x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
אזהרה לגבי ביטוח רכבי יוקרה AIG וחוות דעתכם
מחבר: ארז תאריך ושעה: 02/01/2020 18:54
שלום לכולם,
הייתי שמח לקבל את חוות דעתכם בנושא.
לפני שבועיים התעניינתי ברכישת רכב חדש בשווי 462 אלף ש״ח (כן, יקר, אבל הגשמת חלום). התקשרתי לסוכנות ביטוח גדולה שמתעסקת ברכבי יוקרה כדי לקבל הצעה (גילוי נאות, אישתי מכירה את הבעלים של החברה), קיבלתי מחיר של 12,500 מקיף וחובה, הבנתי, נשמע לי יקר והמשכתי הלאה.
דיברתי עם האיש מכירות מהסוכנות, והוא המליץ לי להתקשר לחברת AIG ביטוח רכבי יוקרה, ולדבר עם בחור בשם איתי, הבחור ענה לי בדרכו ליום כיף של החברה, בשונה מביטוח לרכבים רגילים, במקרה הזה עונה הנציג ממש ומהר והמספר סלולארי (ולצערי השיחות לא מוקלטות), ואחרי העברת הפרטים שלי ושל הרכב, אמר בביטחון מלא שהעלות ביטוח לרכב הנ״ל (רכב ייחודי יחסית) היא בסביבות ה 9,000 מקיף + חובה, על פניו מחיר מעולה!
אחרי שבועיים שהעסקה עם הרכב יצאה לפועל, פניתי שוב לAIG כדי לעשות ביטוח, איתי היה כבר מול מחשב וראה שבעצם פנימי כבר לסוכנות לגבי הרכב הזה ואמר לי, מצטער, אבל תצטרך לחזור אליהם, יש לנו הסכם ואתה לא תוכל לרכוש ישירות ממני, חזרתי לסוכנות וקיבלתי את המחיר הקודם עם הנחה קטנה, אבל עדיין 2,500 יקרה יותר.
מאותה נקודת זמן, לא משנה למי פניתי בסוכנות או ב AIG (נראה שאיתי הוא היחיד בתחום היוקרה אצלם) קיבלתי יחס קר, דאג לחזור אליי מהטלפון במשרד, כדי שמה שהוא אומר עכשיו יוקלט, ודאג לחזור על עצמו שזה המחיר ואין לנו מה לעשות, ולא יכול להיות שיש אנשים שעשו ביטוח בסכום כזה לרכב הזה ועוד כל מיני חירטוטים למיניהם, כדי שאעשה את הביוטוח בעלות הגבוהה דרך הסוכנות שבוודאות יש להם הסכם ברזל ביניהם.

השאלה כאן, מה דעתכם על המונופול / קומבינה בין הסוכנות הגדולה (והמוכרת יחסית) ל AIG ? האם זה תקין?
חייב לציין שלמרות ה״קשרים״ בסוכנות הגדולה, הם חזרו על עצמם כמו תקליט שבור, וכמו אנשי מכירות לא ממש מוצלחים.
לדעתי זאת חוצפה וביריונות של הסוכנות, וכן של AIG
אבל אשמח לשמוע את דעתכם והמלצותיהם.

נ.ב כל מה שכתוב פה זה אחד לאחד מה שקרה, הלקוח חשוב, אבל הקשר עם הסוכנות הרבה יותר.
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: אזהרה לגבי ביטוח רכבי יוקרה AIG וחוות דעתכם