x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

פורום ביטוח רכב

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
נושא / מחבר תאריך
  • מה אני אמור לעשות? (ניסים) 29/08/2016 20:04
    (סגור) כותרת: מה אני אמור לעשות? מחבר: ניסים תאריך ושעה: 29/08/2016 20:04
    ביום שישי בין השעות 15:00-16:00, רכב פגע באופנוע החונה שלי, הפיל אותו על צידו וגרם לשבר בגוף האופנוע ועיקום בלם יד.

    לרכב הפוגע נשבר פנס אדום אחורי. רסיסי הפנס היו פזורים סביב האופנוע.
    הנהג המשיך בנסיעתו מבלי להשאיר פרטים מזהים.

    מאבטח בכניסה למקום, ראה את הרכב הפוגע וזיהה אותו בודאות כרכבו של אדון x המגיע בכל יום למקום העבודה, הצמוד למקום בו חניתי את האופנוע.

    השגתי את הטלפון של הנהג הפוגע (שמו הופיע ברשימת טלפונים חירום על דלת הכניסה במקום הו הוא עובד). שוחחנו ביום שישי. סיפרתי לו שהוא פגע באופנוע, שנשבר לו הפנס ושמצלמות האבטחה יוכלו לאשר זאת.

    נפגשנו היום במקום הפגיעה.

    הנהג הפוגע טען שלא הוא זה שפגע באופנוע שלי. שהמאבטח לא ראה טוב. ואם היה מזהה את רכבו היה עוצר אותו.

    וכראיה אין לו פנס שבור. ואכן, יש לו שני פנסים שלמים, כשרואים בברור - אחד ישן ושני חדש (באחד השברים שאספתי ממקום התאונה, ניתן לזהות את אותו מספר סדורי הן על הפנס הישן והן על הפנס החדש).

    כשנפגשנו לבדוק את מצלמת האבטחה... ראה זה פלא - בדיוק מצלמה ספציפית זו לא עבדה ביום זה.

    מה עלי לעשות, אם המאבטח מתעקש שזה הרכב שפגע, אותו הרכב שהוא רואה בכל יום...
  • רכישת רכב במגרש (מור) 29/08/2016 19:59
    (סגור) כותרת: רכישת רכב במגרש מחבר: מור תאריך ושעה: 29/08/2016 19:59
    רכשתי רכב ממגרש מכוניות.

    לפני הרכישה לקחתי את הרכב לבדיקה במוסך המוסכניק אמר שיש בעיה כלשהי בגיר, הגענו עם התוצאות של הבדיקות לבעל המגרש שאמר לנו שאין בעיה כזאת ושהמוסכניק עבד עליי וגם התקשר לחבר שלו שציין שהוא מבין ברכבים וגם החבר אמר שלא שמע על דבר כזה.

    בדרך הביתה מהמגרש האוטו נעצר ולא התניע יותר עד שהזמנו דרך הביטוח טכנאי שהצליח להפעיל את הרכב וישר נסעתי למוסך שם אמרו שיש בעיה בגיר לא כולל את הבעיה שהרכב נכבה ולא נדלק , כרגע התיקון עומד על סך 5,700 שקלים.

    שדיברתי עם בעל המגרש לגבי כל הדברים האלו הוא המציא לי תירוצים והתחמק ועכשיו הוא בכלל לא עונה לי.

