בוקר טוב,
חברת
ביטוח גבתה ממני על פוליסה לרכב יותר מ- 500 שקל יותר ממה שכתוב בהצעת המחיר שלה.
בהתנהלות מולם - הם חוזרים אלי רק אחרי שאני מגיבה להם בפייסבוק.
החברה טוענת שברשותה הקלטה, שבה בעלי אישר להם לגבות את ההפרש, אבל לא מוכנה לשלוח אלינו את ההקלטה. "המנהלים לא מאשרים".
האם חוקי ? האם הם מחוייבים לשלוח אלי הקלטה כזאת ?
פרטים נוספים:
1. מעולם לא קיבלנו את הפוליסה. בכל פעם שפנינו לבקש - שלחו לנו רק את תעודת החובה. אחרי נדנודים אין קץ - שלחו לינק שלא עבד.
2. לפני המקרה הנ"ל - עשינו דרכם עוד פוליסה לעוד רכב. בפוליסה השנייה גבו את הסכום המוסכם, ואז הם התקשרו בטענה שנוסף עוד סעיף, שמייקר את הביטוח בכמה מאות שקלים. בזמנו חשבתי שהייתה טעות, הסכמתי, ושילמתי. אבל בדיעבד, אחרי המקרה הנ"ל - זה נראה לי פורמט קבוע.
כיצד ניתן להשיג את ההקלטה הזאת, אם היא קיימת ? רק דרך תביעה בבית המשפט, או שיש איזשהו נוהל שמחייב אותם להעביר את ההקלטה אלי ?
תודה רבה.