x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
שאלה למומחה ביטוח
מחבר: אורנית תאריך ושעה: 14/12/2017 15:55
לפני כחודש, בדרך לעבודה, הייתי מעורבת בתאונת דרכים של נזק לרכב שלי בלבד. התאונה התרחשה בצומת כאשר אני בנתיב הימני (נוסעת ישר) והנהג הפוגע בנתיב השמאלי (פונה שמאלה), כאשר הוא לוקח סיבוב רחב ופוגע במראה שלי עם החלק האחורי של המשאית. החלפנו פרטים, אך המשאית רשומה ע"ש חברה בע"מ (קוקה קולה) ולא האדם הפוגע. כעת חברת הביטוח שלו מסרבת לשלם לי את הנזק שנגרם למראה (שכבר שולם למוסך) בשל טענתו שהוא אינו אשם (ואני בעצם אשמה כי סטיתי לנתיב הנגדי שלו, מה שלא נכון). הבנתי שהאופציה כרגע היא לתבוע בבית משפט לתביעות קטנות (ללא עורך דין) או בבית משפט השלום. אשמח להבין מה עדיף (בהתחשב בעובדה שאם התביעה היא נגד החברה בע"מ ולא נגד הנהג, יש סיכוי סביר שהם ישלחו מומחה מטעמם גם אם מדובר בתביעות קטנות...). תודה.
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: שאלה למומחה ביטוח