x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

פורום ביטוח רכב

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
נושא / מחבר תאריך
  • ניסוח הצהרה בין שני צדדים (אילונה) 01/02/2019 08:03
    (סגור) כותרת: ניסוח הצהרה בין שני צדדים מחבר: אילונה תאריך ושעה: 01/02/2019 08:03
    היי,
    אשמח מאוד אם תעזרו לי לנסח נכון הצהרה בין שני צדדים
    שבהינתן כסף על הנזק שנעשה על ידי לרכב (צד ג') לא יהיו טענות כלפיי בעתיד
    כיצג מנסחים הסכם כזה?
    תודה רבנ
  • כזה אבסודר לא שמעתם (סרינה) 31/01/2019 12:03
    (סגור) כותרת: כזה אבסודר לא שמעתם מחבר: סרינה תאריך ושעה: 31/01/2019 12:03
    סיפור קצת מסובך וארוך אבל חשוב לי לפרט כדי שאקבל מענה מעורך דין שמתעסק בזה.
    בתאריך 25.11 הרכב שלנו נגרר לירושלים לאחר שהלך הגיר.
    שולם למוסך 8,500 בכדי שיתקן את הגיר ועוד כמה דברים קטנים.
    לאחר כמה ימים המוסכניק אמר לנו שהרכב נוסע חלק ובמצב מצויין וכל פעם אמר שבערב גג מחר הרכב יגיע ככה לערך שבוע.
    בערך בזמן הזה הוא לא ענה לטלפונים והתברר שהוא בכלא.
    לאחר חודש בערך חזר מהכלא והמשיך במריחות (טען שהלך הגיר , הלך המנוע , נקרעו חוטים וכל מיני כאלה..)
    ראינו שהסיפור מחמיר הלכנו לתחנת משטרה ב23.1 בכדי להגיש תלונה ושם התברר שהרכב עבר בעלות ב21.1 והוא כבר לא על שמנו.
    המוסכניק העביר בעלות ללא אישורנו ללא נוכחתנו ללא שום מסמך שלנו.
    בשיחות מולו טען שאנחנו ביקשנו ממנו למכור את הרכב (לא קרה מעולם ואפילו התעקשנו לשלוח גרר שיביא לנו את הרכב בחזרה) בנוסף צילם לנו חוזה שעשה בשמו עם צד ג והוא מתחייב לו על האוטו שהכל תקין.
    בהמשך טען שהרכב ירד מהכביש והוא הפסיד המון ורוצה לשלם לנו בצקים 32,000 אמרנו לו שלא נקבל צקים ושיתן מזומן ונסיים את זה.
    קישרנו אותו לחבר מירושלים בכדי שיעביר לו מזומן ועכשיו הוא טוען שהעביר את הכסף לבחור וזה גם לא נכון.
    אשמח לעורך דין לתביעה בכדי לקבל את כל מה שמגיע לנו ואת כל מה שהפסדנו בסיפור הזה.
  • תביעה בשל תאונת שרשרת (עדי) 30/01/2019 11:21
    (סגור) כותרת: תביעה בשל תאונת שרשרת מחבר: עדי תאריך ושעה: 30/01/2019 11:21
    היי,
    נפגעתי בתאונת שרשרת, אני הרכב הראשון ומאחוריי שני רכבים שנכנסו זה בזה ואז בי.
    הנהג האמצעי טוען שהוא פגע בי כי נהדף ע"י הנהג מאחוריו. סרב לתת לי פרטי חברת ביטוח וטען שיש לו רשיון זמני.
    הנהג שהיה מאחוריו ופגע באמצעי טוען שאין לו ביטוח, רשיון הרכב שהציג פג תוקף לפני שנה והוא על שם מישהי שלא קשורה אליו בשום צורה.
    חברת הביטוח שלי טוענת שבמצב כזה אין את מי לתבוע כי האמצעי לא נתן פרטים והשלישי טוען שאין לו ביטוח. מציעים לי רק לתבוע את המקיף שלי. מעבר להשתתפות עצמית, תעלה לי הפרמיה ויהיה ריבוי תביעות. על לא עוול בכפי.
    במשטרה לא קבלתי פרטים של הנהגים לפי מספרי רכב.
    לא ברור לי איך הדברים עובדים במדינת חוק.
    אני הנפגעת, הפוגעים נוסעים ללא ביטוח/רשיון רכב בתוקף/ רשיון נהיגה זמני ובסוף אני צריכה לתבוע את הביטוח שלי על כל ההשלכות? מדוע?
    ומדוע המשטרה לא מספקת פרטי הפוגעים?
    אשמח לייעוץ, תודה רבה.
  • תאונת רכב (כלנית) 27/01/2019 16:54
    (סגור) כותרת: תאונת רכב מחבר: כלנית תאריך ושעה: 27/01/2019 16:54
    שאלה לגבי תאונת רכב. אמא שלי נכנסה במישהי. פגיעה של פחחות וצבע. האישה שלחה לה הצעת מחיר ממוסך מורשה. אמא שלי לא רוצה לפתוח בתביעה עם החברת ביטוח וסוכם שהיא תשלם על התיקון. האישה רוצה לקבל את הכסף לחשבון בנק שלה. אמא שלי רוצה לשלם ישירות למוסך על התיקון.
    האישה אינה מוכנה ואומרת שלפי: "הוראת המפקח על הביטוח" עליה להעביר את הכסף ישירות אליה. אמא שלי לא מוכנה כי חושבת שבסוף לא תתקן ותשלשל את הכסף לכיסה.
    אז השאלה: האם אפשרי מבחינת החוק לשלם ישירות למוסך ולא לאישה?
  • בעיה מול הביטוח (נתאל) 24/01/2019 15:05
    (סגור) כותרת: בעיה מול הביטוח מחבר: נתאל תאריך ושעה: 24/01/2019 15:05
    אני הודעתי על ביטול ביטוח ב17.01.18 והם לא מוכנים לבטל לי את הביטוח בטענה שהרכב משועבד.

