בתחילת השבוע היה לי נסיון דיי מאכזב עם אחת מחברות הגרר לרכב,
ביום ראשון, עקב חוסר היכולת של הרכ לנסוע, הזמנתי בשעה 8 וחצי בבוקר גרר לרכב (ברשותי
ביטוח גרר), שיגרור את הרכב מבאר-שבע לאשדוד (אני גר באשדוד והרכב היה תקוע בבאר-שבע) הנציגה טענה שהגרר יגיע עד 3 שעות מרגע ההזמנה, מכאן והלאה השירות והתשובות שקיבלתי היו מתחת לכל ביקורת, אפרט בקצרה:
הגרר הגיע בשעה 12 לאחר 3 וחצי שעות (אציין כי החברה שלי הייתה ליד הרכב בזמן הגרירה ולא אני), רק לאחר שהעמיס את הרכב נודע לי כי הוא גורר אותו למרכז הגרר שלהם בבאר שבע ולא ישירות לאשדוד, מסתבר שמכיוון שמדובר בגרירה מחוץ לעיר ישנה תחנת ביניים - והפקידה לא טרחה לציין זאת,
התקשרתי שוב למוקד- נאמר לי שהרכב ייצא תוך שעה וחצי גג לכיוון אשדוד,
בשעה 14:00 התקשרתי שוב - נאמר לי שהרכב ייצא עד שעה 15:30 לאשדוד,
בשעה 16:30 התקשרתי שוב - נאמר לי שישנו חלון זמן של 5 שעות בין השעות 15:00-20:00 שיגררו את הרכב, ומכיוון שהרכב כבר לא יספיק להגיע למוסך, הציע לגרור לי אותו לבית באשדוד, ולמחרת בבוקר מהבית למוסך ללא עלות,
בשעה 21:10 התקשרתי שוב - דיבר איתי נציג שטען שהיו כמה טעויות עד כה, אמרתי לו שאני כל היום מחכה לגרר והמוסך כבר סגר מזמן, הציע לי אפשרות שיורידו לי את הרכב בשכונה במהלך הלילה וישאירו לי מפתח על הצמיג או באגזוז (מה ? ), כמובן שסירבתי ולאחר צעקות ועצבים קיבלתי אחראית כלשהי שהבטיחה לי שעד השעה 7 וחצי בבוקר הרכב ייצא לכיוון המוסך, וכי כל תנועה של הרכב יעדכנו אותי בטלפון,
בשעה 09:00 בבוקר למחרת - לאחר שלא קיבלתי שום שיחת טלפון מהמוקד, התקשרתי למוסכניק שלי והוא אומר שהרכב הגיע אליו כמה דקות קודם, הרכב הועלה לגרר וירד במוסך ללא עידכון כלשהו.
לאחר כל עגמת הנפש, העצבים, והחוסר ידיעה איפה הרכב שלי נמצא בכל רגע, האם יש לי אפשרות לדרוש פיצוי כלשהו?
כמו כן הייתי אמור לעבוד משמרת לילה בשבת, ומכיוון שידעתי שאני אצטרך להיות ער כל ראשון בבוקר/צהריים על מנת להתעסק עם הרכב, החלטתי לוותר על המשמרת, שבסופו של דבר הייתה לשווא, האם זה נחשב שהם גרמו לי להפסד יום עבודה?