x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
יש משהו שאפשר לעשות?
מחבר: ליזה תאריך ושעה: 15/11/2020 17:46
אשמח להתייעצות, אבא שלי רכש רכב מחברת לייסינג מסויימת. במעמד הרכישה נאמר לנו שיש לנו אחריות לשנה על רוב התקלות שעלולות לצוץ במהלך השנה, לאחר כחודש וחצי מהרכישה החלו להופיע בעיות ברכב.. בהתחלה המדחס הפסיק לעבוד ולאחר מכן החלו בעיות במנוע..
במהלך כל התקופה הזו עברנו עוקמת נפש מזעזעת, אבא שלי בן אדם מבוגר שלא שולט בשפה, ופשוט טירטרו אותו מחברת הלייסינג למוסך, כאשר כל אחד מפיל את האחריות על השני.
במהלך 4 חודשים שעברו מאז הרכב לא טופל! עד היום.
בין לבין יש הרבה מאוד היסטוריה, בלי סוף טלפונים ופשוט ייאוש!!!
לצורך העיניין לאחר מאמצים רבים כאשר החברה סוף סוף הסכימה להחליף את המנוע הובטח לנו הבאת המנוע תוך שני ימי עסקים. מה שבפועל המנוע סופק רק לאחר שבועיים, ובכל התקופה הזאת לא היה לנו מענה, המנהלת פשוט החליטה לא לענות לנו יותר לפלאפון, וברגע שיצרתי עימה קשר ממספר אחר, ענתה ופשוט החליטה שהיא מנתקת לי את השיחה כי לא מתאים לה להתעסק בזה!
ניסיתי לפנות לשירות לקוחות על מנת לשוחח עם הממונים עליה, אך גם פה הובטח לי שתכף המנהל שלה יוצר עימי כאשר ונעלמו עקבותיו!
וזה ממש לא נגמר פה לאחר שלושה חודשים בלי רכב, גם בלי רכב חילופי שלא הסכימו להביא לאבא שלי. המנוע שהגיע הגיע לא מתאים לרכב, המנוע הוחזר לאחר שבעל המוסך הרכיב אותו וגילה כי לא מתאים ( כלומר עוד שבוע בערך). ולא פלא, זה גם מה שקרה במנוע השני שסיפקו! גם הוא לא התאים! וגם בשלישי שסופק לאחר שבוע שהאוטו יצא מהמוסך הרכב חזר למוסך! אבא שלי מתפרנס עם הרכב, בלעדיו אין לו אופציה לעבוד.
עד היום הרכב במוסך ואנחנו כבר הרמנו ידיים.
זה ממש ממש בקצרה לעומת כל מה שעברנו.
אשמח לעזרה!! למי ניתן לפנות? מה ניתן לעשות??
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: יש משהו שאפשר לעשות?