בוקר טוב, שאלה בנוגע לתשלום ע"י חברת
ביטוח.
בחודש אוגוסט פגעו לנו ברכב. הכנסנו באוגוסט את הרכב לתיקון במוסך שחברת הביטוח של הפוגעת ביקשה והשארנו צ'ק עם תאריך לדצמבר כיוון שזה המקסימום שבעל המוסך היה מוכן להמתין. עד היום חברת הביטוח של הרכב הפוגע מושכת אותנו עם התשלום כל פעם בטענה שחסרים מסמכים למרות שהם כולם נשלחו בקבוצה אחת אבל רק חלק נסרקו שם בחברה. שלחנו שוב את המסמכים בתחילת נובמבר אחרי פנייה יזומה מאיתנו לדעת מה המצב עם הצ'ק והתגלה שחסרים מסמכים ועד אז אף אחד מהחברה לא טרח אפילו להתקשר להגיד שמבחינתם חסרים מסמכים ושהטיפול בתיק בעצם עצר עד אותה נקודה שאנחנו התקשרנו. מאז הם שוב מושכים אותנו כל פעם בטענה שהמסמכים עדיין בסריקה.
בעוד שבוע הצ'ק שנתנו למוסך אמור לרדת ובעל המוסך לא מוכן להאריך את ההמתנה לתשלום (ובצדק) ומבחינת חברת הביטוח יש להם עד סוף דצמבר לטפל בנושא..
במידה ובסופו של דבר אנחנו ניאלץ לשלם את הטיפול מכיסנו האישי, ניתן יהיה לדרוש מאותה החברה פיצוי על כך שנאלצנו לשלם? האם יש משהו לעשות בקשר לעיכוב שלהם?
אנחנו כל יום מתקשרים וכל יום מורחים אותנו עם התשובה של מסמכים בסריקה ושהם מציינים שזה חשוב ואנחנו כבר התייאשנו.
תודה.