    לטענתם ברגע שרכב משועבד הם יכולים לבטל רק חודש לאחר הודעת הביטול. משמע, אצטרך לשלם עוד 30 יום על רכב שלא ברשותי (נמכר ב17.01.). כשאמרתי להם שהרכב לא משועבד, יש לי מסמכים שמעידים על כך .

    הם אמרו: בסדר, הרכב לא משועבד אבל הביטוח כן". מזה השטויות האלה? הסברתי את המצב לביטוח לאומי (אני קשור אליהם) הם גם טענו "שאין להם יכולת להמציא "מסמך הסרת שיעבוד" כי הרכב או הביטוח לא משועבדים, תנסה שוב להסביר לחברת הביטוח".

    מה אני יכול לעשות?
    אשמח לעזרה
  • שאלה לגבי השכרת רכב (ר.ג) 24/01/2019 14:36
    (סגור) כותרת: שאלה לגבי השכרת רכב מחבר: ר.ג תאריך ושעה: 24/01/2019 14:36
    שאלה לגבי השכרת רכב
    שכרתי רכב ב17.1 וב 18.1 החזרתי אותו
    הרכב נבדק ונאמר לי שהכל בסדר וסגרתי חשבון. ביום שני ב 21.1 התקשרו אלי מההשכרת רכב ולדברי הנציג היה לו טעות והוא לא בדק הייטב את הרכב ויש פגיעה מקדימה ברכב ואני צריכה לשלם את הנזק , לפי החוזה 2000 פלוס מע''מ
    אני ממש בטוחה שזה לא ממני כזו מכה ברכב לדבריו, יש מצלמות ורואים שנגעתי בשער החניון וזה ממני,
    אמרתי שיכול להיות שנגעתי וזה רק שפשוף וצבע לא חור או מכה רצינית ברכב כמו בתמונות ששלח לי .

