x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
הונאה במוסך רכב
מחבר: ג.א תאריך ושעה: 17/07/2019 10:37
לפני 9 חודשים נדלקה נורית תקלה ברכב ונסעתי למוסך לבדוק, נאמר לי שממיר קטלתי תקול ויש להחליפו. החלפתי. מיותר לציין כי החלק יקר מאוד. אחרי שבוע הנורית נדלקה שוב, שוב פניתי למוסך. עשו ניקוי דלק ניקוי צינוריות. אחרי חודש התקלה חזרה. ב9 חודשים אלו, הייתי במוסך 4 פעמים ובכל פעם עשו משהו ואחרי שבוע/חודש התקלה חזרה. היום, שוב עם אותה תקלה מגיעה למוסך ומגלה שהחליפו לי לממיר קטליתי יד שנייה. הפרט הזה לא צויין אף פעם בעבר. לא הייתי מחליפה חלק שעולה 3 וחצי אלף בחלק יד שנייה. עכשיו מציעים לי שוב "לבדוק את הרכב, ונראה מה אפשר לעשות" וגם זה שיש לי שנה אחריות על החלק. מסתבר 3 חודשים אחריות על החלק ושנה אחריות על העבודה. הם לא מוכנים להחליפו לחדש(כי עברו 3 חודשים, בהם כן הגעתי למוסך עם אותה תקלה), מרגישה שרימו אותי בהחלפה וסגה שלא נגמרת כבר כמעט שנה. האם אפשר לדרוש החזר כספי על סמך העובדה שלא ידעו אותי ביום ההחלפה כי מחליפים לממיר יד שנייה?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: הונאה במוסך רכב