x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

פורום ביטוח רכב

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
נושא / מחבר תאריך
  • קניית רכב מסוחר (נופר) 06/09/2017 13:50
    (סגור) כותרת: קניית רכב מסוחר מחבר: נופר תאריך ושעה: 06/09/2017 13:50
    שלום רב,

    לפני כשבוע וחצי רכשתי רכב מסוחר, רכב שהוצג בפניי ופורסם במודעה כרכב משנת 2014, יד שניה, כלומר אני היד השלישית. הסוחר הציג לי רשיון רכב בו בסעיף "בעלים" רשום "סוחר רכב" ואת שמו, ובסעיף "בעלים קודמים" רשום 01, כלומר הרכב הוא יד שניה. בגילוי נאות נכתב שבעל הרכב הוא אותו סוחר אשר שמו מופיע ברשיון, אך בסעיף "מספר הבעלים הקודמים של הרכב" נרשם 02, כלומר הרכב הוא יד שלישית לפני שרכשתי אותו.

    להבנתי, במידה והרשיון הוא על שם סוחר ורשום 01, הסוחר לא נחשב ליד נוספת ולכן כשהרכב עובר לבעלותי הוא נשאר 01 - כלומר אני יד שניה. לכן ביררתי עם הסוחר מספר פעמים למה רשום 01 ואילו הוא אומר לי שאני יד שלישית ולא שניה. לאחר שלקחתי את הרכב לבדיקה הוא חזר אליי ואמר שצדקתי והיתה טעות בידיים, לכן הוא עשה לי מעט הנחה במחיר, אך בכל מקרה אני אהיה יד שלישית וברשיון יופיע 02 - דבר שלצערי נאמר רק בעל פה. וידאתי זאת מספר פעמים והוא חזר והדגיש שאני היד השלישית.

    לאחר העברת הבעלות הוצאתי רשיון חדש ובו רשום תחת "בעלים קודמים" 03, כלומר אני היד הרביעית. כמו כן, גיליתי שבהעברת הבעלות רשום בעלים אחרים מזה שמופיע ברשיון שהוצג לי ומזה שנרשם בגילוי הנאות, בעלים פרטי שהוא היד השלישית.
    כלומר הסוחר הטעה אותי בכך שהציג לי רשיון רכב לא מעודכן, בכך שאמר לי בעל פה שאני היד השלישית ולא הרביעית, ובכך שרשם בטופס הגילוי הנאות את שם הסוחר שהוא לא הבעלים האחרון של הרכב. לעומת זאת, הוא כן רשם מספר ידיים נכונות בטופס הגילוי הנאות, דבר אשר הבנתי לא נכון ולכן לא חשדתי.

    במידה והייתי יודעת שהרכב הוא יד שלישית לא הייתי מעוניינת לרכוש אותו. אשמח לשמוע מה דעתכם ומה אתם מציעים לי לעשות?

    תודה.
  • מה אני אמורה לעשות? (עמית) 04/09/2017 16:49
    (סגור) כותרת: מה אני אמורה לעשות? מחבר: עמית תאריך ושעה: 04/09/2017 16:49
    שילמתי רישיון רכב בבנק הדואר אשר חתמו על רישיון הרכב כאישור לביצוע התשלום.
    משרד הרישוי טען שהכסף לא התקבל ודרש ממני לשלם פעם נוספת, למעשה לא השאירו לי יותר מדי ברירה כי תוקף רישיון הרכב פג. שילמתי את הסכום פעם שנייה ישירות למשרד הרישוי.

    אני פונה לעזרה מכיוון שאני רוצה החזר של הסכום אותו שילמתי בבנק הדואר ולא התקבל במשרד הרישוי.

    בנק הדואר טוענים כי הכסף הועבר ומפה עליי לפנות למשרד הרישוי, משרד הרישוי טוענים כי לא הגיע אליהם הכסף ובנק הדואר ״גנבו״ / לקחו לכיסם ממני הסכום
    מיותר לציין שמעל הכל ליוותה אותי עוגמת הנפש..התורים הארוכים, ההמתנה בטלפון וחוסר הרצון של שני הגופים לעזור או להגיע.

    מה האפשרויות שעומדות בפניי?