    ולא הגיוני שאחרי יומיים שאני מחזירה תרכב פתאום בא ואומר לי כזה דבר
    השאלה אם זה חוקי לחייב אותי אם ביצענו גמר חשבון ,חתמתי קיבלתי קבלה והכל ,
    מה החוק אומר ?
  • בעיה בנושא ביטוח (רון) 22/01/2019 10:31
    (סגור) כותרת: בעיה בנושא ביטוח מחבר: רון תאריך ושעה: 22/01/2019 10:31
    לפני כשנה וחצי רכשתי רכב מחברת ליסינג גדולה בישראל, הרכב עבר בדיקה שיצא שאכן יש פגיעות פח כאלה ואחרות ברכב, כמו כל רכבי ליסינג שיוצאים למכירה, הוא עבר השבחה.
    לפני כחודש עברתי תאונת דרכים עם הרכב והרכב הוכרז כ" אובדן להלכה" שזה אומר שהתיקון מעל 60 אחוז משווי הרכב ולכן אני מקבל מחירון של הרכב.
    במחירון ששלחו לי מהחברת ביטוח נמסר לי כי יש תאונת עבר לרכב ומופיע במאגר במשרד הרישוי ובעלי הרכב (חברת הליסינג) קיבלו ירידת ערך
    במהלך הקנייה של הרכב נמסר לי מסמך מהסוכן מכירות שבו הופיע גילוי נאות שלו שהוא חייב לדווח לי על כל היסטוריית הרכב וכל מה שהוא יודע על הרכב.
    הרכב עבר בדיקה במוסך בדיקות רכב, אכן נאמר לי על פגיעות פח אבל זה מסביב לכל הרכב ומהחברת ליסינג נמסר לי כל הרכב עובר השבחה ולכן מעלימים את כל המכות הקטנות שיש ברכב
    לא דווח לי כלל על תאונת עבר של הרכב במעמד הקנייה ועל ירידת ערך ולכן קניתי את הרכב מהחברת ליסינג במחיר השוק (אחרי הפחתת ליסינג) בלי הנחות נוספות
    לאן ממשיכים מפה?
  • רכב מחברת אלבר (מיכלי) 20/01/2019 13:36
    (סגור) כותרת: רכב מחברת אלבר מחבר: מיכלי תאריך ושעה: 20/01/2019 13:36
    שלום לכולם,
    צריכה התייעצות.
    קניתי רכב מחברת "אלבר" ביום שישי האחרון.
    גילינו כאשר הוצאמו אותו דף מתחת למושב שליד הנהג ובו נכתב כי מקוריות הרכב היא השכרה, מסרו לנו שהרכב הוא משנת 2016, עם 83000 ילומטרז', יד שניה.
    כאשר התקשרנו הבוקר למננל הנסיך הוא אמר שלא ניתן לבטל את העסקה. האמנם?
    אציין בנוסף כי יבלנו את הפלט בדיקה ובו נכתב כי המצבר ישן, היום אמרו לי שהוא מתצוגה, 2 דברים שסותרים אחד את השניה.
    אודה לעזרה.
  • בעיה עם הביטוח רכב (מאיר) 20/01/2019 09:03
    (סגור) כותרת: בעיה עם הביטוח רכב מחבר: מאיר תאריך ושעה: 20/01/2019 09:03
    בוקר טוב,
    עקב החלפת רכב. ביטלתי את הביטוח על הרכב שנמכר בתחילת נובמבר האחרון ועשיתי ביטוח חדש לרכב שרכשתי במקומו.
    עד עתה, לא הושב לי הכסף עבור הביטוח שבוטל.

    אשמח לתשובתכם לגבי השאלות הבאות

    1. תוך כמה זמן חייבים עפ"י חוק להשיב את כספי לאחר ביטול הביטוח?
    2. לאור העיכוב, מה ביכולתי לעשות?

