x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
תעזרו לי בנושא הביטוח רכב
מחבר: אור תאריך ושעה: 16/01/2017 18:42
שלום לכולם מישהי נכנסה באישתי מאחורה אחרי הבאת שמאי (באופן עצמאי ) נקבע שהרכב מושבת , לבחורה שנכנסה בנו לא היה ביטוח צד ג' אלה רק חובה .. מה אני אמור לעשות ?

אציין שהרכב הפוגע הוא של חברה גדולה בשם ups שעכשיו מדברים איתי קציני רכב שלהם ודורשים ממני את דוח השמאי ועוד כל מיני פרטים שלי והם טוענים שיש להם ביטוח או שיסדרו "קומבינה" או משהו כזה רק שהם מסבירים את זה במילים יפות. הרכב שלי ברישומו המקורי הוא השכרה זאת אומרת שחברת ביטוח מורידה מערך המחירון שלו 23 % , אבל בגלל שלא היה להם ביטוח והם אמורים לשלם לי את הנזק למיטב הבנתי אז הם לא יכולים להוריד לי ערך ממחירון הרכב (לפי ההגיון הפשוט כי הם לא חברת ביטוח).. בכל זאת משהו נשמע לי מסריח בכל העיניין אשמח להמלצה מישו שמבין יודע קצת לכוון אותי בכל זאת להיות תקוע בלי רכב עם איזה בהריון חודש 8 ותינוק בן שנה וחצי זה לא קל ! מה לעשות בכדי לקבל את מה שמגיע לי כמה שיותר מהר ?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: תעזרו לי בנושא הביטוח רכב