר: מרינה תאריך ושעה: 02/08/2016 18:22
שלום אשמח לעצה
לפני כחודשיים קנינו את " רכב החלומות " שלנו חדש מהסוכנות ... לקחנו הלוואה פתחנו חסכון ועשינו את מה שחלמנו עליו כבר שנים רבות.
ב24.6 הגענו לקחת את הרכב מהסלון נרגשים מלאי ציפייה .
בעלי נכנס לחנות קיבל מפתח יצא עם איש השרות לחניה כדי לקבל את הרכב.
ישר שמנו לב שחסר משהו... המשהו הזה היה חיישני רוורס ששכחו להתקין לנו ומגני רוח ( לפי סיכום בחוזה) מעצבן אבל בסדר עברנו הלאה. נכנסנו לרכב במבט ראשון הכל נראה בסדר. כאשר הזמנו את הרכב בקשנו למגן אותו במובילאי שהוא כן היה מותקן ברכב אבל הוא לא נראה כאילו הוא מראה סימני חיים , שאלנו את איש השירות הוא אמר לנו שברגע שניסע הוא יתחיל לעבוד אך כמובן לא כך היה המוביליי היה תקול כך גילינו כשחזרנו באותו היום לחנות והכניסו אותנו למוסך. טוב כאן כבר התחלנו להתעצבן. חשבתם שזה הסוף. עוד לא..
כאשר הרכב עומד במוסך ביום שהגענו לאסוף אותו אחרי שחיכינו חודש כמעט . שמנו לב שהמסגרת של המערכת מולטימדיה שבורה וכשהאיש שרות של המוסך מנסה להדביק אותה למקום הטאץ לא מגיב. אז אמרו לנו במוסך אנשי השרות והמכירה "יצרו אתכם קשר כדי להחליף מסגרת ומובילי כי זה מתקין חיצוני ואין באפשרותנו לתקן את זה במקום" ושוב אני מזכירה מדובר ברכב חדש שהגענו לאסוף וכל התקלות באותו היום. וסתם משהו מעצבן שעדיין מצלצל לי בראש , הגברת שאתה סגרנו את העסקה לא הפסיקה להגיד לי "סואו ואט אפשר לחשוב אז נחליף". מאז שבוע אחרי התקינו לנו חיישנים הדביקו מגנים החליפו מוביליי ו3 פעמים החליפו מסגרת כי כל מסגרת שהם פתחו הייתה לא תקינה. את המערכת כולה גם החליפו... נ.ב שווי המערכת לפי דברי החברה 4500 ש"ח . וכשהזמני את הרכב הם לא הפסיקו לשבח את המערכת . סופ"ש שעבר סוף סוף התקינו לי מסגרת תקינה הללויה. עכשיו בדבר הפיצוי: כשממש ממש התעצבנתי וצעקתי שאני לא מעוניינת ברכב ואני משאירה אותו פה שמתי מפתחות על השולחן ואפילו מספר לקוחות שהגיעו להתעניין בקניית רכב לקחו את עצמם וברחו משם. מנהל המכירות הבטיח בכדי לסגור לי את הפה "טיפול חינם" שווי טיפול כזה אולי 1500 ש"ח. לא ציינתי שב3 פעמים שהחליפו לי מסגרת ומערכת כל פעם בעלי היה צריך לצאת מהעבודה למשך לפחות שעה עד שהבחור עבר על הרכב. עד היום לא קבלתי שום אסמכתא אפילו לטיפול הזה. ביום ו האחרון כשהגעתי לחנות לתקן סופית את המסגרת דרשתי פיצוי נוסף על עוגמת הנפש שנגרמה לי מכל התקלות ברגע קבלת הרכב ותקלות שלא נגמרו גם אחרי, מנהל המכירות אמר לי שהוא יבדוק זאת מול החברה והיום קבלתי תשובה שלילית וזה כל כך עצבן אותי !!
חשוב לציין שבמשך חודש הייתי צריכה לרדוף אחרהם, חודש ימים סיפרו לי על מחר ומחרתיים.אה ועוד סתם משהו מעצבן כמו שאמרתי את הרכב קבלתי ב26.6 אך לפי דו"ח כביש 6 שחייבו אותי בעשרים וקצת שקלים ב16.6 הרכב שלי נסע בכביש 6... לטענת החברה "כנראה כשהנוביל הוביל את הרכב מהנמל לחנות נפלה המדבקה מהמספר ואז המצלמה צילמה את מספר הרישוי זה שטויות" אכן שטויות עוד פרח לזר המעצבן.
זהו פרקתי...
אשמח לעצה
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: זה רכב החלומות?!