    תודה מראש
  • פיצוי בגין תאונה-אשמת צד ג' (ישראל) 07/01/2019 10:01
    (סגור) כותרת: פיצוי בגין תאונה-אשמת צד ג' מחבר: ישראל תאריך ושעה: 07/01/2019 10:01
    רכב שעבר תאונה ובעל הרכב לא אשם , הפוגע נסע במהירות ולא הספיק לעצור בזמן ברמזור אדום והודה שזה אשמתו והופעל הביטוח. הרכב הנפגע הוגדר כטוטלוס בעקבות זה שעלות התיקון גבוהה, הוגשה תביעה לביטוח הרכב הפוגע,
    התקבל פיצוי בניכוי 25% בטענה שיש רשלנות תורמת.
    מי אמור לפצות אותי עבור ההפרש שנוכה לי?
  • תוצאה של תאונת שרשרת (סער) 06/01/2019 19:30
    (סגור) כותרת: תוצאה של תאונת שרשרת מחבר: סער תאריך ושעה: 06/01/2019 19:30
    היי, חבר היה מעורב בתאונת שרשרת בנתיב בין עירוני מהיר, היה לו חשש מכך שהבלמים שלו לא תקינים אבל בדיקה שנעשתה ע"י קומפיוטסט לפני קניה (לפני כ4 חודשים) וטסט גם כן מלפני כ-5 חודשים - לא הסגירו איזושהי בעיה עם הבלמים. מה שקרה בשטח היה שבבלימת פתע הרכב המשיך לגלוש כאילו שלבלמים אין שום משמעות מיוחדת. הבלמים פעלו, אבל לא עצרו את הרכב באופן מושלם (כן, גם בהתחשבות במרחק עצירה/בלימה סביר). האם יש איזשהו פתח לבדוק זאת יותר לעומק? האם יש טעם לבדוק זאת יותר לעומק?
    לפי מה ששמאי אומר, הנזק יכול להיות כל כך גבוהה שחברת הביטוח לא תהיה מוכנה לממן את התיקון.
  • הפעלת פוליסת ביטוח (אולגה) 06/01/2019 14:48
    (סגור) כותרת: הפעלת פוליסת ביטוח מחבר: אולגה תאריך ושעה: 06/01/2019 14:48
    שלום רב,
    אשמח לעזרה:מונית נכנסה לתוך הרכב של חבר שלי, כלומר הנהג של המונית אשם. החבר העביר את כל הפרטים לחברת ביטוח שלו, הם שוחחו עם נהג המונית שטוען שאין לו ביטוח ואין לו איך לשלם.. חברת ביטוח של החבר רוצה להפעיל את הפוליסת הביטוח שלו , האם זה נכון?
    תודה רבה.
  • מה עושים לגבי הנזק? (איתי) 06/01/2019 10:18
    (סגור) כותרת: מה עושים לגבי הנזק? מחבר: איתי תאריך ושעה: 06/01/2019 10:18
    היי. לפני כשבוע וחצי, בעודי יושב ברכבי בחניה (לא מונע), הנהג ברכב העומד בסמוך אלי פתח את דלתו וכתוצאה מהרוח היא נפתחה בחוזקה על רכבי ונוצרה פגיעה בפח הרכב (מכה + צבע).
    הנהג לא הסכים להזדהות ולתת את פרטיו. יש לי צילום שלו, של מספר הרכב שלו וכן תמונה של שני הרכבים עומדים זה לצד זה.
    בנוסף, כשביקשתי את פרטי הנהג הפוגע - התחיל לקלל וטען שלא קרה כלום. לצערי לא היה אדם נוסף באיזור שיכול להעיד.
    כשפניתי לחברת הביטוח שלי (יש לי חובה+מקיף) - הם ביררו לפי מספר הרכב שלו וטענו שיש לו רק ביטוח חובה ולא מקיף.
    מה אני יכול לעשות במצב כזה כדי לקבל זיכוי על הטיפול ברכב (טרם טופל) מבלי לתבוע את חברת הביטוח שלי - דבר שיגרום העלאה בפרמיה השנתית?
    תודה רבה ושבוע טוב!
  • שאלת חברת ביטוח (אנה) 03/01/2019 12:58
    (סגור) כותרת: שאלת חברת ביטוח מחבר: אנה תאריך ושעה: 03/01/2019 12:58
    הייתי מעורבת בתאונה קלילה במיוחד, ואני בטוחה שלא נגרם נזק לצד השני.
    למרות זאת הצד השני הגיש תביעה לביטוח והיא התקבלה. אני חושדת שהייתה התנהלות רשלנית מצד חברת הביטוח שלי בחקירת המקרה ושהצד השני הונה את חברת הביטוח (משלל סיבות שלא אפרט כאן)

    כבר שילמתי את דמי ההשתתפות העצמית בגלל לחץ שהופעל עלי מחברת הביטוח (קודם כל תשלומי, אחרת זה יצבור פיגורים וריביות)

    האם יש לי מה לעשות במקרה כזה?
    (הסבירו לי בחברת הביטוח שלא, הכל כבר סגור, הכסף שולם לצד ג' ואין לי מה לעשות בנידון)
  • חברת ביטוח לקחה יותר מדי כסף (נורית) 27/12/2018 09:36
    (סגור) כותרת: חברת ביטוח לקחה יותר מדי כסף מחבר: נורית תאריך ושעה: 27/12/2018 09:36
    בוקר טוב,

    חברת ביטוח גבתה ממני על פוליסה לרכב יותר מ- 500 שקל יותר ממה שכתוב בהצעת המחיר שלה.

    בהתנהלות מולם - הם חוזרים אלי רק אחרי שאני מגיבה להם בפייסבוק.

