x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
נתקלתי בבעיה עם רכב
מחבר: עידו תאריך ושעה: 20/01/2020 16:05
נתקלתי בבעיה מסויימת ורציתי לדעת מה מצבי מבחינה משפטית.
חיפשתי לקנות רכב ונכנסתי לאחד המגרשים מחברות הרכבים (טרייד אין ליסינג וכו וכו) מבין הגדולות בארץ.
נתקלתי ברכב וסגרתי מחיר מול הנציג 61 אלף שח.
שילמתי "דמי רצינות" 1000 שח תוך כדי שהנציג אומר שאין מצידי שום התחייבות ושום דבר, רק כדי "להוריד את הרכב מהמכירה" ולהעביר אותו למגרש הנ''ל ממגרש אחר של אותה החברה שאוכל לראות אותו ולקחת לבדיקה.
הגעתי שבוע לאחר מכן ולקחתי את הרכב לבדיקה לאחר שהנציג התחייב שחוץ מתיקוני צבע טמבון קדמי ואחרי הרכב פיקס שום דבר לא תוקן, לא עבר תאונה או מכות כאלה ואחרות, נטו צבע של שפשופים ושריטות לטמבון הקדמי והאחורי כאמור.
כבר כשלקחתי את הרכב לבדיקה ראיתי שהגריל הקדמי סדוק, אמרתי לנציג והוא התחייב לתקן ושהוא לא היה מודע לזה.
שילמתי 500 שח לבדיקה במכון שבחרתי ובבדיקה התגלו תיקונים בשתי הכנפיים, תיקוני צבע בטמבון הקדמי והאחורי, בולם תקול ועוד תקלות כאלה ואחרות רצועות וכו..
חזרתי למגרש והנציג שדיברתי איתו לא היה נוכח, אמרתי לנציג שקיבל אותי שדיברתי עם נציג בשם כזה וכזה ואמרתי לו כל עוד הרכב לא תקין אני לא יכול להתקדם, יש תיקונים והרכב ממש לא תקין כמו שאותו נציג תיאר לי. הנציג אמר אין שום בעיה נשלח לתיקון הכול בסדר. אמרתי לו תעשה מה שאתה חושב זה רכב שלכם אני לא לוקח אותו ככה ולא מתקדם איתו ככה.
כדי לקצר ולא להלאות אותכם החלטתי לרדת מהעניין וביקשתי החזר כספי של דמי הרצינות.. כמובן הבדיקה לא רלוונטית כי אני החלטתי לקחת לתיקון.
המגרש בתגובה אומר שבגלל שהרכב נשלח לתיקון ה1000 שח לא חוזרים אליי.. אני מבחינתי לא חתמתי ולא התחייבתי בשום שלב ומה שהנציג צייר לי זה שכל עוד לא שילמתי את הסכום על הרכב ה1000 שח חוזרים אליי נקודה..
מה מצבי בנושא? הצדק איתי, אוכל לתבוע תביעות קטנות?
ומה הדין בנוגע לדמי רצינות באופן כללי? הם יכולים לחייב לקוח על תיקון שהם בכל מקרה צריכים לעשות לרכב כי הם תיארו את הרכב כ"תקין לגמרי"?
תודה!
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: נתקלתי בבעיה עם רכב