שלום לכולם. נסענו כמה חברים לחופשה קצרה לליטא, וחזרנו לפני כמה ימים. במהלך החופשה שכרנו רכב מחברת השכרה מקומית. מעט לפני הטיסה חזרה ארצה, החזרנו את הרכב לשדה התעופה. בגלל שהטיסה יצאה באמצע הלילה, שמנו את המפתח בתיבת הדואר, כפי שסוכם מראש עם הפקיד של חברת ההשכרה. כמה שעות אחרי שחזרנו הביתה קיבלנו מייל בו נטען שהרכב נשרט וכי עלות התיקון תעלה כמה מאות יורו. הם צירפו גם תמונה מטושטשת של אותה שריטה שלכאורה נוספה לרכב. התמונה לא ברורה, אך אנו יודעים בוודאות שהרכב לא נשרט בשעה שהשכרנו אותו (לצערנו לא צילמנו את הרכב לפני\ואחרי, אולי זו הייתה טעות והיינו תמימים, אבל היה חשוך וירד שלג). בכל מקרה בדקנו עוד קצת על אותה חברת השכרה, ומסתבר שעוד אנשים התלוננו על כך שהואשמו בפגיעות ונזקים שונים לרכב שלא הם ביצעו. אני תוהה מה ניתן לעשות במקרה כזה. כמובן ששלחנו להם מייל אבל אני מניח שזו מילה שלהם מול מילה שלנו. כשקיבלנו את הרכב אחד החברים שילם עם כרטיס האשראי שלו על ההשכרה עצמה ועוד פיקדון (שבאופן לא מפתיע חופף לעלות התיקון של אותה שריטה). כרגע עוד לא הופיע חיוב של אותה שריטה מסתורית, אך אנו מאד חוששים מכך והיינו שמחים אם יש דרך להימנע מכך. תודה על הסבלנות והמענה.