x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
מה אני עושה עכשיו? צריכה ייעוץ
מחבר: כרמית תאריך ושעה: 27/08/2015 17:22
רכשתי אוטו וכדי להוציא אותו מהמגרש הייתי חייבת ביטוח מקיף. עשיתי ביטוח אצל הסוכנת הקבועה שלי בטלפון שהסבירה לי שמדובר בהחלפה ויעלה לי הביטוח 3500₪. יש למיין כי היה לי צד ג בלבד לפני שהחלפתי את הביטוח למקיף בלי ביטוח קודם. זאת אומרת ללא עבר ביטוחי שנה. בנוסף גבתה עוד 30₪ על שינוי לחובה מהרכב הקודם לחדש בלי להסביר שגם זה לחצי שנה- עד תום תקופת הרכב הישן.
לאחר שלושה חודשים בחיובי האשראי שמתי לב שקפצו לי התשלומים מ340₪ לחודש ל705₪.

לא הבנתי מה התשלומים האלו והכחשתי עסקה מול חברת האשראי. לא ידעתי במה מדובר.

מסתבר לי לאחר בירור, שהביטוח שעשתה לי הסוכנת הינו עד לתום תקופת ה-ג׳ שהיה, דהיינו לחצי שנה בלבד !!!! 3400 לחצי שנה ולכן התשלומים קפצו. כמובן שלי לא הוסבר שום דבר גם לא על הפרמיה שהיא 7500₪ בגלל חוסר היעדר תביעות! בנוסף לזה, את ביטוח החובה היא שלחה לי לכתובת העדכנית בה אני גרה, ואת הביטוח המקיף היא לא שלחה ולא שינתה כתובת. ז״א שלחברת הביטוח היה את הכתובת הישנה שלי. מסתבר שנשלח דואר רשום מספר פעמים לכתובת ומעולם לא קיבלתי או ידעתי על קיומם. עד שהגיע שליח עם הוצאה לפועל אלי הביתה. בפניה לסוכנת היא טוענת שהיא הסבירה לי הכל ועוד פנתה אלי טלפונית להסדר החוב מה ששקר וכזב. הפעם הראשונה ששמעתי ממנה היה לאחר מספר פניות שפניתי אליה שתברר ולא חזרה אלי.

האם יש לי סיכוי לבטל את ההוצאה לפועל כי לטענתה היא פנתה לעורך דין והדבר היחיד שהסכים אליו הוא חלוקה למספר רב של תשלומים. זה לא מה שאני מחפשת אין לי בעיה לשלם עבור הביטוח שרכשתי לא לעקיצה הזו שעשו לי.
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: מה אני עושה עכשיו? צריכה ייעוץ