שלום,
יום ראשון שעבר 13.3 נרכש רכב מחברת אוטו סנטר לפני קניית הרכב הוא עבר בדיקה במכון רישוי ולדברי נציג המכירות הרכב עבר בדיקה נוספת על ידם טרם המכירה, בנוסף ניתנה אחריות לשנה על הרכב.
יום אחרי הקניה התגלתה בעיה בגיר ואף נדלקה נורת מנוע.
בפניה לחברת האחריות הופנה בעל הרכב למוסך מורשה, בבדיקה במוסך נמצא כי ישנה בעיה בגיר ויש להחליף גיר ברכב.
יום אחרי הבדיקה התקשרו מחברת האחריות ומסרו כי החווד של המוסך אינה מקובלת וכי יש לנסוע לעיר אחרת לצורך בדיקה במוסך נוסף.
שאלותיי הן, הראשונה האם ניתן לבטל את עסקת הרכב?
שנית האם יש עילה לדרוש פיצויים מחברת הבדיקה שערכה את הבדיקה טרם הקנייה.
ושאלה אחרונה האם חברת האחריות יכולה לשלוח אותנו למוסך נובף רחוק ממקום מגוריינו ללא החזר הוצאות על ימי עבודה ודלק?
אודה לתשובתכם!