x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
מה דעתכם - מומחי הרכב...
מחבר: טל תאריך ושעה: 05/12/2017 10:17
הי חברים,
לפני כשנה בערך קניתי רכב דרך חברת תיווך סוויץ' (היא חברת בת של חברה מאוד גדולה בתחום הרכב**צויין שלא להזכיר את שמם) . החברה נסגרה מספר חודשים לאחר הקנייה.(בירורים ובעיות מדברים עם חברת האם )

הרעיון של החברה למי שלא יודע הוא סוג של תיווך לקנייה ומכירה של רכבים מבעלות פרטית ,חלק מהשירות שלהם הוא העברת בעלות ובדיקות לרכב בתשלום נוסף.
לאחר חידוש רישיון הרכב - כשקיבלתי את הרישיון החדש גיליתי שיש לי בעלים נוספים על הרכב שהוא לא אחר מבעלה של בעלת הרכב לשעבר . כמובן שהשגתי את המספר שלו ודיברתי איתו והבחור לא יודע על מה מדובר - מה גם שהוא בכלל לא היה בעלים של הרכב קודם אלא אשתו ועל שמה בלבד!

יצרתי קשר עם החברה להבין מה הסיפור והנציגה הופתעה מאד לשמוע את המקרה , טענה שהבן אדם שמתעסק בזה לא נמצא והוא יחזור רק בסוף אותו חודש . אחרי שבוע היא התקשרה אלי שוב ואמרה שלאחר הבירור אין איך לפתור את הבעיה מבלי לפגוע בידיים של בעלות הרכב ושאני אשם שלא ראיתי עד עכשיו...

חשוב לציין כי בטופס העברת בעלות לא היה מוזכר הבעלים נוספים ..

השאלה היא האם אפשר לתבוע את החברה הגדולה שהם חברת האם שלהם?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: מה דעתכם - מומחי הרכב...