x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
המלצות לגבי ביטוח רכב
מחבר: אבי תאריך ושעה: 22/11/2018 22:29
הי.. הנער שלי עבר טסט בשעה טובה.. בעניין ביטוח לנהג צעיר, רכב פרטי - אשמח למי שכבר עבר את זה ובדק. מדובר על נהיגה בעיקר סופי שבוע, בילויים עם חברים, ממוצע של פעם בשבועיים. ביטוח קבוע זה מחיר הזוי של תוספת של 4400 ש"ח רק למקיף. האופציות הם:
בחברת הביטוח הנוכחית מציעים תמורת 70 ש"ח 5 ימים רצופים נהיגה לנהג צעיר, 15 פעימות סה"כ שניתן להפעיל בתקופת הביטוח. אם ינצל את כולם זה יצא סה"כ 1050 ש"ח (ההפעלה היא דרך הרשת, ללא הגבלת קילומטר). אם יש עוד מכונית בבית - כנ"ל, עוד 15 פעימות נוספות .
חברת ביטוח אחרת מציעה צ'יפ שהיא מתקינה על המחשב ברכב, קונים 500 קילומטר ב500 ש"ח. אם זה מסתיים ניתן לרכוש עוד חבילות באותו מחיר. גם כאן ניתן לשים צ'יפ גם על הרכב השני בבית (ההפעלה וסיום הנסיעה היא דרך אפליקציה בנייד וכמובן שכדי לרכוש את העסקה צריך להעביר את כל עסקת הביטוח אליהם..).
מכירים את הנושא? יש עוד אופציות? (רכב חברה.. אני יודע..). תודה...
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: המלצות לגבי ביטוח רכב