    תודה מראש
  • מבוטחת ביטוח רכב (קים) 31/08/2017 15:26
    (סגור) כותרת: מבוטחת ביטוח רכב מחבר: קים תאריך ושעה: 31/08/2017 15:26
    היי. יש לי שאלה אני מבטוחת בביטוח ישיר עשיתי תאונה לפני חודש וחצי האוטו הלך ככה הביטוח קבע. וחודש וחצי לא משלמים לי תכסף שמגיע לי מי שמתנהלת מולי כבר חודש וחצי אומרת עוד כמה ימים ויחזור אליך לא עונה חוזרת אלי פעם ב. להגיד שהמנהלת שלה צריכה עוש אישור ועוד בדיקה בינתים אין לי רכב יש זמן מוגבל שהם חיייבים לתת לי תכסף?

    יש למי לפנות ? מה עושים?
  • הצעה או המלצה מהמומחים לביטוח (מיה) 31/08/2017 10:21
    (סגור) כותרת: הצעה או המלצה מהמומחים לביטוח מחבר: מיה תאריך ושעה: 31/08/2017 10:21
    בוקר טוב לכולם,

    אשמח ואודה להצעה/המלצה:

    בינואר משאית נכנסה ברכב שלי ונגרם נזק. לפני כחודשיים ביטוח של צד הפוגע סירב בתשלום עקב אי הודאה באשמה של הנהג ונאלצתי לתבוע את הביטוח מקיף שעל שמי. עקב כך אני ניזוקה בפרמיה שנתית לעוד 3 שנים ועל זה בכוונותיי להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות . השאלה שלי מה הסכום שעליי לתבוע? חברות ביטוח לא נותנות לי מענה מדוייק לזה כרגע .

    אודה להמלצת סכום התביעה? מה נהוג?

    תודה
  • מה לעשות בקשר לביטוח רכב? (נופר) 13/08/2017 09:24
    (סגור) כותרת: מה לעשות בקשר לביטוח רכב? מחבר: נופר תאריך ושעה: 13/08/2017 09:24
    בוקר טוב .
    סגרתי עם סוכנות ביטוח ב26/6 ביטוח לרכב. אחרי 3 ימים קיבלתי הצעה יותר טובה וביקשתי לבטל (עוד לפני שהתחילה הפוליסה כי היה אמור להתחיל ב1/7)
    הם אמרו שבסדר ויבוטל..
    ב10/7 החיוב ירד מהכרטיס..תיארתי לעצמי שזה לוקח קצת זמן ובאמת אמרו לי שחודש הבא אני אראה זיכוי התקשרתי במהלך החודש הרבה פעמים וכל פעם היא אמרה לי שבחודש הבא זה לא ירד ואני יראה זיכוי . (עדין לא ראיתי באתר בגלל זה התקשרתי)

    אתמול ב10/8 ירד לי החיוב השני מהכרטיס.

    שזה כבר 45 ימים אחרי הביטול והיא הבטיחה לי שתוך חודש זה מבוטל .
    הסוכנת התקשרה איתי בשיחת ועידה לגבייה והיא אמרה לה שלא הבטיחה דבר כזה והתחילו להתווכח בניהם .

    כל השיחות מוקלטות .

    להניח לזה ולחכות לחודש הבא או לעשות משהו?
  • RE: מה לעשות בקשר לביטוח רכב? (יוסי) 30/08/2017 20:17
    (סגור) כותרת: RE: מה לעשות בקשר לביטוח רכב? מחבר: יוסי תאריך ושעה: 30/08/2017 20:17
    לדעתי תחכי לחודש הבא ואז תפעלי
  • מומחי ביטוח רכב - עזרתכם (ספיר) 30/08/2017 15:42
    (סגור) כותרת: מומחי ביטוח רכב - עזרתכם מחבר: ספיר תאריך ושעה: 30/08/2017 15:42
    חברת הביטוח של הרכב שלי התקשרה אלי לחדש את ביטוח הרכב לשנה נוספת , מתוך השיחה מתברר שאין לי בכלל ביטוח מקיף כבר 4 חודשים בגלל שחברת הביטוח ביטלה , עקב חוסר מסמך של העדר תביעות צידי.
    בגלל שאין מסמך נוצר חוב של 1900₪ שזה סכום ההנחה במצב שיש טופס של העדר תביעות.

    אציין ששילמתי את סכום הביטוח במלואו .

    החברה טוענת שדיברו איתי כמה פעמים וידעתי מהמצב .
    אני טוענת שאין מצב שהייתי מזניחה כזה דבר ונוסעת ברכב חדש בלי ביטוח ועוד אחרי ששילמתי הכל.

