x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
קניית רכב מסוחר
מחבר: נופר תאריך ושעה: 06/09/2017 13:50
שלום רב,

לפני כשבוע וחצי רכשתי רכב מסוחר, רכב שהוצג בפניי ופורסם במודעה כרכב משנת 2014, יד שניה, כלומר אני היד השלישית. הסוחר הציג לי רשיון רכב בו בסעיף "בעלים" רשום "סוחר רכב" ואת שמו, ובסעיף "בעלים קודמים" רשום 01, כלומר הרכב הוא יד שניה. בגילוי נאות נכתב שבעל הרכב הוא אותו סוחר אשר שמו מופיע ברשיון, אך בסעיף "מספר הבעלים הקודמים של הרכב" נרשם 02, כלומר הרכב הוא יד שלישית לפני שרכשתי אותו.

להבנתי, במידה והרשיון הוא על שם סוחר ורשום 01, הסוחר לא נחשב ליד נוספת ולכן כשהרכב עובר לבעלותי הוא נשאר 01 - כלומר אני יד שניה. לכן ביררתי עם הסוחר מספר פעמים למה רשום 01 ואילו הוא אומר לי שאני יד שלישית ולא שניה. לאחר שלקחתי את הרכב לבדיקה הוא חזר אליי ואמר שצדקתי והיתה טעות בידיים, לכן הוא עשה לי מעט הנחה במחיר, אך בכל מקרה אני אהיה יד שלישית וברשיון יופיע 02 - דבר שלצערי נאמר רק בעל פה. וידאתי זאת מספר פעמים והוא חזר והדגיש שאני היד השלישית.

לאחר העברת הבעלות הוצאתי רשיון חדש ובו רשום תחת "בעלים קודמים" 03, כלומר אני היד הרביעית. כמו כן, גיליתי שבהעברת הבעלות רשום בעלים אחרים מזה שמופיע ברשיון שהוצג לי ומזה שנרשם בגילוי הנאות, בעלים פרטי שהוא היד השלישית.
כלומר הסוחר הטעה אותי בכך שהציג לי רשיון רכב לא מעודכן, בכך שאמר לי בעל פה שאני היד השלישית ולא הרביעית, ובכך שרשם בטופס הגילוי הנאות את שם הסוחר שהוא לא הבעלים האחרון של הרכב. לעומת זאת, הוא כן רשם מספר ידיים נכונות בטופס הגילוי הנאות, דבר אשר הבנתי לא נכון ולכן לא חשדתי.

במידה והייתי יודעת שהרכב הוא יד שלישית לא הייתי מעוניינת לרכוש אותו. אשמח לשמוע מה דעתכם ומה אתם מציעים לי לעשות?

תודה.
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: קניית רכב מסוחר