x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
טעות של הביטוח
מחבר: אלכס תאריך ושעה: 21/06/2018 13:44
הסיפור הוא כזה, בסוף 2015 הייתה לי תאונת דרכים על כביש 5 אבל בחלק שקשור לכביש 6, האוטו טוטאלוס משטרות עניינים, התקשרתי לסוכן ביטוח שלי, זה היה בלילה והוא לא ענה, מסתבר שהוא גם החה בחול, כמובן למחרת הודעתי למשרד שלו שהייתה תאונה, והוא עוד עזר לי למכור את האוטו לאיזה מוסך, אחרי חודשיים אני מקבל מכתב מכביש 6 שאני חייב להם 6 אלף שקל נזק שנגרם מהתאונה, ישר הלכתי לסוכן, מסתבר שהייתה טעות הקלדה וכאילו דווקא ביום הזה כאילו לא היה לי ביטוח, חדשתי ביטוח וזה היה חג וגם יום שבת, הוא אמר לי שיסדר את זה אין מה לדאוג, לקח את המכתב..משך אותי כמה שבועות, בסופו של דבר אמר לי אין לך מה לדאוג דברתי עם הביטוח שלהם הכל מסודר..
עכשיו...אחרי שנתיים וחצי מאז המקרה...אני מקבל שוב מכתב ממשרד עורכי הדין של כביש 6 עם התאריך של עכשיו...שהנושא לא טופל והחוב עומד בעינו על כ 6 אלף שקל..ושאני צריך לשלם תוך חודש..מה לעשות? לפנות שוב לסוכן ההוא? ללכת לעורך דין? לתבוע את הסוכן אולי?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: טעות של הביטוח