    מה אפשר לעשות ?
  • בעיה עם רכב מחברת קל אוטו (בתאל) 23/08/2016 16:30
    (סגור) כותרת: בעיה עם רכב מחברת קל אוטו מחבר: בתאל תאריך ושעה: 23/08/2016 16:30
    שלום לכולם!
    לפני שנתיים ביצענו עסקת רכישת רכב בליסינג מחברת קל אוטו . במהלך השנתיים חווינו יחס משפיל ומזעזע . שירות גרוע ומכפיש . חוסר מענה וטיפול בתלונות והבטחות כושלות ונשנות ממנהלים כושלים לפתרון הבעיות. לאחרונה גילינו בתדהמה שחברת קל אוטו ביצעו משיכה מכרטיס האשראי של כ2000 שח על השתתפות עצמית של תאונה שכבר שולמה בה דמי ההשתתפות! ללא הודעה מוקדמת או מענה נמסר לנו היום כתגובה שלאחר שיצא הרכב מהטיפול באורח פלא נפל חלק אחד שלא תוקן כראוי .נציג החברה שטיפל ברכב הכניסו לטיפול נוסף תחת ההגדרה של תיקון חוזר! וכעת הוא לא מוכן להודות שזה מה שאמר . והמנהלת הודיעה שזוהי הייתה לכאורה תאונה שאינינה דווחה ועל כן עלינו לשלם דמי השתתפות. מקרה שלא היה ולא נברא!!! פשוט שוד לאור יום!!! מה ניתן לעשות בנידון?
  • שאלה למנהלי הפורום (יניב) 12/08/2016 10:29
    (סגור) כותרת: שאלה למנהלי הפורום מחבר: יניב תאריך ושעה: 12/08/2016 10:29
    הכנסתי לפני שבוע וחצי רכב פרטי לאחר תאונה חזיתית למוסך באזור ירושלים, לרכב בזמן התאונה לא היה קיים ביטוח מקיף אלא חובה וצד ג'.
    בכל מקרה החלטתי לתקן את הנזק, המוסך סיכם איתי לאחר קבלת הרכב והערכת הנזק שתיקון יהיה על סך 4,000 ש"ח לא כולל מע"מ.
    הסכום היה מוסכם עליי והסכמתי שהמוסך יתקן את הרכב במחיר הנ"ל, וכל התנהלות בתיקון הרכב כולל סכום וכו' יתבצע מולי (טלפונית או פרונטלית).
    לאחר תיקון הרכב, במעמד סגירת תשלום מול בעלי המוסך, הסכום לטענתו כבר לא עומד על 4,000 ש"ח אלא קפץ ל7,000 ש"ח משום מה.
    הייתי בהלם מתשובתו ולטענת בעל המוסך אבא שלי שמופיע כבעלי הרכב אישר את התיקון בסכום החדש טלפונית.
    לאחר בירור מול אבא שלי - הוא לא אישר שום סכום ובכלל בעל המוסך לא יצר עמו קשר לגבי סכום כסף לתיקון אלא רק יצר קשר למועד זמינות הרכב לאחר תיקון, וגם לא קיים תיעוד כלשהו לאישור של סכום כזה מעל הסכום שסוכם.
    בעל המוסך שיקר וכלל לא היה כנה בכל מהלך תיקון הרכב למרות שסוכם בינינו במפורש שתיקון התאונה יהיה בסכום של 4,000 ש"ח לא כולל מע"מ.
    כרגע בעל המוסך אינו מוכן לשחרר את הרכב שלי אלא רק בגמר התשלום 7,000 ש"ח.
    שאלתי היא מה עושים במצב כזה? האם ניתן להזמין משטרה למקום המוסך ולקחת את הרכב? להגיש תלונה במשטרה? צו מבית משפט? לתבוע?
  • תאונה עם טוסטוס בקופנגן (ארז) 10/08/2016 20:31
    (סגור) כותרת: תאונה עם טוסטוס בקופנגן מחבר: ארז תאריך ושעה: 10/08/2016 20:31
    שלום לכולם!
    אני במצב שאני לא יודע איך לצאת ממנו. ואשמח לכל עצה, עזרה אפשרית.
    אתמול בבוקר התבקשתי מפקידת המלון שאני נמצא בו, utopia resort להרכיב אותה ולהסיע אותנו לחדרי החדש. לאחד הhouses שיש ממש מתחת לכניסה.
    (לילה לפני כן, התאחסנתי בבונגלו אחר)
    לאחר ששמתי את חפצייי בחדר, עלינו על הקטנוע שלהם(לא שכרתי אותו, הפקידה ביקשה ממני לנסוע) ובתחילת הדרך הקלוקלת(חצץ ועפר) החלקנו עם תחילת הנסיעה.(20 קמש לערך- ממש שרק עלינו על הכביש) אני השתפשפתי על הכביש והפקידה נפלה עליי. היא לא חטפה שפשופים כלל אך טוענת כי היא לא יכולה להזיז את הגב.
    מייד התפנינו לבית החולים בקופנגן לקבל טיפול רפואי. וכעת אני ניצב בפני סיטואציה בעייתית.
    אני לא מודע לזכויותיי.
    לא עשיתי ביטוח רכב משום סוג שהוא.(ביטוח של הארץ פג תוקף)
    יש לי רשיון נהיגה על קטנוע בארץ.
    ויש לי פוליסת ביטוח חו"ל של 'כלל' דרך מכבי.