    אחרי שהתעקשנו בשיחה שכן יש להם העדר תביעות , נמצא טופס לדבריהם , אך, לא רשום בו את השם שלי אלא רק את מספר הרכב ( זה היה ליסינג תיפעולי).
    טוב .....טופס יש אבל ברור שהם חייבים להצדיק את ביטול בפוליסה אז מצאו תקלה ...חסר שם.

    עכשיו טוענים שאם אביא טופס עם שם , לא אהיה חייבת כסף.
    אבל......מה עם זה ששילמתי על ביטוח לשנה ולא הייתי מבוטחת ארבעה חודשים ? אני לא אמורה לקבל החזר ?

    אם חלילה הייתי עושה תאונה הייתי משלמת גם לרכב הנפגע וגם לחברת המימון של הרכב .

    ביקשתי מהם שישמיעו לי הקלטה שבפרוש אמרו לי שמבטלים לי את הביטוח כי אין טופס או חסר שם בטופס .

    כבר יומיים רק אומרים שיש הקלטות ופועל לא מוכיחים לי .
    איך נכון להתנהג במצב כזה ?

    תודה לעונים
  • קניית רכב מצ'מפיון מוטורס (גל) 30/08/2017 13:55
    (סגור) כותרת: קניית רכב מצ'מפיון מוטורס מחבר: גל תאריך ושעה: 30/08/2017 13:55
    לפני כחצי שנה רכשתי רכב שנאמר לי עליו שהחליפו בו בוכנות ויש לי עליו שנתיים אחריות.

    בשיחה ובדיקה מול צ'מפיון מוטורס נאמר לי בדיוק אותו דבר שיש אחריות ל4 בוכנות
    עכשיו כעבור חצי שנה הלכו פתאום 3 בוחנות.

    והם מסירים מעצמם את האחריות בטענה שהם הסתכלו בארכיון והם החליפו רק את בוכנה מספר 3 ועכשיו צריך לתקן את בוכנות 1,2,4.

    לפני שהרכב נשלח למוסך מורשה של צ'מפיון התקשרתי והקלטתי אותם אומרים שיש לי אחריות במידה וזה בוכנות התיקון חינם.

    יש כאן מקום לתביעה?
  • מה עושים מול חברות הביטוח? (קרולינה) 29/08/2017 09:10
    (סגור) כותרת: מה עושים מול חברות הביטוח? מחבר: קרולינה תאריך ושעה: 29/08/2017 09:10
    אשמח לשמוע דעתכם

    לפני כחודש הוצאתי לראשונה רשיון נהיגה בגיל 36. כרגע ולאחר שרכשתי רכב חדש (יאריס 2017), צריכה כמובן לבטח (חובה ומקיף). מסתבר כי ישנן חברות ביטוח שבכלל לא מוכנות לתת שרות, לבטח ולתת הצעה כיוון שאין לי עבר ביטוחי (ולא, אבי כבר לא בחיים,אימי לא נוהגת ואינני נשואה כך שאין מישהו שיכול להירשם איתי ברשיון הרכב).

    מנסה להבין האם זה בכלל חוקי לא לתת לי שירות על רקע.... שומדבר בעצם?
    ומי בכלל יודע, אולי בביטוח היחידי שהציעו לתת לי שירות כולל מחיר מופקר, אולי יש מי שמבקש משרר חברות הביטוח לא לאפשר לי לעשות בירורים ולא לתת הצעה כלומר לבטל את חופש הבחירה בשוק ולייצר מונופול בסתר?

    תודה על עצתכם!
  • ייעוץ בתחום ביטוח הרכב (מישל) 29/08/2017 09:08
    (סגור) כותרת: ייעוץ בתחום ביטוח הרכב מחבר: מישל תאריך ושעה: 29/08/2017 09:08
    שלום לכולם.
    אשמח לעזרה וייעוץ בתחום ביטוח רכב.

