x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
התייעצות עם מומחה ביטוח / עורך דין
מחבר: רוס תאריך ושעה: 13/11/2017 22:17
דרוש יעוץ של מומחה ביטוח ו/או עורך דין....
1. תוך כדי חניה, הרכב שלנו נגעה בשני ואולי גרם שריטה קלה או שפשוף קל. הרכב שלנו נסע לאט לאט ולא גרם שום שקע והשטח של הנגיעה היה קטן מאוד. עוברי דרך ראו ואמרו בפירוש כי אין נזק של ממש ואין שום סיבה להשאיר פתק
2. השארנו פתק בכל מקרה עם הטלפון.
3. בעל הרכב האחר התקשר וביקש העברה בנקאית של 200 ש"ח.
4. כתבנו בחזרה כי נשמח לתת את 200 הש״ח, אנחנו פשוט מבקשים שהיא תשלח לנו מייל כי 200 שקל ימצו את כל התביעות נגדנו וכי אנחנו מעדיפים לשלוח המחאה.
5. היא שלחה טקסט חזרה שהיא לא נותנת את הדוא"ל שלה לאנשים שהיא לא מכירה ושהיא מבקשת מספר ת.ז. רישיון רכב ומספר ביטוח "כנדרש בחוק"
6. אנחנו שלחנו חזרה אליה שאנחנו רק רוצים לסיים עם זה ושנשמח להעביר לה 200 ש"ח אם האי תשלח לנו הודעת טקסט המציין כי 200 שקל היא התביעה הסופית שלה נגדנו.
7. היא חזרה אלינו שהיא הלכה מוסך וקבלה הצעת מחיר. היא שלחה דף הצעת מחיר שבה הנזקים עולים ל1,989 ש״ח. הנזקים בהצעת מחיר לא היו יכולים להיגרם כתוצאה מהאירוע הזה בגלל שמקום הנגיעה לא היה במקום של הנזקים נרשמים. היא חוזרת על בקשתה לקבל הפרטיים האישיים שלנו ופרטי הבטוח.
8. אנו כותבים לה שהנזקים בהצעת מחיר לא היו יכולים להיגרם כתוצאה מהאירוע הזה בגלל שמקום הנגיעה לא היה במקום של הנזקים נרשמים. אנחנו גם מציינים שיש לנו עדים שאמרו שלא היה שום נזק של ממש ואמרו בפירוש לא להשאיר פתק כלל. אנו מציינים כי אנו עדיין מוכנים להעביר לה 200 שקל בתנאי שתשלח את הודעת הטקסט המבוקשת. אנו אומרים לה (ביום ראשון) כי ההצעה עומדת עד סוף יום שני (היום). אנחנו אומרים לה שאנחנו נשמח לשלוח לה פרטיים אישיים ופרטי בטוח שלנו אם היא תשלח קודם כל את שלה.
9. היא כותבת לנו היום כי יש לנו שבוע לשלוח לה את הפרטים שלנו, ואם לא, היא תגיש דו"ח פלילי במשטרה על פגיעה ובריחה.
סוכן הביטוח שלנו חושב שאין לנו מה לדאוג. הנהגת היא בתי ואני ממש לא רוצה לסבך אותה. אני גם מוכן לשלם עבור נזק שאכן קשור אלינו. מצד שני האישה הזאת מרגיזה אותי ביותר ולא רוצה להיכנע לאיומים שלה.?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: התייעצות עם מומחה ביטוח / עורך דין