x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
איפה עובר הגבול?
מחבר: לילך תאריך ושעה: 15/06/2017 14:50
צריכה עזרה בפתרון עניין שנוגע למכירת רכב והעברת בעלות.
במוצש האחרון נפגשתי עם קונה פוטנציאלי לרכב שבבעלותי.
לאחר שהצגתי לו את הרכב, ויצאנו לנסיעת מבחן ברכב שבה הוא נהג, הוחלט בין שנינו שהוא יקנה את הרכב וישלם לי את הסכום שקבענו 2000 שקל ובמהלך השבוע אביו יילך לעשות העברת בעלות עם צילום התעודת זהות שלי וייפוי כוח מבנו(הקונה), רשמנו זכרון דברים בו צויונו כל הדברים האומורים לעיל בנוסף עןד כמה סעיפים שמזכים אותי מכל אשמה או אחריות במקרה של תאונה/עברה/נזק לאחר זמן מסירת הרכב.
מאז אני עוברת רק טרטורים ובעיות.
יום לאחר מכן התקשר ואמר שהוא לא יכול לעשות העברת בעלות ויצטרך להגיע אלי כדי לעשות ביחד, הסכמתי ואפילו בדקתי שאוכל לצאת במהלך שעות העבודה. בבוקר אחרי התקשר ואמר שהלך הקלאץ ברכב והוא רוצה שאני אלך למשרד רישוי בשביל להשבית את הרכב הסכמתי אבל בתנאי שיעביר לי את הרישיון רכב ואת שתי הלוחיות רישוי של הרכב כי זה מה שנדרש הוא הסכים. יום אחרי החליט לשנות שוב את דעתו ורצה לבוא למחרת בבוקר וללכת איתי ביחד כדי לקבל את הכסף אחרי ההפקדה של הרישיונות.

בקיצור, יש לי זכרון דברים שישלח בפרטי לכל מי שמוכן לעזור ולייעץ, השאלה שלי האם אני מחוייב להקשיב ולציית לכל דרישה שלו? למרות שיש לי זכרון דברים ששנינו חתומים עליו?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: איפה עובר הגבול?