    זמן קצר לאחר הטיפול, הודיעו לי מהמסעדה של המלון שהיא שברה את האגן ושהיא ממתינה לרופא שיגיע לבית חולים הממשלתי בקוסמוי(פינו אותה מקופנגן לקוסמוי)
    ושהיא צפויה לפספס לפחות חודש עבודה לפחות

    כששאלתי לגבי ביטוח וכיסוי רפואי אמרו לי שהם לא יודעים וכמה רמזו לי עבות שאין לה.

    אשמח לייעוץ כלשהו, כל עזרה אפשרית או אופציה להפעיל פה את הביטוח בצורה שתועיל לי בקבלת החלטות להמשך....
    בתודה מראש,
    ובתקווה גדולה
  • עסקה עם חברת שלמה סיקסט (חגית) 10/08/2016 20:28
    (סגור) כותרת: עסקה עם חברת שלמה סיקסט מחבר: חגית תאריך ושעה: 10/08/2016 20:28
    הי אשמח לעצתכם,
    בשבוע שעבר שילמנו מיקדמה של 2000 ש"ח לחברת שלמה סיקסט על מנת שלטענתם ישמרו לנו רכב שרצינו לרכוש עד שיגיע לסניף הקרוב אלינו
    אתמול בעלי קיבל טלפון מנציג החברה בטענה שהוחלט להחזיר את הרכב לליסינג במהלך הזמן שעבר קיבלנו הצעות אטרקטיביות מחברות אחרות שנאלצנו לסרב בגלל שהתייחבנו לרכישת הרכב הספציפי.

    מכיוון שהרכב כבר לא רלוונטי ביקשנו לבטל את העסקה ולקבל את כספנו בחזרה התשובה שקיבלנו מהחברה היא שנקבל את הכסף בחזרה תוך 60 יום האם זו התנהלות תקינה?

    ומה אפשר לעשות כנגד ע"מ לקבל את הכסף בחזרה בהקדם?

