x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
בעיה ברכישת פיאט
מחבר: זיו תאריך ושעה: 09/10/2017 13:04
שלום לכולם. שתי שאלות בבקשה
1. אבא שלי רכש רכב מסוג פיאט דוקאטו 2016 חדש מחברת פיאט. ברישיון הרכב אכן רשום שהרכב עלה לכביש בשנת 2016. גם חבר שלו רכש רכב מאותו הסוג והיו שינויים מזעריים ברכב של אבא שלי לעומת הרכב שלו, כמו למשל אפשרויות נוספות בהגדרות מחשב הרכב בדאשבורד. כששאלנו את החברה, נאמר שבחלק מהדגמים יש את האופציות ובחלק לא(יש לציין שהרכב של חבר של אבא שלי אכן נוצר בשנת 2016, יש אתר שאפשר לבדוק, שגילתי בעזרת הכתבה הנ"ל). מכייון שלא היה משהו חריג ונראה לעין ובגלל שאי אפשר לדעת בארץ את שנת ייצור הרכב, ירדנו מהעניין. העניין הוא שפתאום צצה כתבה בערוץ 2 שמראה שמוכרים בארץ מכוניות ישנות מהמודל המקורי שלהן והן נמכרות כחדשות.(הכתבה הייתה בתוכנית חסכון בערוץ 2. אפשר לראות אותה בדף שלהם בפייסבוק).
ובכתבה נתנו טיפ איך אפשר לבדוק את שנת ייצור הרכב. קצר ולעניין, לאחר בדיקה הרכב נוצר בשנת 2015 , אך בישראל עלה לכביש בשנת 2016. זהו רכב עבודה ואין מה לדבר על בלאי שנוצר במערכות הפנימיות כאשר רכב שוכב כל כך הרבה זמן בחניון לפני מכירה. האם ניתן להגיש תביעה ? הרי שילמנו על מחיר של שנת 2016 וקיבלנו רכב שנת 2015. אשמח לפרטים נוספים ולמי אפשר לפנות.
2. באותו הרכב, שנרכש ע"י אבא שלי ועוד כמה חברים שלו, יש קושי בהעברת הילוך רוורס, ההילוך כאילו נתקע ואז נכנס. זוהי כנראה תקלה כללית ברכב הזה, זה קורה ב-4 רכבים שונים מאותו הסוג ושנת הייצור. האם ניתן להגיש תביעה ייצוגית?
תודה לכולם.

אם חסרים פרטים אשמח להוסיף
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: בעיה ברכישת פיאט