x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
שיטת מצליח בחברת ביטוח
מחבר: אנטואן תאריך ושעה: 22/08/2015 12:14
צלחתי להוציא מחברת הביטוח 3900 שקל נוספים שהגיעו לי בעקבות גניבת רכב אחרי שרדפתי אחריהם כמעט חודשיים.. וגם זה לאחר שיחות רבות שבתחילה הציעו לי תוספת של 2500 בלבד (שהרגיש לי ממש כמו ״נדבה״ מצידם) ולא הסכמתי לקבל מפני שהגיע לי הרבה יותר. העניין הוא שגם הסכום הזה אינו תואם לסכום שחישבתי ( בעקבות שיחה שלי עם המנהלת שם הסבירה לי בדיוק איך הם מחשבים... והשיחה מוקלטת אצלי). אמרו שיחזרו אליי ולא חוזרים, עונים ביחס מזלזל ומתנערים מבלי לשלוח לי מסמך כולשהו שמסביר את החישוב ומפנים לסוכן, את סוכן הביטוח שלי זה לא מעניין בכלל (הכול נעשה על ידי וביוזמתי). השאלה היא האם יש לי על מה לתבוע בבית דין לתביעות קטנות?? אם כן היכן אוכל לקרוא ולדעת עוד בעניין???.... סכום ההפרש בין שנותר הוא בסביבות 1300 ש״ח.
(אציין שאני מנהלת את העניין הזה לאימי אלמנה שמרוויחה שכר מינימום, והסכום שהצלחתי להוציא מהם וההפרש מהווים סכום לא מבוטל בכלל.) ויש מצב שהחברה נוהגת בשיטת ״מצליח״???... הודה לתשובה.
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: שיטת מצליח בחברת ביטוח