    באפריל(4 חודשים לאחור). אחי עבר תאונת רכב.
    נכנס בו בצומת רכב שהתפרץ לצומת, יש בידנו וידאו שמוכיח שהוא האשם וגם הקלטה שהוא מודה באשמה.
    הרכב שלנו מושבת(טוטאלוס).
    פנינו לסוכן ביטוח שלנו שיטפל בעניין.
    יצא שאבא שלי שכח לחדש את הביטוח צד ג, כך שהיה בידנו רק ביטוח חובה.
    לכן, נאלצנו לשלם לסוכן תוספת תשלום עבור הטיפול במקרה.
    הסוכן ביטוח כבר 4 חודשים טוען שזה בטיפול ואף אחד מהם במשרד לא נותן לי תשובה איפה התיק עומד.
    הפעלתי מעט קשרים וגליתי שהתיק כרגע בשומרה אך חסר להם טופס תביעה כדי להשלים את התהליך. לשומרה נשלחו הטפסים רק ב1. 8 והתאונה התרחשה ב19. 4. התקשרתי שוב לסוכן שלי בכדי שאני בעצמי אפתור את הבעיה ואשלח את הטופס תביעה. נציגה של הסוכן כתבה ביחד איתי היום את הטופס התביעה ולא מוכנה למסור לי אותו, נאמר לי ממנה שהיא מחכה לאישור של המנהל כי התיק מסובך מידי מפני שלא היה לנו ביטוח.
    כמו כן גם השמאי קיבל את הצ'ק עבור דוח השמאי.

    אני לא מצליח להבין את הסוכן, הם די מתחמקים ואפשר לשמוע זאת גם בשיחות המוקלטות שבידי.
    אני מחכה כבר 4 חודשים ואני יודע שעל פי חוק זה אמור לקחת 45 ימים.
    כמו כן נשמע לי הזוי שהפקידה רק היום שהתקשרתי כותבת איתי את טופס התביעה.
    עד עכשיו אבא שלי ואחי מתניידים באוטובוסים ובמוניות עד לקבלת פיצויי הכסף על הרכב.

