גיליתי ברכבי סדק מכל צד באופן שווה בגג הפנורמי, הרכב בן חצי שנה סהכ ועדיין באחריות, הלכתי למוסך מורשה של היבואן על מנת שיחליפו את הגג במסגרת האחריות, ולבסוף לאחר שבדקו מכל הכיוונים כי לא נעשה כל נזק חיצוני לגג ושאכן זה במסגרת האחריות בדקו מי יכול לתקן מאחר ולטענתם עוד לא נתקלו בפגם כזה בארץ ולכן לא נעשתה כאן בארץ עבודה של החלפת כל הגג הפנורמי, לבסוף מצאו מישהו במרכז ושלחו את הרכב לתיקון במשך כ4 ימים, במעמד קבלתו לאחר התיקון התגלו פגיעות במסגרת הגג בפח ובצבע של רכבי כאילו שהרימו את הגג בכוח עם מברג מלמעלה וממש יצרו "פנסים" ופגיעות בגג, מגן הרוח היה קרוע והעבודה נעשתה בצורה רשלנית ביותר. מאחר וגיליתי זאת עוד לפני שהרכב עזב את המוסך לא יכלו להתנער מכך והמוסך עירב את היבואן שביצע את התיקון, היבואן מוכן לפצות בכאחוז ירידת הערך של הרכב ושני טיפולים חינם, אך לדעתי הפיצוי הינו זעום ביחס לזלזול, עוגמת הנפש והפגיעה ברכוש שנעשתה, האם יש כאן עילה טובה לתביעת היבואן של הרכב??