    תודה!
  • תאונה עם קטנוע - שאלה (שקד) 06/08/2016 22:21
    (סגור) כותרת: תאונה עם קטנוע - שאלה מחבר: שקד תאריך ושעה: 06/08/2016 22:21
    שבוע טוב.
    עברתי תאונה עם קטנוע ללא ביטוח תקף עלי. הנהגת נכנסה בי מאחור.
    יש לי שבר ביד ובשן וכמה תפרים מעל לשפה.
    האם יש איזשהו כיסוי ביטוחי איפשהו שאני אוכל להשתמש בו או האם נדפקתי עם ההוצאות של הטיפולים וימי העבודה האבודים.
    אם יש מישהו שמבין בנושא אני אשמח לדעת מה אפשר לעשות.
    תודה. בריאות שלמה לכולם.
  • זה רכב החלומות?! (מרינה) 02/08/2016 18:22
    (סגור) כותרת: זה רכב החלומות?! מחבר: מרינה תאריך ושעה: 02/08/2016 18:22
    שלום אשמח לעצה
    לפני כחודשיים קנינו את " רכב החלומות " שלנו חדש מהסוכנות ... לקחנו הלוואה פתחנו חסכון ועשינו את מה שחלמנו עליו כבר שנים רבות.
    ב24.6 הגענו לקחת את הרכב מהסלון נרגשים מלאי ציפייה .
    בעלי נכנס לחנות קיבל מפתח יצא עם איש השרות לחניה כדי לקבל את הרכב.
    ישר שמנו לב שחסר משהו... המשהו הזה היה חיישני רוורס ששכחו להתקין לנו ומגני רוח ( לפי סיכום בחוזה) מעצבן אבל בסדר עברנו הלאה. נכנסנו לרכב במבט ראשון הכל נראה בסדר. כאשר הזמנו את הרכב בקשנו למגן אותו במובילאי שהוא כן היה מותקן ברכב אבל הוא לא נראה כאילו הוא מראה סימני חיים , שאלנו את איש השירות הוא אמר לנו שברגע שניסע הוא יתחיל לעבוד אך כמובן לא כך היה המוביליי היה תקול כך גילינו כשחזרנו באותו היום לחנות והכניסו אותנו למוסך. טוב כאן כבר התחלנו להתעצבן. חשבתם שזה הסוף. עוד לא..
    כאשר הרכב עומד במוסך ביום שהגענו לאסוף אותו אחרי שחיכינו חודש כמעט . שמנו לב שהמסגרת של המערכת מולטימדיה שבורה וכשהאיש שרות של המוסך מנסה להדביק אותה למקום הטאץ לא מגיב. אז אמרו לנו במוסך אנשי השרות והמכירה "יצרו אתכם קשר כדי להחליף מסגרת ומובילי כי זה מתקין חיצוני ואין באפשרותנו לתקן את זה במקום" ושוב אני מזכירה מדובר ברכב חדש שהגענו לאסוף וכל התקלות באותו היום. וסתם משהו מעצבן שעדיין מצלצל לי בראש , הגברת שאתה סגרנו את העסקה לא הפסיקה להגיד לי "סואו ואט אפשר לחשוב אז נחליף". מאז שבוע אחרי התקינו לנו חיישנים הדביקו מגנים החליפו מוביליי ו3 פעמים החליפו מסגרת כי כל מסגרת שהם פתחו הייתה לא תקינה. את המערכת כולה גם החליפו... נ.ב שווי המערכת לפי דברי החברה 4500 ש"ח . וכשהזמני את הרכב הם לא הפסיקו לשבח את המערכת . סופ"ש שעבר סוף סוף התקינו לי מסגרת תקינה הללויה. עכשיו בדבר הפיצוי: כשממש ממש התעצבנתי וצעקתי שאני לא מעוניינת ברכב ואני משאירה אותו פה שמתי מפתחות על השולחן ואפילו מספר לקוחות שהגיעו להתעניין בקניית רכב לקחו את עצמם וברחו משם. מנהל המכירות הבטיח בכדי לסגור לי את הפה "טיפול חינם" שווי טיפול כזה אולי 1500 ש"ח. לא ציינתי שב3 פעמים שהחליפו לי מסגרת ומערכת כל פעם בעלי היה צריך לצאת מהעבודה למשך לפחות שעה עד שהבחור עבר על הרכב. עד היום לא קבלתי שום אסמכתא אפילו לטיפול הזה. ביום ו האחרון כשהגעתי לחנות לתקן סופית את המסגרת דרשתי פיצוי נוסף על עוגמת הנפש שנגרמה לי מכל התקלות ברגע קבלת הרכב ותקלות שלא נגמרו גם אחרי, מנהל המכירות אמר לי שהוא יבדוק זאת מול החברה והיום קבלתי תשובה שלילית וזה כל כך עצבן אותי !!
    חשוב לציין שבמשך חודש הייתי צריכה לרדוף אחרהם, חודש ימים סיפרו לי על מחר ומחרתיים.אה ועוד סתם משהו מעצבן כמו שאמרתי את הרכב קבלתי ב26.6 אך לפי דו"ח כביש 6 שחייבו אותי בעשרים וקצת שקלים ב16.6 הרכב שלי נסע בכביש 6... לטענת החברה "כנראה כשהנוביל הוביל את הרכב מהנמל לחנות נפלה המדבקה מהמספר ואז המצלמה צילמה את מספר הרישוי זה שטויות" אכן שטויות עוד פרח לזר המעצבן.
    זהו פרקתי...
    אשמח לעצה
  • רכב ממגרש מכוניות אחרי תאונה (עידן) 26/07/2016 22:12
    (סגור) כותרת: רכב ממגרש מכוניות אחרי תאונה מחבר: עידן תאריך ושעה: 26/07/2016 22:12
    שלום.
    קניתי רכב ממגרש מכוניות.
    עשינו בהתחלה זכרון דברים שבו רשום שבעל המגרש מתחייב על גיר מנוע ושילדה בבדיקה. לצערי הרב החלטתי לא לקחת את הרכב לבדיקה והאמנתי לבעל המגרש שאמר לי חבל על הכסף של הבדיקה. וקניתי את הרכב ללא בדיקה עשינו העברת בעלות ויום לאחר שרכשתי אותו לקחתי אותו לטיפול במוסך והמוסכניק אמר לי שהרכב עבר תאונה ופגיעה בשילדה.