    האם יש בידי קייס לתבוע את הסוכן שלי?
    תודה לעוזרים
  • איך שלמה סיקסט הרשה לעצנה להציע כאלה פוליסות זולות (רותם) 29/08/2017 01:05
    (סגור) כותרת: איך שלמה סיקסט הרשה לעצנה להציע כאלה פוליסות זולות מחבר: רותם תאריך ושעה: 29/08/2017 01:05
    לא ברור לי איך שלמה מציעים מחירים שכאלו.. איפה ההיגיון איפה הרווחים או שכולם "גנבים"? הכוונה לביוח חובה צד ג
  • תאונה שהמחיר שלה גבוהה (ליאור) 28/08/2017 02:44
    (סגור) כותרת: תאונה שהמחיר שלה גבוהה מחבר: ליאור תאריך ושעה: 28/08/2017 02:44
    שלום יש לי אוטו יונדאי ו30 משאית נכנסה באוטו שלי ברוורס .הנהג הודה בהתחלה אישתי נהגה .אישתי יכלה לסוע הביתה בגלל הילדים . המנורה של המונע נדלקה הזמנתי גרר האוטו ניכנס למוסך שבטוח יש לא הסדר בתי יום למחר או אמר לי שצריך להחליף את הגריל אמרתי לא שהמורה נדלקה לי או אמר לי שזה היה לפני התאונה .אמרתי לא לאיל להיות תבדוק אולי זה חוט או משהו .בקצור החליפו לי גריל לאוטו שזה 5 ברגים .ושלושה ימים המוסך נזק של 9000 שח אני צריך להשאיר 2 צ'קים 1 למוסך ואחד לשמאי .אני רוצה לדעת מה אני יכל לעשות איך אני יכל לבדוק מה בדיוק החליפו האוטו וכמה זה עולה אני רוצה גם לטבוע את המוסך על המחיר זה פשות מעצבן אותי.
  • התייעצות בנושא רכב (סתו) 27/08/2017 10:40
    (סגור) כותרת: התייעצות בנושא רכב מחבר: סתו תאריך ושעה: 27/08/2017 10:40
    חפשתי רכב לאמא שלי, ולאחר שראינו רכב הוחלט ללכת לבדיקה.
    המוכר כמובן התחייב על גיר מנוע ושילדה תקינים יחסית לק"מ ולשנה של הרכב.
    לאחר הבדיקה התגלו ליקויים בגיר ובשילדה, נזקים מאוד חמורים ואף הרכב הורד מהכביש בעבר.
    לאחר הבדיקה הוחלט לא לרכוש את הרכב, ובקשהו את הסכום המלא לבדיקה בעלות 550 ש"ח.
    המוכר סירב בטענה כי הוא לא התחייב על שילדה תקינה כי סיפר על מכות שעבר הרכב וחלקים שהוחלפו ולא היה מודע שהרכב ירד מהכביש.
    אין לי שום מסמך או ראיה כלשהיא לגבי ההצהרה שלו להתחייבות לבדיקה.
    אם אני מגישה תביעה בבית המשפט השלום לתביעות קטנות, יש סיכוי? או שזה זמן שילך לאיבוד ולנסות להגיע לפשרה שעדיין אהיה מופסדת בה.
  • מה עושים במצב כזה עם הרכב? (בלה) 22/08/2017 12:20
    (סגור) כותרת: מה עושים במצב כזה עם הרכב? מחבר: בלה תאריך ושעה: 22/08/2017 12:20
    אנסה לתמצת, הלך לנו הגיר ברכב. הבאנו את הרכב למוסך שמתעסק בגירים ... היו כל מיני סיבוכים בדרך והאוטו היה במוסך 10 ימים במקום יומיים שהובטחו.
    בנוסף בקשנו שיחליפו טיימינג ברכב...אמרו סבבה נתנו מחיר ואחר כך אמרו שמעדיפים שלא כי הטיפול של הגיר מסובך ומעדיפים לבדוק תיקון אחד. בסוףכשבאנו לקחת את הרכב אמרו שבסוף כן החליפו טיימינג ועוד 2 רצועות... כפיצוי על הזמן הרב שהרכב היה שם. מתנה כביכול. בקבלה רשמו 2 שורות גיר וטיימינג ותמחרו בנפרד. לקח לנו מזומן ללא מעמ.
    אבל זה רק לצורך החשבונית. בע''פ המשיך לומר שזה מתנה והסכום ששילמנו תכלס הוא רק על הגיר.
    האוטו חזר ויום למחרת נדלקו מלא נורות והאוטו לא נוסע טוב. כרגע הרכב בבדיקה במוסך שעליו אנו סומכים. הם עוד לא מצאו תתקלה ולא יודעים עדין אם ניתן לקשר לטיפול שנעשה במוסך הקודם. אבל על הדרך ראו שהטיימינג לא הוחלף. התקשרנו לכעוס ולדרוש כסף חזרה והם לא מוכנים כי זה בכלל היה מתנה... למרות שאנחנו הסכמנו על מחיר בהתחשב בזה...ולא קבלנו הנחה שרצינו אלא זה במקום... בחשבונית אציין שזה כן תומחר. הם טענו שכן החליפו אחר כך הסתבך התחיל לומר טעויות קורות וכו וכו...גם אמר תביא תאוטו נטפל בהכל... זה בקצרה.... אשמח לדעת אם יש פה מה לעשות ואם יש מישהו שהתעסק במקרים כאלו. העניין הוא לא רק הכסף אלא גם שאנו לא סומכים עליהם יותר ושמזל שקלטנו ש טיימינג לא הוחלף כי ככה עוד שנה פתאום היה יכול להקרע ולפגוע במנוע. מודה מראששש על כל עזרה וסליחה על האורך
  • מה אני אמור לעשות עכשיו? (סער) 21/08/2017 14:04
    (סגור) כותרת: מה אני אמור לעשות עכשיו? מחבר: סער תאריך ושעה: 21/08/2017 14:04
    אהלן

    ביום חמישי גיליתי שמישהו פגע לי ברכב בטמבון האחורי. בצד שמאל, פשוט עיקם את הפח, לא השאיר שום פתק, פשוט ברח בלי כלום.

    אני רוצה לציין שהרכב עמד כל היום ליד קניון.

    למזלי יש מצלמה בקניון, ונכון לעכשיו אני מחכה מהנהלת הקניון שמנהל התפעול יבדוק לי במצלמות.

    הייתי גם במשטרה כדי להגיש תלונה, אבל אחד החוקרים שם אמר לי לחכות לתשובה של הנהלת הקניון, כדי שלפחות יהיה לי מספר רכב להגיש תלונה.

    מה אני צריך לעשות בשלב זה?