    החברה טוענת שברשותה הקלטה, שבה בעלי אישר להם לגבות את ההפרש, אבל לא מוכנה לשלוח אלינו את ההקלטה. "המנהלים לא מאשרים".

    האם חוקי ? האם הם מחוייבים לשלוח אלי הקלטה כזאת ?

    פרטים נוספים:

    1. מעולם לא קיבלנו את הפוליסה. בכל פעם שפנינו לבקש - שלחו לנו רק את תעודת החובה. אחרי נדנודים אין קץ - שלחו לינק שלא עבד.

    2. לפני המקרה הנ"ל - עשינו דרכם עוד פוליסה לעוד רכב. בפוליסה השנייה גבו את הסכום המוסכם, ואז הם התקשרו בטענה שנוסף עוד סעיף, שמייקר את הביטוח בכמה מאות שקלים. בזמנו חשבתי שהייתה טעות, הסכמתי, ושילמתי. אבל בדיעבד, אחרי המקרה הנ"ל - זה נראה לי פורמט קבוע.

    כיצד ניתן להשיג את ההקלטה הזאת, אם היא קיימת ? רק דרך תביעה בבית המשפט, או שיש איזשהו נוהל שמחייב אותם להעביר את ההקלטה אלי ?

    תודה רבה.
  • פגיעת הרכב בתאונה (ורד) 27/12/2018 09:31
    (סגור) כותרת: פגיעת הרכב בתאונה מחבר: ורד תאריך ושעה: 27/12/2018 09:31
    שלום,
    לפני כמה ימים אישה מבוגרת נכנסה לאבא שלי ברכב מאחורה ושברה לו את הפנס, האישה יצאה מהרכב וביקשה סליחה, הביאה פרטים והתנצלה.
    לאחר יום או כמה ימים שכנראה הגברת שוחחה עם בנה, הבן של האישה מתקשר ואומר לאבא שלי שזה אשמתו והוא נכנס בה ברוורס
    אבא שלי אמר לו שיש לו מצלמות והבן אמר לו שישלח לו את הסרטון.
    אותי זה מרתיח, השקר שהבן החליט להמציא, וזה שאבא שלי עכשיו צריך לשלוח לו את הסירטון כי אם זה לא היה קיים ולא היה מצלמות הוא כנראה היה ממשיך לשקר ולא רוצה לשלם.
    זה פשוט ככ מכעיס אותי, שאני לא רוצה לשלוח לו את הסירטון, השאלה הנשאלת האם זה נראה תקין שלא אשלח לו ונתבע את הביטוח שלו והשופט לא יראה בזה כאילו ביזבזתי את זמנו כי יכולתי להראות לזבל את הסירטון וזה היה נפטר כבר? זה פשוט מבחינתי עוגמת נפש שהוא משקר ועוד בשיא חוצפתו מבקש לשלוח לו את הסירטון
    תודה
  • שינוע רכב (ססי) 25/12/2018 12:37
    (סגור) כותרת: שינוע רכב מחבר: ססי תאריך ושעה: 25/12/2018 12:37
    התייעצות לגבי אמינות של שינוע רכב-
    בעקבות תאונה הרכב שלנו נלקח למוסך הסדר שנמצא מחוץ לעיר.
    הוצע לנו רכב חלופי ושינוע הרכב הנפגע למוסך. קיבלנו את הרכב לאחר שבועיים (די הרבה זמן ביחס לתיקון שבוצע) ברכב יש מצלמת דרך אשר תיעדה את הנהג שהסיע את הרכב כביכול למוסך, נוסע יותר משעתיים (נסיעה של 40 דק') אשר במהלכה העלה נוסעת לרכב, עשה את סידוריו הפרטיים וביצע עברות תנועה. מה ניתן לעשות במצב כזה ? תודה לעונים.
  • כיצד מחושב פיצוי צד ג' במקרה של חילוקי דעות (אלי) 17/12/2018 21:42
    (סגור) כותרת: כיצד מחושב פיצוי צד ג' במקרה של חילוקי דעות מחבר: אלי תאריך ושעה: 17/12/2018 21:42
    לא ברור לי איך מנגנון צד ג' עובד במקרה חילוקי דעות עם צד ג' לגבי הנזקים הכלולים בפגיעה. נגיד שאני אשם בברור, אין מחלוקת, בתאונה קלה עם נזק פעוט. לדעתי הצד השני מנפח את ההוצאות ואני לא מסכים לשלם מכיסי. צד ג' פונה לסוכן הביטוח שלו אשר שולח שמאי לצד ג' אשר נפגע ו מעריך את הפגיעות שהנפגע מראה לו, ואין לו כל דרך לדעת אילו מהן קרו עכשיו, ולכן נותן לו הערכת שווי גבוהה. הביטוח של צד ג' פונה לביטוח שלי ומבקש פיצוי גבוה. סיפרתי לסוכן הביטוח שלי שלדעתי צד ג' מנפח הוצאות על ידי הוספת פגמים קודמים. כיצד הענין נפתר? הביטוח שלו מעריך סכום גבוה, מי דואג לאינטרס שלי? מה קורה אם שנינו מבוטחים באותה חברת ביטוח? ואם לא, כיצד נקבע הסכום הסופי בין שתי חברות ביטוח? תודה.
  • קניתי רכב מליסינג (אסף) 11/12/2018 22:34
    (סגור) כותרת: קניתי רכב מליסינג מחבר: אסף תאריך ושעה: 11/12/2018 22:34
    שלום,
    לפני כחצי שנה רכשתי רכב מחברת ליסינג/השכרת רכב.
    מצידם קיבלתי שנה אחריות על הרכב.
    מהיום השני שהרכב היה אצלי, נורית חיווי תקלה במנוע התחילה להדליק מידי פעם. לא תמיד, רק פעם ב, וגם לא היתה באמת השפעה על הנסיעה.
    הרכב נכנס למוסך מורשה ושם הם טענו שטיפלו, ואחרי יום שהרכב יצא מהמוסך, הנורית חזרה להדלק באקראי כרגיל.
    לבסוף הרכב נלקח למוסך בעיר אחרת, למשך זמן של כחודשיים, שם נטען שהוחלף מנוע.
    חשוב לציין שבזמן הזה חברת הליסינג סיפקה לנו רכב חלופי. לפני כשבועיים הרכב חזר, וכמו כן חזרה גם נורית החיווי להדלק, אומנם בתכיפות יותר נמוכה, אך עדיין נדלקת לפעמים.
    עוד פרט, הוא שהרכב היה עדיין באחריות יצרן בפעם הראשונה שהכנסתי אותו למוסך, אך בפעמים האחרות האחריות כבר פגה.
    האם יש אפשרות לתבוע אחד מהצדדים (מוסך מורשה, חברת ליסינג), או לדרוש להחזיר את הרכב כי נמכר פגום?
    תודה מראש
  • חוות דעת אחרי תאונה (לאוניד) 05/12/2018 09:32
    (סגור) כותרת: חוות דעת אחרי תאונה מחבר: לאוניד תאריך ושעה: 05/12/2018 09:32
    שלום,

