x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
מה עושים במצב הזה?
מחבר: אביבה תאריך ושעה: 29/04/2018 16:17
שלום,

רכשנו רכב מחברה מוכרת בליסינג. עשינו עיסקת טרייד אין מסרנו את הרכב שלנו בשווי 31,000 ש"ח והוספנו עוד 52,000 ש"ח. הרכב לא היה בסניף וראינו בדיקה שלו דרך המחשב. הבדיקה נראתה טובה מלבד הערות לגבי שלדת מרכב שהמשמעות נמוכה. נאמר לנו שיש לרכב סנרוף, מערכת מולטימדיה מובנית מקורית. הובטח לנו שהרכב יגיע לסניף מטופל נקי ונראה כחדש. שילמנו על החשבון וקיבלנו מהמוכר טופס להסדרת התשלום. ביום שני העברנו את הכסף וביום שלישי הודיעו לנו שהרכב מוכן ושאפשר לבוא לקחת אותו. הגענו למשרד חתמנו על חוזה קיבלנו מפתחות ונסענו עם הרכב. במהלך הנסיעה פתחנו את הסנרוף וגילינו שהוא לא תקין, החלון לא עבד, במאפרה היה בדל סיגריה, הכפתור של המזגן יצא החוצה, המתקן של הפלאפון רופף ומפריע ליושב מקדימה(היו אמורים להוריד אותו), הקבל של הדיבורית משתחל מעל הגג, המערכת מולטימדיה מקולפת. הבן הלך למשרד ליום המחרת ורק לאחר שהרים את קולו כי לא מתייחסים אליו נתנו לו טופס על מנת לתקן את הסנרוף ואת החלון והמובילי.

המשכנו לנסוע ברכב ובכביש מהיר נשמע רעש כאילו יש פנצ'ר בגלגל ונדלקה נורה של גלגל. מיד נכנסנו לתחנת דלק הקרובה ומלאנו אוויר בגלגלים והמשכנו לנסוע. צילצלתי למשרד לפלאפון של המוכר ולא נעניתי. השארתי לו הודעה בוואצפ וגם לא נעניתי.
ביום שישי נגשנו למשרד לשוחח עם המוכר אך הוא והמנהל לא היו. בערב שישי שוב נסענו בכביש מהיר ושוב נשמע אותו רעש חזק כמו ביום חמישי. עצרנו את הרכב מיד בצידי הדרך ומסתבר שהמגןץ של המנוע השתחרר ונפל. צילצלנו לשרות לקוחות וגם שם תהיחס מזלזל " אין מה לעשות סעו לאט עד שתגיעו הביתה" קשרנו את המגן והמשכנו בנסיעה איטית הביתה. היום בעלי ירד לבדוק את הרכב ומסתבר שחסר מים מזוקקים בוישר, ומים במנוע.לאור הליקויים שהתגלו עד היום אני מבינה שהרכב לא טופל כלל ואינני יודעת אם ישנם עוד ליקויים שעדיין לא נתקלנו ונדע בהמשך.
רציתי לשאול מה עלי לעשות ביום ראשון עם הרכב?

האם בגלל שחתמנו על החוזה שאין לנו כל טענות כלפי המוכר ושקיבלנו את הרכב לשביעות רצוננו הן מבחינה חיצונית והן מבחינה מכאנית אין באפשרותי לבטל את החוזה בינינו ולדרוש את כספי בחזרה?האם יש באפשרותי להתעקש להשאיר את הרכב במשרד ושידאגו לבדוק את הרכב כמו שהם מחוייבים ולתקן את כל הליקויים?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: מה עושים במצב הזה?