    מה אוכל לעשות?
  • תאונה ונזק לרכב - שאלה (ויניק) 25/07/2016 22:23
    (סגור) כותרת: תאונה ונזק לרכב - שאלה מחבר: ויניק תאריך ושעה: 25/07/2016 22:23
    שלום, אשמח אם תסייעו לי בשאלה.
    אדם אשר גרם לתאונה עם רכבו, הודה בנזק והתבקש על ידי בעלי הרכב הנפגע לא לערב את חברת הביטוח של הרכב הנפגע אלא לשלם 4000 שח במזומן בתמורה לויתור טענות עתידיות לגבי התאונה המדוברת. בעלי הרכב הנפגע כתב בכתב ידו: " אני מאשר שאין לי יותר שום תביעות לגבי תאונת הדרכים בה פגע במכונית שלנו...סוג, מספר רכב... תאריך... שם מלא ות.ז."
    כעת בעלי הרכב הנפגע פנה לחברת הביטוח שלו ודיווח על תאונה. חברת הביטוח תובעת ישירות את בעלי הרכב הפוגע שכן רכבו לא היה מבוטח.
    השאלה היא האם אין כל תוקף לויתור עליו חתם בעלי הרכב הנפגע בתמורה ל4000שח? האם חברת הביטוח יכולה לתבוע את בעלי הרכב הפוגע למרות הויתור?
  • קניית רכב מכונס נכסים (צפי) 20/07/2016 22:09
    (סגור) כותרת: קניית רכב מכונס נכסים מחבר: צפי תאריך ושעה: 20/07/2016 22:09
    יש לי שאלה שלא הצלחתי למצוא תשובה עליה,
    נניח שפלוני קנה רכב לפני שנתיים במכרז של כונס נכסים ובגלל שהוא קנה את הרכב במכרז מבלי לבדוק אותו אז הוא קנה את הרכב במחיר שהוא נמוך בכ-20% ממחירון הרכב ועכשיו כעבור שנתיים אותו פלוני רוצה למכור את הרכב, האם הוא חייב על פי חוק ליידע את הקונה שהרכב נקנה במכרז או שהמידע הזה לא רלוונטי והרכב הוא רכב יד 2 פרטי רגיל לחלוטין כמו כל רכב..?
  • מה עושים נגד התביעה? (ליאור) 16/07/2016 21:32
    (סגור) כותרת: מה עושים נגד התביעה? מחבר: ליאור תאריך ושעה: 16/07/2016 21:32
    שאלה אמא שלי השכירה רכב מחברת השכרה כלשהי כל המשפחה שלי נסעה ברכב ולא היה שום תקלוץ פגיעות או מכות אחרי שהחזרנו את הרכב לאחר שבוע וחצי אחרי החזרת הרכב אמא שלי מקבלת טלפון לגבי תאונה מסויימת שקרתה עם הרכב אפילו שהיה לנו ביטוח מקיף על פי ממצעים שלהם הוגשה נגדינו תביעיה של 2600 שקל למרות שלא הוכיחו שאנחנו פגענו או גרמנו נזק חוץ מיזה ישלי מכר שעובד באותה החברה באותו הסניף והוא סיפר לי שהחברה המסוימת לא עושה בדיקה לרכב אחרי כל לקוח אלה אחרי מספר לקוחות וקילומטר מסוים זאת אומרת שהם לא באמת יודעים מי אשה את המכה אלה מאשימים את הלקוח האחרון שנהג על הרכב האם האן זה חוקי ומה אפשר לעשות נגג התביעה?
  • תאונה תעבורה וביטוח (אביטל) 12/07/2016 13:26
    (סגור) כותרת: תאונה תעבורה וביטוח מחבר: אביטל תאריך ושעה: 12/07/2016 13:26
    עברתי תאונה ביום ו', אני זו שפגעה ברכב וכמה ימים לפני כן התקשרו אלי מחברת הביטוח לעדכן אותי שתוקף הביטוח שלי פג, חידשתי את ביטוח החובה והמתנתי ליום ב' לקבלת הנחה בחידוש צד ג' (לרכב שלי לא ניתן לעשות ביטוח מקיף) .