    אני מבקש עזרה או חוות דעת לאירוע:

    הייתה תאונת דרכים בה מעורב רכבי ומשאית גרר שלא נתנה זכות קדימה (איחוד נתיבים סמוכים).

    אחרי 3 חדשים של תכתובת ואיסוף מסמכים בין חברות ביטוח (אצלי – ביטוח ישיר) ואחרי שהוגשה תביעה ע"י חברת הביטוח שלי הצד השני מסר בתגובה שהנהג מכחיש את קיום התאונה מכלל כלא היה (לדעתו לא הייתה פגיעה). הנזק לפי הערכת שמאי ואחרי תיקון אחרי הדוח הסתכם ב-20 אלף ₪.

    יש לי 3 אופציות (אולי יותר):

    1. להפעיל ביטוח, לקבל החזר ולהיפגע כספית מהשתתפות עצמית, תוספת דוח העדר תביעות ועלויות נוספות בהוצאת ביטוח הבא (לפי ביטוח ישיר אוכל אחר כך להגיש תביעה ובמידה ואזכה לפחות ב-85% בבית משפט אקבל החזר ומחיקת התאונה מדוח העדר תביעות).

    2. להגיש תביעה לבית משפט לתביעות קטנות ולקוות לזכות בה

    3. לפנות לעורך דין ולהתחיל תהליך תביעה לא קטנה. זמן טיפול יותר ארוך, עלויות שוטפות אבל (לפחות לפי סיפורים) סיכוי יותר גבוה לזכות. גם הצד השני עקב "פחד" מתהליך משפטי אולי יבקש הסדר ללא בית משפט.

