שלום,
לאחר מספר ביקורים במוסך מסויים.
הבנתי בעצמי ועל ידי איש מקצוע אחר שביקרתי אצלו.
שנעשה תיקון באופן רשלני. תיקון אחד הפסיקו את הסירקולציה של קרור המנוע, דבר אשר גרם להחלפה של מערכות הקרור ובלאי מוגבר של המנוע כולל התחממויות.
רשלנות שניה היא בעת תיקון מזרק, השאירו 2 צינורות ואקום מנותקים, דבר אשר גרם למנוע לגמגם ויצר תקלה במחשב אשר גרמה לי להחליף חיישן באופן מיותר כנראה.
עכשיו עד כאן המעשי מבחינת הרכב.
לאחר שגיליתי את נושא צינורות הואקום, פניתי לבעלי המוסך, הוא סירב לקחת אחראיות.
רשמתי את הלך הדברים כפי שקרו במוסך באופן מפורט כביקורת בדף הפייסבוק של העסק.
לאחר כמה שבועות גיליתי את הרשלנות השניה ובדף הפייסבוק דרשתי מהם ליצור איתי קשר ולהסביר לי למה עשו מה שעשו.
אף אחד לא יצר איתי קשר.
לאחר מכן שלחתי מכתב התרעה לפני הליכים משפטיים בדרישה לפצות אותי על הרשלנות שנעשתה למערכת הקירור אשר דרשה ממני להחליף חלקים, גרמה לבלאי מוגבר, אובדן ימי עבודה ועוגמת נפש.
דרשתי 14.5 אלף ש״ח פיצוי.
בתגובה הוציאו לי מכתב אשר מתנער באופן מוחלט מהאחראיות לגביי מעשיים.
אומר שאני נטפל לבעל המוסך, מחפש להחפיש ולהתעשר על חשבונם.
הם דרשו ממני 3 דברים ולא יפעלו נגדי משפטית:
האחד זה להתנצל
השני להסיר כל ביקורת שפירסמתי
השלישי לשלם להם 30 אלף שח
כל זה עד 7 ימים.
עכשיו השאלות שלי הן:
1. האם התביעה שלי בתביעות הקטנות לגיטימית?
2. האם עליך להערך להגנה כמו שצריך על אף שכל מה שאמרתי הוא אמת, בלי שפה בוטה ומגובה באיש מקצוע שתיקן לי את מה שהם עשו?
תודה