x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
מקווה שזה הפורום המתאים...
מחבר: איליי תאריך ושעה: 26/11/2018 09:57
סיפור קצת מורכב, אמא שלי מאושפזת בבית חולים כבר 3 חודשים, היא העבירה את הרכב שלה לחזקתי כדי שאניע לה אותו ואשמור עליו טכנית הרכב עם טסט ועם ביטוח תקין על שמי. העמדתי אותו בשכונה שבה אני גר בחניה בצבע אפור וכל יום שחזרתי בלילה מהעבודה הייתי מניע אותו עושה כמה סיבובים בשכונה בשביל הנסיעה וחוזר לאותו מקום חניה כי זה היה המקום היחיד שפנוי בשעות שהייתי חוזר מהעבודה והשכונה גם ככה עמוסה תמיד. אחרי חודש פקח עירייה שם לי מדבקה על הרכב שהרכב עומד ברשות הרבים בלי לזוז ולפי החוק אסור לי להשאיר את הרכב מעל X זמן בלי תזוזה, התייעצתי עם עו"ד בתחום מבלי לנקוט שום פעולה והוא אמר לי שכל עוד לרכב יש טסט והוא לא מהווה מפגע בטיחותי או עומד על חניה אסורה, אסור להם לעשות לי כלום, בייחוד שאין שום סימון על הגלגל או איזשהו תיעוד שהרכב לא זז, המשכתי כהרגלי והייתי מניע אותו כל יום יומיים עושה סיבוב בלילה וחוזר לאותו מקום חניה, היום קמתי בבוקר וראיתי שגררו לי את האוטו, התקשרתי לפיקוח ודיברתי עם הפקח שגרר לי, אמרתי לו באיזה זכות גוררים רכב תקין הוא אמר לי שקיבלו הרבה תלונות שהרכב הזה עומד הרבה זמן בלי לזוז, הסברתי לו שהרכב כן זז ואני מחזיר אותו לאותה חניה כי היא היחידה שפנויה וגם כי אני גר בשכונה וזכותי להחנות באיזו חניה שאני רוצה כל עוד היא אפורה. הוא גמגם ואמר ששלחו לאמא שלי דואר רשום לעיר שהיא גרה בה והיא לא הגיבה, אמרתי לו שהיא מאושפזת שלושה חודשים בבית חולים ואין לה שום דרך לראות את הדואר שלה גם אם הוא רשום, הוא התחיל להגיד שזה עומד ברשות הרבים ושיש תיעוד שהרכב לא זז, אמרתי לו שאם אין לו הקלטת וידאו של חודשיים רצופה אין לו שום הוכחה שהרכב לא זז כי אני הייתי מזיז אותו בלילה! ואולי אני אפילו יכול למצוא הוכחות לכך בפלאפון, אמרתי לו שהשיחה מוקלטת ושאני מתכוון לפנות לערכאות משפטיות כי הם גררו רכב תקין לחלוטין שנוסע עם טסט, הוא אומנם היה מלוכלך והגלגלים לא היו מלאים והוא טען שהגלגלים היו עם קצת אוויר אז זה מעיד על זה שהרכב עמד, אמרתי לו שמה הוא מכונאי מוסמך שקובע כמה זמן רכב עמד על סמך הגלגלים, כל השיחה הוא גמגמם. אחרי זה הוא רצה "לבוא לקראתי" ואמר שיבטלו הכל רק אם אוציא את הרכב מהמגרש שהם גררו אליו על חשבוני, אמרתי לו שזאת חוצפה ושיש המון אנשים(באמת יש) בשכונה שחונים כל יום באותו מקום, אז מה אם אני אתלונן כל יום פשוט יבואו ויגררו להם?
אני רוצה להתייעץ על המצב כאן לפני שאני פונה לבית משפט לתביעות קטנות, מה דעתכם? אני מפחד שהשופטת תגיד לי למה במשך חודשיים חנית באותו מקום חניה אבל באמת שלא הייתה לי ברירה ולא היה לי כוח להזיז אותו כל הזמן רחוק מהבית, זאת חניה אפורה וזאת זכותי. אם יש עו"ד שיוכל לדבר איתי על זה בטלפון אשמח לכך.
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: מקווה שזה הפורום המתאים...