x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
מקרה שקרה לאמא שלי
מחבר: מירו תאריך ושעה: 04/11/2017 21:31
ערב טוב
אני רוצה לשאול שאלה רק לעורכי דין בבקשה ממש דחוווףף !!!
אמא שלי קנתה רכב , היא לא מבינה ברכבים כלום, לא לקחה לבדיקה לא כלום. עשתה העברת בעלות. אחרי כמה ימים הרכב הפסיק ליסוע , לקחה לבדיקה גילו מלא בעיות.(הבנאדם שמכר לה את הרכב , פשוט נעלם . )
לקחה את הרכב למוסך אמרו לה כל התיקונים ב 8,000 ש'ח היא שילמה הכל במזומן. רק תשלום אחרון 1,200 ש'ח בציק. לקחה את הרכב מהמוסך. שוב כמה ימים נסע ושוב יש בעיה לא נוסע. גילתה ששמו לה את כל החלקים משומשים או מרכב אחר..אפילו לא אותו דגם. ושילמה על הכל שיהיה חדש. השאלה שלי אם אפשר לבטל את הציק שהיא נתנה ? כי הוא לא תיקן שום דבר כמו שצריך והרכב לא נוסע בכלל.והם לא עשו שום חוזה בניהם .ולא נתנו לה אפילו קבלה שהיא שילמה על התיקונים של הרכב. בעל המוסך אמר שהוא הביא חלקים ממוסך אחר והביא להם את הציק שאמא שלי הוציא לו . היא מפחדת שאם היא מבטלת את הציק יבואו אליה אנשים הביתה. מה אפשר לעשות ? ואם אפשר לעשות משהו בכלל ?!

תודה מראש
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: מקרה שקרה לאמא שלי