x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
עסקה במגרש רכב...
מחבר: ענבל תאריך ושעה: 28/12/2015 11:52
לפני כחצי שנה עשיתי עסקת טרייד אין על רכב במגרש. נתתי שברולט אופטרה שנת 2004 ולקחתי מזדה לנטיס שנת 2002. השברולט לא הייתה תקינה ובעל המגרש ידע ולכן זיכה אותי ב-6000 ₪ עליה, כשהמחירון שלה היה 12,000 ₪. אני התחייבתי לשלם עבור המזדה עוד 13,000 בתשלומים של 500 ₪ לחודש במזומן. מהשבוע הראשון ראיתי שהמזדה אוכלת המון שמן, בקבוק שלם בחודש והוא טען שבגלל שהוא עשה שיפוץ כללי לרכב השמן צריך להיכנס למערכת ושאני אמתין. לאחר כחודשיים של מריחות מצידו פניתי למוסך שאמר לי שהמנוע גמור. פניתי לבעל המגרש והוא ביקש שאחזיר את הרכב והוא יתקן לי אותו במסגרת האחריות. אמרתי שאני לא רוצה את הרכב והוא אמר שכרגע אין לו רכב אחר בשבילי ובנתיים אקח רכב חלופי עד שהוא ימצא לי רכב. הוא נתן לי דהיו לאנוס ואחרי שבועיים החליף אותה ביונדאי אלנטרה. במשך חודשיים טען שיש לו רכב מסוג קיה ריאו בשבילי והיא במוסך. ביקשתי לראות תמונה של הרכב ולדעת מה ההפרש שאצטרך לשלם כי היא הייתה יותר זולה מהמזדה שלקחתי, הוא התחמק מהתשובה. כעבור חודשיים התלונן מדוע אני לו מעבירה תשלום ואמרתי לו שאין לי על מה להעביר כי אין לי רכב. הוא כעס וביקש שאחזיר במיידי את הרכב החלופי והוא לא מוכן למכור לי שום רכב. אמרתי שאין בעיה ושיחזיר לי את השברולט ומבחינתי העסקה מבוטלת. הוא סירב וטוען שיש לי חוב כלפיו בסך 11,500 ₪ עבור המזדה שהחזרתי לו ובנתיים הספיק למכור אותה. (ההלוואה הייתה בסך 13,000 ושילמתי לו 1500 ₪). לפני כשבוע קיבלתי ממנו מכתב להחזיר לו תוך יום את היונדאי החלופית. הייתי בחו״ל ולכן לא החזרתי או הגבתי. ניסיתי לפנות אליו ולפתור את העניין ביננו והוא לא עונה לי. שאלתי היא מה אני צריכה לעשות כרגע ? אני מעוניינת בביטול העסקה והחזרת השברולט שלי.

חייבת לציין ששנה לפני רכשתי ממנו רכב ולא עמדתי בתשלומים והחזרתי לו את הרכב ומבחינת שנינו העסקה נסגרה למרות שלא חתמתי על שום מסמך שמוכיח זאת, אך עדיין יש ברשותו מסמך ערבות שבו הוא מאיים להשתמש. העסקה עם המזדה התבצעה כעבור חצי שנה בערך וגם שם חתמתי מסמך ערבות וגם אותו הוא מאיים שימסור להוצל״פ.

איך להתנהל עם אדם כזה שלא מוכן לענות לי ולהסתדר איתי בעניין ? הוא דורש את הרכב החלופי שלו ורק אחר כך יסכים לדבר. יש לי את כל המסמכים בעניין קניית הרכב וכן הודעות סמס לגבי כל ההתנהלות של העסקה. מצטערת שזה יצא ארוך
נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום


3 עובדות שצריכות לעניין כל בעל/ת רכב וגם אותך:

  • מחקרים מלמדים כי אלה מאיתנו שמשווים מחירים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב חוסכים לפחות 15% בממוצע ממחיר הביטוח לאורך 5 שנים.

  • גם בעלי פוליסות שלרכבם נגרם נזק ותבעו את חברת הביטוח יכולים
    לחסוך לא מעט כסף בעת חידוש הפוליסה - על ידי השוואה בין כמה חברות.

  • באמצעות פעולה פשוטה שאורכת פחות מ-60 שניות תוכלו לחסוך
    מאות ואפילו מעל 1000 ש"ח בכל שנה.


אין סיבה לשלם סתם יותר מדי כסף...
ליחצו כאן להשוואת מחירים וחסכון כספי אמיתי ברכישת ביטוח מקיף!

שאלה בנושא: עסקה במגרש רכב...