x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
מה עושים במצב כזה?
מחבר: אביאל תאריך ושעה: 28/06/2020 12:15
לפני כשנתיים קיבלתי רכב חלופי עקב תאונה, באותו רכב חלופי ביציאה מהמגרש של החברה נכנסה בי משאית גבוהה מאחורה בטענה שלא ראה. לא נתן פרטים ובסוף אותר בעזרת המספר משאית. מיד חזרתי למגרש של חברת ביטוח וסיפרתי מה קרה. אמרו לי שצריכים לגבות ממני 2000 שקל השתתפות עצמית ואחרי התביעה עם הנהג הפוגע יוחזר לי הכסף. לפני חצי שנה בערך יצר איתי קשר עו"ד מטעם החברה של הרכב חלופי שאשלח לו פרטים ותמונות והודעות לאחר התאונה ולפי מה שהבנתי ממנו תוך כמה ימים זה נסגר ואמר שאין לו מידע לתת לי. נעשו כבר המון נסיונות לדבר עם החברה לגבי ההחזר של ההשתתפות עצמית וכל פעם מקבל תשובה אחרת, לא מצליחים להכנס למידע על הארוע, יחזרו אלי (20 פעם) או כל דבר אחר אפשרי. יש תחושה שאין כבר עם מי לדבר. מה ניתן לעשות במצב כזה?
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: מה עושים במצב כזה?