x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
תאונה ונזק לרכב
מחבר: טובה תאריך ושעה: 12/04/2018 08:25
פגעו לי ברכב כשהיה בחניה (מותרת ותקינה כמובן) והרכב טוטאלוס. הרכב היה מאוד מבוקש בשוק ויכל להימכר ב45,000 שח במינימום!! לאור התאונה והטוטאלוס נאלצתי למכור אותו כביכול לחברת ביטוח על מנת שילך לפירוק לחלקים ועליו אני מקבלת מהם "לפי הספר" 40,000 שח בלבד.

בנוסף, שבוע לפני התאונה הרכב עבר טסט, הוחלפו צמיגים ופנסים בכמה מאות שקלים. כעת נכנסתי לברוך גדול של חיפוש רכב חדש ברחביי הארץ, אני מפסידה ימיי עבודה ואני סטודנטית לכן מפסידה גם לימודים. הוצאות קניית רכב חדש (למשל בדיקה לפניי קניה), ימיי חופש, עוגמת נפש והפסד על "שכיחות" מכירת הרכב בשוק הרחב בו הייתי מוכרת באופן חד משמעי במחיר יותר גבוה מ40,000 שח.

האם אני זכאית ויכולה לתבוע את האדם הפוגע באופן אישי על ההפסדים שאני נאלצת לספוג ולשלם (זמן, עוגמת נפש, הוצאות בדיקה לפני קניה, ימיי חופש, השקעות על הרכב הקודם שהלכו לפח) לאור כך שהוא האשם היחידי בתאונה ונרדם על ההגה ופגע לי ברכב בחניה?

אם כן, אשמח לייעוץ!
תודה
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: תאונה ונזק לרכב