x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
אשמח לעזרה שלכם
מחבר: אושר תאריך ושעה: 13/08/2017 09:18
רכשתי רכב ממגרש מוכר עם אחריות מורחבת לשנה. לאחר חצי שנה התחילו תקלות שלא במסגרת האחריות.. לאחר שיחה עם אחד המנהלים בחברה טען ואמר לי שאקח את הרכב למוסך שעובד איתם שייבדקו.. ונראה במה אפשר לעזור.

הגעתי למוסך (מוסך מרכזי ברעננה) שלצורך העניין יש לי את אותו המוסך בנתניה.. הבדיקה עלתה 240.. התיקונים עוד 2290. בסוף החברה לא עזרה, שילמתי על כל התקלות. לפני שהרכב נכנס למוסך אחת התלונות על הרכב הייתה בדוושת המצמד שהוא מאוד חזק. בשיחה ראשונה עם המוסך לאחר הבדיקה נאמר לי כי הקלאץ במצב מצוין.. ורק שאר התקלות הם הבעיות. כמו שאמרתי סמכתי ושילמתי. לאחר שלקחתי את הרכב מהמוסך (לפני 5 ימים בערך) היום הקלאץ לדעתי או הגיר הלך. במהלך הנסיעה התחיל לצאת עשן נוראי.. דוושת המצמד נהפכה לאבן ונתקעתי כך עם הרכב באמצע הכיכר בנתניה.

סחבתי אותו ברגל עד הבית כי הגרר רק בראשון ובגלל שלא עברו עדיין חודש ימים מהגרירה הראשונה הם גם רוצים לחייב אותי במידה והמוסך ייטען לאותה תקלה. חשוב לי לציין שיש לי שיחה מוקלטת עם בעל המוסך שהוא מתחייב לכך שכל הרכב נבדק והקלאץ תקין.. ועוד שיחה מוקלטת לאחר שלקחתי את הרכב מהמוסך בו פתאום המנהל משנה את דעתו ואומר: אמרתי לכם שאפשר לסחוב איתו.

מה עושים במקרה כזה? מציין שזה הוא רכב העבודה שלי..
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: אשמח לעזרה שלכם