x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
עצה לגבי הרכב
מחבר: אודליה תאריך ושעה: 12/07/2017 15:17
שלום.. אשמח לקבל עצה.. קניתי רכב מסוחר(מגרש) כבר אופל אסטרה 2011 48000 קמ . מהשבוע הראשון הרכב התחיל לקרטע.. ולקפוץ במוסך בדקו ומסתבר שה" חנוכיה" תושבת פלגים אחד שבור עלות 3500 שח (לא החלפתי) גיליתי שברקסים קידמיים גמורים והחלפתי. הרכב התחמם יש כנראה בריחת מים כי אני כל שבוע צריכה למלא. הצמיגים האחוריים שחוקים 4 שנים החלפתי( 1000 שח) פתאום לא הניע.. מצבר.. החלפתי עוד 500 של לצערי לא השכלתי לבדוק אבל הרכב היה חודשיים לפני טסט והמסמכים לא הגיעו אלי ככל הנראה הגיעו לבעלים הקודם אולי הגיע אחרי 5 חודשים תזכורת שאני בלי טסט.. מהר רצתי שילמתי 1400 טסט וראו זה פלא.. גם טסט לא עברתי להם היד "קליפר" גמור הוסבר לי שזה לא כמו רכבים ישנים 'למתוח כבל וזה עובד.. אלא ממש חלק ספציפי היות והצמיג אידראולי וזה עוד מעל 1000 שח.. (לא תיקנתי) משמע אין טסט אבל הכסף שולם. מה שחשוב לי לציין לאורך כל הדרך עידכנתי את המוכר בכל התקלות וטיפולים שעשיתי כולל "טיפול שגרתי" החלפת שמנים וכיוצ"ב בכדי "להתחיל מ 0" בקיצור עניין הטסט שבר אותי ואמרתי לאדון שבידי הקרוב אני באה להחזיר לו את הגרוטאה.. ודורשת את כספי בחזרה.

1. אפשרי?
2. לדרוש גם את כל ההוצאות שעד כה הוצאתי על הרכב?
3. במידה ולא יסכים להחזיר מה עלי לעשות?

אני חד הורית גם ככה קשה לי אני חייבת רכב להתנייד עם הילד ומרגישה כל כך מרומה
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: עצה לגבי הרכב