x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:
סקירה בנושאי ביטוח:
חשוב לדעת!
אנו מתחייבים שלא להעביר את פרטייך לצד שלישי, אלא למטרת השוואת מחירי ביטוח רכב כל המידע הנמסר בטופס הנ"ל נשמר ומטופל בדיסקרטיות הראויה. באתר Mph ניתן לערוך השוואת מחירים מותאמת אישית לרכישת ביטוח רכב במחיר הזול ביותר בישראל

פורום ביטוח רכב

נושא חדש חיפוש בפורום חזרה לעמוד הפורום
נושא / מחבר תאריך
  • בעיה עם רכב שכור בליטא (אליצור ל.) 02/12/2018 10:19
    (סגור) כותרת: בעיה עם רכב שכור בליטא מחבר: אליצור ל. תאריך ושעה: 02/12/2018 10:19
    שלום לכולם. נסענו כמה חברים לחופשה קצרה לליטא, וחזרנו לפני כמה ימים. במהלך החופשה שכרנו רכב מחברת השכרה מקומית. מעט לפני הטיסה חזרה ארצה, החזרנו את הרכב לשדה התעופה. בגלל שהטיסה יצאה באמצע הלילה, שמנו את המפתח בתיבת הדואר, כפי שסוכם מראש עם הפקיד של חברת ההשכרה. כמה שעות אחרי שחזרנו הביתה קיבלנו מייל בו נטען שהרכב נשרט וכי עלות התיקון תעלה כמה מאות יורו. הם צירפו גם תמונה מטושטשת של אותה שריטה שלכאורה נוספה לרכב. התמונה לא ברורה, אך אנו יודעים בוודאות שהרכב לא נשרט בשעה שהשכרנו אותו (לצערנו לא צילמנו את הרכב לפני\ואחרי, אולי זו הייתה טעות והיינו תמימים, אבל היה חשוך וירד שלג). בכל מקרה בדקנו עוד קצת על אותה חברת השכרה, ומסתבר שעוד אנשים התלוננו על כך שהואשמו בפגיעות ונזקים שונים לרכב שלא הם ביצעו. אני תוהה מה ניתן לעשות במקרה כזה. כמובן ששלחנו להם מייל אבל אני מניח שזו מילה שלהם מול מילה שלנו. כשקיבלנו את הרכב אחד החברים שילם עם כרטיס האשראי שלו על ההשכרה עצמה ועוד פיקדון (שבאופן לא מפתיע חופף לעלות התיקון של אותה שריטה). כרגע עוד לא הופיע חיוב של אותה שריטה מסתורית, אך אנו מאד חוששים מכך והיינו שמחים אם יש דרך להימנע מכך. תודה על הסבלנות והמענה.
  • ביטוח רכב (איילה) 29/11/2018 15:08
    (סגור) כותרת: ביטוח רכב מחבר: איילה תאריך ושעה: 29/11/2018 15:08
    ביטוח רכב
    היתה לי תאונה שבה גם אני וגם השניה בתאונה תבענו צד ג. התיק עוד לא נסגר ואין הכרעה. אני צריכה לחדש עכשיו ביטוח ובגלל שיש תביעה לצד ג זה פוגע לי בעבר הביטוחי והפוליסה מתייקרת. מישהו יודע מה קורה אם יצא במשפט שאני צודקת והתביעה תרד מהעבר הביטוחי האם אפשר לתבוע החזרים על התייקרות הפוליסה? אם כן איך? אם לא למה?
  • מקווה שזה הפורום המתאים... (איליי) 26/11/2018 09:57
    (סגור) כותרת: מקווה שזה הפורום המתאים... מחבר: איליי תאריך ושעה: 26/11/2018 09:57
    סיפור קצת מורכב, אמא שלי מאושפזת בבית חולים כבר 3 חודשים, היא העבירה את הרכב שלה לחזקתי כדי שאניע לה אותו ואשמור עליו טכנית הרכב עם טסט ועם ביטוח תקין על שמי. העמדתי אותו בשכונה שבה אני גר בחניה בצבע אפור וכל יום שחזרתי בלילה מהעבודה הייתי מניע אותו עושה כמה סיבובים בשכונה בשביל הנסיעה וחוזר לאותו מקום חניה כי זה היה המקום היחיד שפנוי בשעות שהייתי חוזר מהעבודה והשכונה גם ככה עמוסה תמיד. אחרי חודש פקח עירייה שם לי מדבקה על הרכב שהרכב עומד ברשות הרבים בלי לזוז ולפי החוק אסור לי להשאיר את הרכב מעל X זמן בלי תזוזה, התייעצתי עם עו"ד בתחום מבלי לנקוט שום פעולה והוא אמר לי שכל עוד לרכב יש טסט והוא לא מהווה מפגע בטיחותי או עומד על חניה אסורה, אסור להם לעשות לי כלום, בייחוד שאין שום סימון על הגלגל או איזשהו תיעוד שהרכב לא זז, המשכתי כהרגלי והייתי מניע אותו כל יום יומיים עושה סיבוב בלילה וחוזר לאותו מקום חניה, היום קמתי בבוקר וראיתי שגררו לי את האוטו, התקשרתי לפיקוח ודיברתי עם הפקח שגרר לי, אמרתי לו באיזה זכות