x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
שאלה לגבי הביטוח רכב שלי
מחבר: בר ב. תאריך ושעה: 03/10/2017 13:32
קניתי רכב לפני שנה ועשיתי לו ביטוח חובה וצד ג' אחרי חמישה חודשים מכרתי אותו וקניתי רכב חדש , התקשרתי לחברת ביטוח שלי ואמרתי להם שמכרתי ואני רוצה לבטל אז הם ביקשו שאביא להם את תעודת הביטוח חובה (מקור לא צילום) ואז הם יחזירו לי את הכסף. אחרי יומיים החזרתי להם את התעודת ביטוח , היה שם עומס (בסניף) שאלתי את אחד הפקידים מה לעשות עם התעודה הוא אמר לי להניח על השלוחן שלו, שאלתי אותו אם אני צריכה לחתום על משהו הוא אמר שלא ושאני יכולה ללכת.
לפני חודש קיבלתי מכתב בדואר שמודיע לי כי הפוליסת ביטוח עומדת להגמר ואני צריכה לחדש (שכחתי בכלל שצריכים להחזיר לי כסף). התקשרתי לסניף והם לא מוכנים להחזיר לי את הכסף בטענה שאין להם אסמתא שהחזרתי. המנהלת סניף כבר שבועיים מנפנפת אותי ואומרת שהיא מטפלת בזה בפועל אף אחד לא מתייחס אלי ולא נותן לי מענה, הם טוענים שאין להם שום אישור שהחזרתי את הביטוח חובה. המנהלת סניף ביקשה ממני שאנסה לאתר את הבן אדם שמכרתי לו (מזכירה שזה היה לפני שנה) באמת שניסיתי לעזור כמה שיכלתי וניסיתי למצוא מסמך שמעיד שבאמת הרכב נמכר, אפילו ניסיתי להוציא כפל רישיון (לא עזר כי הרכב כבר לא היה על שמי) מה אני יכולה לעשות בנידון? אפילו שלא מדובר בסכום עתק, זה עניין של 1500 ש"ח סה"כ אבל הרתיח אותי עצם זה שאם לא הייתי מקבלת את המכתב בדואר לא הייתי מודעת לזה שהם לא ביטלו והכסף לא הוחזר!
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: שאלה לגבי הביטוח רכב שלי