    בעת התאונה הייתי בטוחה שביטוח צד ג' שלי פג תוקף לכן הצעתי לנפגעת לתקן את הרכב על חשבוני. כעת לאחר שהרכב נמצא כבר במוסך ובמהלך התיקון ראיתי שהביטוח צד ג' שלי עדיין בתוקף. האם אני יכולה להפעיל את הביטוח ? לא הגיע שמאי לפני התיקון לפי הנוהל הרגיל והוא כבר נמצא במהלך התיקון. מה גם שהרכב שברשות הנפגעת הוא רכב ליסינג על שמה אך מי שנהג ברכב הייתה הבת שלה שהיא נהגת חדשה מתחת לגיל 21 אין ברשותי את פרטי הביטוח שלה וסיכמנו שהיא לא מדווחת לחברת הליסינג ואני מתקנת על חשבוני (שמא חברת הליסינג תתבע אותי באופן פרטי).
    מה עלי לעשות כעת?
  • פגיעה ברכב השכרה (ר.ב) 11/07/2016 23:51
    (סגור) כותרת: פגיעה ברכב השכרה מחבר: ר.ב תאריך ושעה: 11/07/2016 23:51
    שלום,
    לפני זמן מה פגעתי בטעות עם הרכב ברכב אחר השייך לחברת השכרה.
    לצערי לא צילמתי את הפגיעה מאחר והיא הייתה מזערית עד כדי בלתי נראת אולם סיפקתי את פרטי לנהג הרכב הנפגע לפי בקשתו. לאחר זמן מה קיבלתי לביתי כתב תביעה בנוגע לנדון על סך כ2500 ש״ח בצירוף הערכות שמאי ותמונות של פגיעה ברכב שאינה הפגיעה שלי.
    בהנחה שהשמאי ביצע את ההערכה על הנזק שברכב כמעט 3 חודשים לאחר האירוע ואני מזהה בוודאות בתמונות שהפגיעה אינה שלי.
    מה עליי לעשות?
  • שאלה אחרי טוטאל לוס (דורון) 07/07/2016 10:04
    (סגור) כותרת: שאלה אחרי טוטאל לוס מחבר: דורון תאריך ושעה: 07/07/2016 10:04
    אני נהג חדש, עשיתי תאונה עם הרכב טוטאל לוס.

    קיבלתי מחברת הביטוח רכב חלופי, אך הייתי צריך לשלם עבור ביטוח נהג חדש לחברת ההשכרה.

    ההגיון אומר שביטוח נהג חדש אמור לכסות לי גם דברים כאלה, אך חברת הביטוח טוענת שלא.
    חשוב לציין שהפוליסה לא הייתה על שמי, אלא על שם אימי.