    תודה
  • על סף יאוש מהרכב (בתאל) 15/08/2017 10:46
    (סגור) כותרת: על סף יאוש מהרכב מחבר: בתאל תאריך ושעה: 15/08/2017 10:46
    על סף ייאוש כבר! רכב שנרכש לפני חודש בדיוק! *יומיים* אחרי הרכישה-לא מניע! מיד יצרתי קשר עם בעל הרכב ואף דרשתי את כספי חזרה והוא התנער מאחריות, כך שהוא יודע שזה לא משהו שנוצר במהלך שהות הרכב אצלי. נכנס למוסך ל3 שבועות וחצי (!) עבר טיפול של אלפי שקלים, כולל בדיקה במוסך מורשה (9000 ליתר דיוק). חזר מהמוסך ולאחר מס' שעות שוב לא מניע. כל הקבלות מהמכון והמוסך אצלי. יש לי דרך לבטל את הרכישה? לדרוש את כספי, לתבוע אותו, משהו?
  • התייעצות אחרי פגיעה ברכב (יהלי) 13/08/2017 09:29
    (סגור) כותרת: התייעצות אחרי פגיעה ברכב מחבר: יהלי תאריך ושעה: 13/08/2017 09:29
    אם יש לי רק ביטוח חובה , ללא צד ג.

    ונכנס בי רכב מאחור שיש לו צד ג / מקיף.

    איך אני פונה ועושה באופן עצמאי את ההליך של המוסך והכיסוי עבור זה ?
    הוא עידכן את חברת הביטוח שלונעל התאונה ומסר לי פרטים.

    מה עושים במקרה כזה?

    חברת הביטוח שלי (שזה רק חובה) כמובן אמרו שלא יוכלו לסייע ועליי לעשות זאת לבד וגם לא אומרים לי כיצד לעשות זאת.

    הבנתי שאני צריכה לבזמין שמאי / עו"ד ?
  • אשמח לעזרה שלכם (אושר) 13/08/2017 09:18
    (סגור) כותרת: אשמח לעזרה שלכם מחבר: אושר תאריך ושעה: 13/08/2017 09:18
    רכשתי רכב ממגרש מוכר עם אחריות מורחבת לשנה. לאחר חצי שנה התחילו תקלות שלא במסגרת האחריות.. לאחר שיחה עם אחד המנהלים בחברה טען ואמר לי שאקח את הרכב למוסך שעובד איתם שייבדקו.. ונראה במה אפשר לעזור.

    הגעתי למוסך (מוסך מרכזי ברעננה) שלצורך העניין יש לי את אותו המוסך בנתניה.. הבדיקה עלתה 240.. התיקונים עוד 2290. בסוף החברה לא עזרה, שילמתי על כל התקלות. לפני שהרכב נכנס למוסך אחת התלונות על הרכב הייתה בדוושת המצמד שהוא מאוד חזק. בשיחה ראשונה עם המוסך לאחר הבדיקה נאמר לי כי הקלאץ במצב מצוין.. ורק שאר התקלות הם הבעיות. כמו שאמרתי סמכתי ושילמתי. לאחר שלקחתי את הרכב מהמוסך (לפני 5 ימים בערך) היום הקלאץ לדעתי או הגיר הלך. במהלך הנסיעה התחיל לצאת עשן נוראי.. דוושת המצמד נהפכה לאבן ונתקעתי כך עם הרכב באמצע הכיכר בנתניה.

    סחבתי אותו ברגל עד הבית כי הגרר רק בראשון ובגלל שלא עברו עדיין חודש ימים מהגרירה הראשונה הם גם רוצים לחייב אותי במידה והמוסך ייטען לאותה תקלה. חשוב לי לציין שיש לי שיחה מוקלטת עם בעל המוסך שהוא מתחייב לכך שכל הרכב נבדק והקלאץ תקין.. ועוד שיחה מוקלטת לאחר שלקחתי את הרכב מהמוסך בו פתאום המנהל משנה את דעתו ואומר: אמרתי לכם שאפשר לסחוב איתו.

    מה עושים במקרה כזה? מציין שזה הוא רכב העבודה שלי..
  • המוסך לא עמד בחוזה (משה) 13/08/2017 09:03
    (סגור) כותרת: המוסך לא עמד בחוזה מחבר: משה תאריך ושעה: 13/08/2017 09:03
    היי שבוע טוב.
    שאלה קטנה אבל לפני זה קצת רקע.
    טיפלתי ברכב שלי לאחר תאונה קטנה במוסך לא הסדר והוא אמר לי "אל תלך למוסך הסדר, שם אין להם אינטרס לטפל בך בצורה טובה, אצלי אתה תקבל חלקים מקוריים ולא כמו אצלם" (מדובר בפחחות וצבע) ולאחר התיקון הסתכלתי על דו"ח השמאי וראיתי שמסומן על הדו"ח שהחלקים הינם משומשים / חליפים.

