רכשנו רכב מאזדה cx5 הדגם המפואר luxury, שנת 2018 חדש מהחברה.
ביום האיסוף מדלק מוטורס כשעתיים אחרי שיצאנו מנקודת המסירה בניר צבי הרכב הפסיק להגיב ולזהות את השלטים של הרכב למעשה עצרתי וכיביתי את הרכב (שתחילה הגיב לשלטים כמובן) וכשחזרתי אליו חזרה הרכב פשוט לא הגיב לשלט ולא נתן לי לפתוח את הרכב ובטח שלא לנהוג בו (אין סוויץ׳ למפתח, ההנעה נעשית באמצעות כפתור). מאותו רגע התחילו סדרה של אירועים שגרמו לי ולבעלי לבזבז הרבה זמן יקר, עצבים וכסף כגון מוניות לאיסוף הילדים שלי מהגן חיפוש מקום להחלפת סוללה לשלט ביטול פגישה חשובה הקפצת בעלי שיגיע עם השלט השני שגם לא הגיב לרכב טלפונים והמתנה ממושכת לתשובה מהנציגים והרבה הרבה יותר מידי לחצים מיותרים!
הרכב נאסף מדלק מוטורס בניר צבי ביום שני ה 15/1/18 ומאותו היום ועד היום נמצא כבר 4 ימים מלאים רצוף במוסך. יצא לי לשרוף שם שעות ללא כל תועלת התקלה לא נמצאה ובנוסף התחילה לפעול עוד נורה שמסמלת ״אוויר בצמיגים״ כשלא חסר אוויר כלל! הטכנאי פירק בקטנה את הרכב וחיבר לו חוטים לבדוק את המחשוב וכמובן לא מצא כלום והכין אותי להוציא את הכיסאות תינוק כי מחר הולכים לפרק אותו עוד יותר. יום למחורת הגיע טכנאי מיוחד של מערכת המיגון ״קוברה״ שלאחר יום שלם לא הצליח גם הוא להבין מדוע השלטים אינם מגיבים ומהמוסך נמסר לי שגם הוא לא מצא את התקלה וביום השלישי (אתמול ה 18/1) הוא (הרכב) פשוט עמד שם בלי שאף אחד בכלל יגע בו.. ראיתי איך מפרקים לי את הרכב המפואר שלי שעבר רק 80 קמ על הכביש את כל הדש הכיסאות הדלתות ומה רק לא וכמובן שאני מבואסת! אני בטוחה שנקבל פיצוי על אוגמת הנפש זה בכלל לא מדאיג אותי אבל כרגע חשוב לי יותר לקבל את הרכב ששילמתי עליו את מיטב כספי וכמובן שיהיה בטיחותי ונקי מתקלות!! ובשורה תחתונה אני חוששת מהרכב התקול הזה ורוצה להבין האם יש לי את האופצייה להחזיר להם אותו ולקבל חדש או שייזכו אותי בסכום וייקחו את הרכב שלהם בחזרה?? נכון לעכשיו אם הרכב היום לא חוזר אלי (יום שישי, כפי שזיו המנהל מדלק מוטורס הבטיח לי אתמול בטלפון שיקרה והיום כבר שלח לי תשובה מתחמקת בנושא אז ממש לא נראה לי שזה יקרה) במקרה כזה אני לא רוצה אותו!
אשמח להכוונה או המלצה על עו״ד המתמצא בתחום ע״מ לדרוש את החלפת / החזרת הרכב.