    יש עילה לתבוע החזר?
  • מה אני אמורה לעשות? (קרנית) 08/06/2016 11:20
    (סגור) כותרת: מה אני אמורה לעשות? מחבר: קרנית תאריך ושעה: 08/06/2016 11:20
    שאלה עשינו טרייד לרכב בחברת סוכנויות גדולה שלקחה את הרכב שלנו ללא בדיקה רק שאלו אם היה תאונות אחד מהעובדים נהג ברכב הופנו כסף ולקחנו רכב אחר אחרי 5 ימים הם התקשרו ואמרו שיש בעייה בגיר ואנחנו חייבים לתקן אותה אמרנו לא למה והם טענו כי חתמנו שהרכב במצב תקין ועכשיו הם אומרים שהם לא יעבירו את הבעלות של הרכב החדש עלינו ויעשו הליכים משפטיים נגדנו האם זה חוקי? ומה אני אמורה לעשות
  • שאלה למומחים של הביטוח (לנה) 05/06/2016 22:40
    (סגור) כותרת: שאלה למומחים של הביטוח מחבר: לנה תאריך ושעה: 05/06/2016 22:40
    ערב טוב!
    רציתי לדעת אילו מסמכים עלי להכין כדי לתבוע נהג+חברת השכרת רכב(ממנו הוא שכר) על נזק לרכבי בתביעות קטנות? לאחר שחברת ההשכרה דחתה את הפניה של חברת הביטוח אליהם.
    או שמה עלי ללכת אפילו מעל התביעות קטנות? עלי לציין שהנהג נכנס ברכב בכוונה תחילה
    תודה לעונים
  • ביטוח מקיף לרכב - התייעצות (אלכס) 31/05/2016 11:05
    (סגור) כותרת: ביטוח מקיף לרכב - התייעצות מחבר: אלכס תאריך ושעה: 31/05/2016 11:05
    שאלה בקשר לתביעות ביטוח מקיף לרכב.

    אני בעל רכב חדש מהיבואן (עלה לכביש באוק' 15) וניפצו לי את זכוכית הגג (סאנרוף).
    הגעתי למוסך שנמצא בהסדר בהמלצת סוכן הביטוח אך החברה (AIG) מאשרים להחליף לזכוכית משומשת בלבד ולא זכוכית חדשה (שנדרש להזמינה במשלוח אווירי מחו"ל).

    האם יש לי את הזכות לדרוש רכיב חדש לחלוטין ולא משומש מכיוון שמדובר ברכב חדש?
  • שאלת ביטוח למומחים (אורל) 30/05/2016 14:22
    (סגור) כותרת: שאלת ביטוח למומחים מחבר: אורל תאריך ושעה: 30/05/2016 14:22
    שלום לכולם.
    קיבלתי בדואר פסק דין בתביעה על נזקי תאונת דרכים שהוגשה נגדי.
    פסק הדין ניתן ללא מעמד ההגנה , לאחר שנטען על ידי התובע שהודבק על דלתי 3 פעמים כתב תביעה, דבר שלא היה ולא נברא. זהו המסמך הראשון שאני מקבל בנוגע לתביעה.
    מה ניתן לעשות במצב כזה?
    יש ביטוח צד ג אך התביעה הוגשה נגדי, האם זה אומר שהביטוח לא יצטרך לשלם?
  • מי אמור לשלם את התיקונים? (נתנאל) 29/05/2016 08:56
    (סגור) כותרת: מי אמור לשלם את התיקונים? מחבר: נתנאל תאריך ושעה: 29/05/2016 08:56
    שלום רב,

    בשבוע שעבר רכשתי רכב חדש. הייתי היום עם בעל הרכב במוסך לבדיקת רכב לפני קניה, אשר במהלכה התגלו מספר תקלות. הוחלט שאת חלקן יישא באחריותו בעל הרכב ונאמר לבעל המוסך להתחיל בתיקונן. בזמן זה, הלכתי עם בעל הרכב על מנת להחליף בעלות על הרכב וכדי למשוך כסף לתשלום. לאחר העברת הבעלות, ולאחר קבלת הכסף על-ידי, החליט בעל הרכב כי הוא איננו מוכן לשאת בהוצאות התיקונים, ועכשיו כיוון שאני בעל הרכב החדש - אני הוא זה שצריך לשאת בהוצאות התיקונים. ברצוני לדעת האם אני הוא זה שצריך לשאת בהוצאות התיקונים, והאם בעל המוסך יכול (בצדק) לתבוע אותי במידה ולא אשלם? תודה רבה על עזרתכם. נ.ב מידע נוסף שאולי יכול לעזור - לא חתמתי לבעל המוסך על בקשה או אישור לתיקון התקלות, כך שאולי בעל המוסך איננו יכול לתבוע אותי אלא את בעל הרכב המקורי
  • בעיות עם חברת סקודה (עידן) 28/05/2016 22:50
    (סגור) כותרת: בעיות עם חברת סקודה מחבר: עידן תאריך ושעה: 28/05/2016 22:50
    לפני כחודשיים קנינו רכב מחברת סקודה, ושילמנו מקדמה על סך 2000 ש"ח בעת חתימת החוזה.