    ולשאלה: מה ניתן לעשות לגבי התחייבות המוסך שלא עמד בדרישות שלו? כי כמו שאני יודע, זה נקרא: "חוזה בעל פה" או משהו כזה

    תודה מראש
  • ליטוף של רכב שכור (לילך) 09/08/2017 16:10
    (סגור) כותרת: ליטוף של רכב שכור מחבר: לילך תאריך ושעה: 09/08/2017 16:10
    היי,

    חבר שלי נהג ברכב שכור ו"ליטף" בגאז' של רכב אחר ברמזור. לא היה שום פגע ברכב ויש לנו תמונות מתועדות. בעל הרכב הנפגע תבע את הביטוח על שריטה בחלק האחורי של הרכב שיכולה להגרם מכל דבר (יש לציין שהשריטה ממש קטנה וצריך ממש זכוכית מגדלת כדי לראות אותה. באותו הזמן לא ראו את השריטה וכמובן גם לא רואים בתמונות), בנתיים לקחו מחבר שלי את הדמי פיקדון שעומדים על 2000 ש"ח.

    אחרי שערערנו והראנו להם את התמונות הם שלחו לנו מייל שהעבירו את הזיכוי לחברת האשראי מה שבפועל לא קרה.

    בשיחה איתם היום הם טוענים שבמייל ששלחו הם טעו ואנו לא זכאים להחזר דמי הפיקדון.

    יש משהו לעשות בנושא אם יש לנו הוכחות והם לא מוכנים לקבל את הערעור?

    בתודה מראש
  • אפשר לתבוע את המוסך? (גלעד) 07/08/2017 10:13
    (סגור) כותרת: אפשר לתבוע את המוסך? מחבר: גלעד תאריך ושעה: 07/08/2017 10:13
    בוקר טוב
    שאלה: הרכב היה בטיפול במוסך מורשה לאחר הטיפול הרכב הוחנה בשטח המוסך.
    רכב אחר(מסחרי עם ביטוח של קל אוטו) נסע רוורס ופגע ברכב המחנה. התביעה מול חברת קל אוטו מתבררת כבעייתית בטיפול התביעה.
    המוסך אומר שהוא מתקשה לדחות את הצ'קים שנתנו על התיקון ובינתיים הכסף לא נכנס מהביטוח.
    האם קיימת עילה מול המוסך שכן הארוע קרה בשטח שלו והרכב היה בחזקתו?
    תודה
  • ביטוח חובה ומקיף (אלנה) 06/08/2017 09:20
    (סגור) כותרת: ביטוח חובה ומקיף מחבר: אלנה תאריך ושעה: 06/08/2017 09:20
    שלום,
    רכשתי פוליסת ביטוח חובה ומקיף ב30.7, כלומר עבר פחות משבוע וכבר חייבו את הכרטיס שלי פעמיים על סך 130 שח. בפוליסה רשום שאם הפוליסה ברשותי פחות משבעה ימים, אז אני משלמת קנס של 5% מעלות הפוליסה עבור ביטול.
    השאלה שלי היא כזאת, האם ה5% הם בנוסף לסכום שכבר שילמתי או ששני התשלומים שחויבתי עליהם יוחזרו לי ואשלם את הקנס בלבד?

    אשמח לעזרה, תודה
  • בעיה עם החברת גרר (אליס) 06/08/2017 09:17
    (סגור) כותרת: בעיה עם החברת גרר מחבר: אליס תאריך ושעה: 06/08/2017 09:17
    היי, נתקענו עם הרכב באמצע הכביש ונאלצנו להזמין גרר.
    נאמר לנו שלכל היותר יקח 3 שעות עד שיגיע הגרר, בפועל הגרר מתעכב לפחות ב20 דקות, חצי שעה (כלומר סך הכל 3 שעות וחצי בערך).
    המוסך היחיד שיכול לטפל באוטו ככל הנראה יסגר עד שנגיע אליו, וכיוון שהם ל4 עובדים בימי ראשון האוטו יהיה מושבת לפחות עד יום שני. הרכב של אבא שלי, ומשמש אותו לעבודה. במידה והרכב יהיה מושבת היום וגם מחר אבי לא יוכל ללכת לעבודה וככל הנראה יפסיד על כך כסף.
    האם יש מה לעשות בנידון עם חברת הגרר?
נושא חדש חיפוש בפורום חזור למעלה


: עבור אל עמוד