    אשמח לקבל את חוות הדעת של המומחים והמלצות מה לעשות.
  • בעיה מול סוכנות רכב (אולה) 04/12/2018 09:55
    (סגור) כותרת: בעיה מול סוכנות רכב מחבר: אולה תאריך ושעה: 04/12/2018 09:55
    בשבוע שעבר רכשתי רכב חדש מסוכנות רכב בעלת מותג מוכר בינלאומי.

    לאחר שסוכנת המכירות בבית העסק הסבירה את פרטי המבצע דאגתי לוודא מולה מספר פעמים את כל פרטי המבצע ובפרט את הסכום הסופי לקניית הרכב. הסכום הסופי לקנייה אושר מספר פעמים על ידי הסוכנת על ידי הצעת מחיר כתובה חתומה על ידה בתוספת חותמת של בית העסק.

    כלקוחה עמדתי בכל תנאי המבצע - העברתי את המקדמה כמו שביקשו על מנת לשמר את תנאי המבצע ולאחר מספר ימים העברתי את הסכום המלא והסופי.
    לאחר כחצי יום מהעברת הסכום המלא יוצרת איתי קשר הסוכנת בטענה שהיא עשתה "טעות" בשקלול סך ההנחות ועלי להוסיף עוד 4000 (!!!) שח לעסקה על מנת לקבל את הרכב.

    יש לציין שוב שהצעת המחיר חתומה על ידי הנציגה פלוס חותמת בית העסק.

    זאת חוצפה בלתי נתפסת, עוגמת נפש ותחושת מרמה איומה!

    השקעתי המון זמן בחיפוש רכב שמתאים לי, השקעתי מזמני במספר פגישות בסוכנות על מנת לוודא את כל הפרטים טרם הקניה וכאמור קיבלתי הצעת מחיר חתומה ושילמתי את מלוא הסכום ככתוב וכמוסכם. מיותר לציין שאינני מעונינת לשלם שקל אחד נוסף עבור עסקה זו. אני מעונינת לקבל את הרכב בתנאים שסוכמו- כאמור הסכום שולם במלואו!

    בשיחה היום מול הסוכנת ומנהל הסניף - הם אינם מוכנים לסגת מהבקשה ההזויה לתשלום הנוסף!

    זקוקה בדחיפות לכל עצה שלכם - כיצד לפעול מולם.
    מה החוק אומר ?
    כיצד החוק פועל לטובתי ומה עלי לעשות? כיצד לפעול מולם?

    אודה לכל טיפ, ידע והכוונה בנושא.

    תודה.
  • שאלה בעניין ביטוח מקיף (ב.ב) 02/12/2018 10:25
    (סגור) כותרת: שאלה בעניין ביטוח מקיף מחבר: ב.ב תאריך ושעה: 02/12/2018 10:25
    אשתי הייתה מעורבת בתאונת דרכים עם רכב פלסטינאי, הרכב הפלסטינאי חצה קו הפרדה רצוף (לשטח שהיה שם דוכן אוכל בצד) ואז אשתי נכנסה בו, כל האירוע מצולם במצלמת רכב, המשטרה קבעה שהנהג הפלסטיני אשם.

    שפניתי לחברת הביטוח שלי, הכל היה טוב עד שהבינו שמדובר ברכב פלסטיני ואז אמרו שצריך לתבוע את הביטוח כי הפלסטינים לא משלמים מתי שתובעים את צד ג׳.
    לדברי חברת הביטוח אם אני לא תובע את הביטוח אז אני צריך לשלם את עלות התיקון לבד וללכת לתבוע את צד ג׳ לבד.

    ואם אני כן תובע את הביטוח , אז אני משלם 1,000₪ השתתפות עצמית + עליית הפרמיה

    אני לא מבין למה חברת הביטוח מתנערת,
    האם מותר לה בכלל
    אני משלם ביטוח בדיוק עבור מקרים כאלה

    * השוטרים לקחו את הפרטים של הנהג האשם כולל חברת הביטוח ומספר פוליסה של הביטוח

    אבל לא מעוניינים כלל לתבוע את צד ג׳ משיקולים כלכליים...על חשבוני.
נושא חדש חיפוש בפורום חזור למעלה


: עבור אל עמוד