    בחוזה היה כתוב כי את הרכב אנחנו אמורים לקבל ב7.7 ולפני כשבוע וחצי התקשרתי לחברה כדי לבדוק מתי נקבל את הרכב כי רצינו למכור את הרכב ולשכור רכב חלופי, כשהתקשרתי נאמר לי כי רק המנהלת יכולה לבדוק תאריך הגעת רכב וכי היא תחזור אליי, לאחר כיומיים שלחתי הודעה לסוכן ונאמר לי כי יש בעיה עם הגעת הרכב וכי המנהלת תיצור איתי קשר, לאחר כ10 דקות המנהלת התקשרה ואמרה שיש בעיה בחו"ל עם ייצור הרכב ורק באוגוסט 2017 נקבל את הרכב, לאחר התעקשות שלי לבקשת שיחה עם אחד המנהלים הבכירים נקבעה לי פגישה לשבוע אחר כך ובפגישה נאמר לי שיש רכב חלופי בצבע אחר אך לא את הצבע שעליו חתמתי בחוזה ללא כל פיצוי מצד חברת סקודה, לא הייתי מוכן לקבל את הרכב ללא פיצוי, כי בעת מעמד חתימת החוזה יכולנו לקבל את האוטו בצבע האחר באותו השבוע אך בחרנו שלא מכיוון שרצינו צבע ספציפי, ידענו כי ההשלכות של לא לקבל את הרכב שהוצע לנו בעת החתימה הן ירידת ערך הרכב והפסד כלכלי. יש לציין שקיבלנו את ההודעה על הבעיה בהגעה בעת שחתמנו על חוזה מכירת הרכב הפרטי שלנו, דבר שגרם לאי נעימות ועוגמת נפש מול אותו רוכש שרצה את הרכב שלנו.

    האם יש עילה לתביעה כנגד החברה? ואם כן אז האם מדובר בתביעות קטנות? או שעדיף להיעזר בעורך דין?
    יש לציין שבסעיף הביטול של החוז
    ה כתוב כי החברה רשאית לבטל במידה והפסיקו לייצר את הדגם הנ"ל, החברה מצדה טוענת שהביטול נגרם עקב עיכוב של תהליך הייצור בחו"ל ולא באשמתם.
  • בעיה עם המוסך המרכזי (ש.ד) 28/05/2016 22:44
    (סגור) כותרת: בעיה עם המוסך המרכזי מחבר: ש.ד תאריך ושעה: 28/05/2016 22:44
    שלום,

    במהלך טיפול ראשון לרכב חדש במוסך מורשה מטעם היבואן, אחד העובדים במוסך פירק לי תוספת שהותקנה על ידי ברכב ולמעשה שמר אותה לעצמו.

    המוסך מכיר את העניין אך עושה רושם שאינו מתייחס לעניין ברצינות.
    כיצד אתם הייתם נוהגים? מדובר באביזר שעלותו גבוהה.
    האם פנייה לאיגוד המוסכים היא האופציה הטובה ביותר? או כל גוף אחר שמפקח על המוסכים בארץ? או בית משפט?

    אשמח לעצות. הסיפור קצת מורכב אך בעיקר מכוער, וכל זה גם ככה מצטרף למוניטין הכל כך רע שיש למוסכים בארץ בנוגע לאמינות.

    עניין העלות של האביזר המדובר הוא לא המרכזי, אלא הנושא של הגניבה/רמאות מכוונת, בעזות מצח מצמררת ובלי בושה.

    מעבר לכך, שאלה נוספת - האם פרסום המקרה בפומבי ברשתות החברתיות, לפרטי פרטים עם ציון שם המוסך והיבואן - מסכן אותי באופן זה או אחר במישור המשפטי?

    אציין שזה מוסך מרכזי, במרכז הארץ, שפרסום שמו והסיפור עשוי למנוע מאחרים להיפגע באופן דומה.
נושא חדש חיפוש בפורום חזור למעלה


: עבור אל עמוד