x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
צריכה עזרה מהמומחים שלכם
מחבר: ורד תאריך ושעה: 23/01/2020 14:03
אשמח להכוונה ולעזרה משפטית בעניין הבא אליו נקלעתי.
קניתי רכב משומש (בן 3 שנים) בטרייד-אין מחברת ליסינג מוכרת בארץ בעלות של כ60.0 אלף שח.
אני כקונה לא חשבתי לקחת את הרכב לבדיקה מפני שהראו לי בדיקה תקנית שנעשתה ממש בסמוך למועד הקניה, ובמחשב היסטורית התיקונים היתה נראית תקינה (בשפה שלהם "רכב נקי")
משקניתי את הרכב עשה לי כל הזמן בעיות "קטנות" כמו רעידות בהנעה לאחר. בדיקה שלי מול קונים אחרים של הדגם הזה הבנתי שזו מחלה של הרכב וצריך להתרגל..
בו בזמן ששאלתי אנשים האם זה מצב תקין, יצרתי קשר עם היבואן על מנת שישלחו לי את כל היסטורית הטיפולים של הרכב כי הובטח לי שטופל במוסך מורשה.
מששלחו לי את ההיסטוריה חשכו עיניי, ב51000 שהרכב עבר, הספיקו להחליף לו ראש מנוע ורצועת טיימינג ואינספור טיפולים שכן כאלה לא נאמרו לי במעמד הקנייה, אחרת כמובן לא הייתי ממשיכה בקניית רכב זה. אציין ואומר שבחברת הליסינג לא נאמר על הטיפולים הללו שבוצעו לרכב והם בכלל לא רשומים במחשב ז"א שמישהו מהחברה דאג להוציא את הטיפולים הללו מהרישומים.
לפני יומיים הרכב העלה עשן סמיך בצבע לבן מהאגזוז, אחרי שכבר כשבוע אני עוקבת לראות נזילה של מים שהתחילה מהרדיאטור, פניתי אופן פרטי למוסך בעיר שאני מטפלת בו ברכב בדרך כלל וזה אמר לי שאין נזילה ממיכל הרדיאטור ושאמשיך לעקוב.
החלטתי להתקשר לשירות הלקוחות של חברת הליסינג ואלה שלחו אותי למוסך אקספרס שלהם כי הרכב נמצא עדיין בתחום האחריות משלא עברה שנה ממועד הקנייה.
במוסך נאמר לאחר בדיקה מקיפה שצריך להחליף *מנוע* ושכדאי ועדיף שלא אסע ברכב בינתיים כי מספיק שפעם אחת לא אבדוק טוב את נזילת המים אוכל להסב נזק לרכב וחברת הליסינג תתנער מאחריות.
תודה למי שקרא, השאלות שלי:
1. אני כרגע בלי רכב, מנסה להוציא מהם רכב חלופי כי תהליך יכול לקחת גם שבוע ואני עובדת מחוץ לעיר וחייבת להתנייד עם רכב (מה גם שיש לי ילד נכה שצריך הסעה ברכב). מעבירים אותי להמתנה ומבטיחים שיחזור נציג מנהל אך אין מענה. האם יש דרך להוציא מהם רכב חלופי?
2. האם יש כאן עילה לתביעה על חוסר תום לב, או אי גילוי נאות, בבקשה לפיצוי על עוגמת הנפש או לחילופין ביטול העסקה?
3. האם תוכלו להמליץ על עורך דין שיוכל לקחת על עצמו את הטיפול בתיק אם יש עילה?

תודה רבה.
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: צריכה עזרה מהמומחים שלכם