x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
תאונה עם רכב בארה"ב
מחבר: גיא תאריך ושעה: 02/08/2018 17:07
מחפש ייעוץ או עזרה בהבנה על דרכי פעולה שלדעתכם עליי לפעול על פי:

לפני כ-שנה וחודש עברתי תאונת דרכים בארה״ב
התאונה התרחשה בנסיעה ממיאמי לאזור טמפה (Fort Mayers )שבפלורידה.

השכרתי רכב מסוג פורד מוסטאנג דרך חברת Heartz
שעבור כל ימי ההשכרה שילמתי תוספת של ביטוח מלא על הכל.

במהלך הנסיעה לבדי ברכב כמו שקורה בפלורידה לעיתים קרובות התחיל לרדת מבול חזק שלא רואים כלום בשמשה הקדמית ובמהירות של 70 מייל לשעה ( כ- 110 קמ״ש) הגשם התחיל בצורה פתאומית של מסך שיורד עלייך מבלי אפשרות להתכונן לזה.

ניסיתי להאט את הרכב כי לא הצלחתי לראות בקושי 50 מטר קדימה ובמהלך הבלימה התחלתי לאבד שליטה על הרכב ולהחליק על הכביש, תוך כדי ניסיונות להאט או לשלוט על הרכב בזמן של אולי שלוש שניות הרכב החליק בצורה אלכסונית לשולי הכביש שלמזלי באותו הרגע ובדיוק באותו מקום שהחלקתי עמד רכב מסוג וואן עם משפחה מקסיקנית (סבתא, אמא, וארבעה ילדים) שבלמו את האוטו שלי באורח פלא והמון מזל לפני שנפלתי לשוליים.(מיותר לציין שניצלתי בנס ולמחרת עליתי לתורה ואמרתי הגומל)

הבלימה פגעה בחלקו האחורי של הוואן שנפתחו לי כריות אוויר בכל האוטו ומלא עשן, תוך כדי ניסיון יציאה מהאוטו המערכת האוטומטית ברכב הזמינה משטרה שהגיעה לאחר כ-5 דקות ביחד עם אמבולנס וגרר.

לאחר יציאה מהאוטו וניסיון להבין מה קורה וראיתי את האנשים שבוואן יוצאים ובדקתי שכולם בסדר ושלא פגעתי באף אחד.

האמבולנס טיפל באמא שכנראה סבלה מבעיה שהייתה לה בעבר בגב, השוטר רשם לי דוח בסך מאתיים ומשהו דולר, הגרר לקח לי את הרכב, האמא פונתה והרכב שלהם נסע לדרכו.

לאחר חזרתי למשרד ההשכרה של הרץ הסברתי להם שיש לי ביטוח מלא ואכן אמרו באותו הרגע שלא חלים עליי חיובים על כל המאורע הנ״ל. ואכן גם לא שילמתי כלום.

היום לאחר כשנה אני מקבל מכתב לדירתי בארץ מעורך דין אמריקאי על תביעה של המשפחה כמעט כולה חוץ מאחד הילדים כאשר כל אחד מהם תובע אותי על סך של 15,000$ כפול חמישה אנשים פלוס תיקוני הרכב שנפגע.

אולי חשוב לציין ואולי לא אבל במהלך כל השהיייה שלי בארהב היה לי ביטוח נסיעות לחול ובמהלך התאונה לא נגרם לי שום נזק למעט מכה קטנה שקיבלתי בברך והשאירה צלקת, וכמו שרשמתי בהתחלה היה לי גם ביטוח מלא על הרכב שהשכרתי ובכל זאת אני נתקל בתביעה מהסוג הזה.

אשמח לייעוץ והכוונה לגבי מה אני אמור לעשות.
התביעה הוגשה באנגלית בנוסח משפטי שמודה שקצת קשה לי להבין.
ונכון לעכשיו אני לא יודע למי עליי לפנות
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: תאונה עם רכב בארה"ב