לפני 9 חודשים נדלקה נורית תקלה ברכב ונסעתי למוסך לבדוק, נאמר לי שממיר קטלתי תקול ויש להחליפו. החלפתי. מיותר לציין כי החלק יקר מאוד. אחרי שבוע הנורית נדלקה שוב, שוב פניתי למוסך. עשו ניקוי דלק ניקוי צינוריות. אחרי חודש התקלה חזרה. ב9 חודשים אלו, הייתי במוסך 4 פעמים ובכל פעם עשו משהו ואחרי שבוע/חודש התקלה חזרה. היום, שוב עם אותה תקלה מגיעה למוסך ומגלה שהחליפו לי לממיר קטליתי יד שנייה. הפרט הזה לא צויין אף פעם בעבר. לא הייתי מחליפה חלק שעולה 3 וחצי אלף בחלק יד שנייה. עכשיו מציעים לי שוב "לבדוק את הרכב, ונראה מה אפשר לעשות" וגם זה שיש לי שנה אחריות על החלק. מסתבר 3 חודשים אחריות על החלק ושנה אחריות על העבודה. הם לא מוכנים להחליפו לחדש(כי עברו 3 חודשים, בהם כן הגעתי למוסך עם אותה תקלה), מרגישה שרימו אותי בהחלפה וסגה שלא נגמרת כבר כמעט שנה. האם אפשר לדרוש החזר כספי על סמך העובדה שלא ידעו אותי ביום ההחלפה כי מחליפים לממיר יד שנייה?