x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
בעיה עם רכב שכור בליטא
מחבר: אליצור ל. תאריך ושעה: 02/12/2018 10:19
שלום לכולם. נסענו כמה חברים לחופשה קצרה לליטא, וחזרנו לפני כמה ימים. במהלך החופשה שכרנו רכב מחברת השכרה מקומית. מעט לפני הטיסה חזרה ארצה, החזרנו את הרכב לשדה התעופה. בגלל שהטיסה יצאה באמצע הלילה, שמנו את המפתח בתיבת הדואר, כפי שסוכם מראש עם הפקיד של חברת ההשכרה. כמה שעות אחרי שחזרנו הביתה קיבלנו מייל בו נטען שהרכב נשרט וכי עלות התיקון תעלה כמה מאות יורו. הם צירפו גם תמונה מטושטשת של אותה שריטה שלכאורה נוספה לרכב. התמונה לא ברורה, אך אנו יודעים בוודאות שהרכב לא נשרט בשעה שהשכרנו אותו (לצערנו לא צילמנו את הרכב לפני\ואחרי, אולי זו הייתה טעות והיינו תמימים, אבל היה חשוך וירד שלג). בכל מקרה בדקנו עוד קצת על אותה חברת השכרה, ומסתבר שעוד אנשים התלוננו על כך שהואשמו בפגיעות ונזקים שונים לרכב שלא הם ביצעו. אני תוהה מה ניתן לעשות במקרה כזה. כמובן ששלחנו להם מייל אבל אני מניח שזו מילה שלהם מול מילה שלנו. כשקיבלנו את הרכב אחד החברים שילם עם כרטיס האשראי שלו על ההשכרה עצמה ועוד פיקדון (שבאופן לא מפתיע חופף לעלות התיקון של אותה שריטה). כרגע עוד לא הופיע חיוב של אותה שריטה מסתורית, אך אנו מאד חוששים מכך והיינו שמחים אם יש דרך להימנע מכך. תודה על הסבלנות והמענה.
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: בעיה עם רכב שכור בליטא