גוררים רכב תקין הוא אמר לי שקיבלו הרבה תלונות שהרכב הזה עומד הרבה זמן בלי לזוז, הסברתי לו שהרכב כן זז ואני מחזיר אותו לאותה חניה כי היא היחידה שפנויה וגם כי אני גר בשכונה וזכותי להחנות באיזו חניה שאני רוצה כל עוד היא אפורה. הוא גמגם ואמר ששלחו לאמא שלי דואר רשום לעיר שהיא גרה בה והיא לא הגיבה, אמרתי לו שהיא מאושפזת שלושה חודשים בבית חולים ואין לה שום דרך לראות את הדואר שלה גם אם הוא רשום, הוא התחיל להגיד שזה עומד ברשות הרבים ושיש תיעוד שהרכב לא זז, אמרתי לו שאם אין לו הקלטת וידאו של חודשיים רצופה אין לו שום הוכחה שהרכב לא זז כי אני הייתי מזיז אותו בלילה! ואולי אני אפילו יכול למצוא הוכחות לכך בפלאפון, אמרתי לו שהשיחה מוקלטת ושאני מתכוון לפנות לערכאות משפטיות כי הם גררו רכב תקין לחלוטין שנוסע עם טסט, הוא אומנם היה מלוכלך והגלגלים לא היו מלאים והוא טען שהגלגלים היו עם קצת אוויר אז זה מעיד על זה שהרכב עמד, אמרתי לו שמה הוא מכונאי מוסמך שקובע כמה זמן רכב עמד על סמך הגלגלים, כל השיחה הוא גמגמם. אחרי זה הוא רצה "לבוא לקראתי" ואמר שיבטלו הכל רק אם אוציא את הרכב מהמגרש שהם גררו אליו על חשבוני, אמרתי לו שזאת חוצפה ושיש המון אנשים(באמת יש) בשכונה שחונים כל יום באותו מקום, אז מה אם אני אתלונן כל יום פשוט יבואו ויגררו להם?
    אני רוצה להתייעץ על המצב כאן לפני שאני פונה לבית משפט לתביעות קטנות, מה דעתכם? אני מפחד שהשופטת תגיד לי למה במשך חודשיים חנית באותו מקום חניה אבל באמת שלא הייתה לי ברירה ולא היה לי כוח להזיז אותו כל הזמן רחוק מהבית, זאת חניה אפורה וזאת זכותי. אם יש עו"ד שיוכל לדבר איתי על זה בטלפון אשמח לכך.
  • המלצות לגבי ביטוח רכב (אבי) 22/11/2018 22:29
    (סגור) כותרת: המלצות לגבי ביטוח רכב מחבר: אבי תאריך ושעה: 22/11/2018 22:29
    הי.. הנער שלי עבר טסט בשעה טובה.. בעניין ביטוח לנהג צעיר, רכב פרטי - אשמח למי שכבר עבר את זה ובדק. מדובר על נהיגה בעיקר סופי שבוע, בילויים עם חברים, ממוצע של פעם בשבועיים. ביטוח קבוע זה מחיר הזוי של תוספת של 4400 ש"ח רק למקיף. האופציות הם:
    בחברת הביטוח הנוכחית מציעים תמורת 70 ש"ח 5 ימים רצופים נהיגה לנהג צעיר, 15 פעימות סה"כ שניתן להפעיל בתקופת הביטוח. אם ינצל את כולם זה יצא סה"כ 1050 ש"ח (ההפעלה היא דרך הרשת, ללא הגבלת קילומטר). אם יש עוד מכונית בבית - כנ"ל, עוד 15 פעימות נוספות .
    חברת ביטוח אחרת מציעה צ'יפ שהיא מתקינה על המחשב ברכב, קונים 500 קילומטר ב500 ש"ח. אם זה מסתיים ניתן לרכוש עוד חבילות באותו מחיר. גם כאן ניתן לשים צ'יפ גם על הרכב השני בבית (ההפעלה וסיום הנסיעה היא דרך אפליקציה בנייד וכמובן שכדי לרכוש את העסקה צריך להעביר את כל עסקת הביטוח אליהם..).
    מכירים את הנושא? יש עוד אופציות? (רכב חברה.. אני יודע..). תודה...
  • שאלה למומחה בביטוח (אדיר) 18/11/2018 13:55
    (סגור) כותרת: שאלה למומחה בביטוח מחבר: אדיר תאריך ושעה: 18/11/2018 13:55
    היי,
    רכב שעבר תאונה ובעל הרכב לא אשם , הפוגע נסע במהירות ולא הספיק לעצור בזמן ברמזור אדום והודה שזה אשמתו והופעל הביטוח. הרכב הנפגע הוגדר כטוטלוס בעקבות זה שעלות התיקון גבוהה והרכב די ישן ואמורים לקבל תשלום בשווי מחיר המחירון של הרכב . לפי חברת הביטוח הכספים יעברו תוך 3 חודשים , האם זה תקין? הרכב היה רכב יחיד ובשימוש יום יומי ועכשיו נשארים בלי שום דבר 3 חודשים מבלי שזאת אשמת בעל הרכב.. יש פה עילה לתביעה?
  • בעיה מול מוסך מורשה (עדינה) 18/11/2018 08:50
    (סגור) כותרת: בעיה מול מוסך מורשה מחבר: עדינה תאריך ושעה: 18/11/2018 08:50
    אשמח לדעת
    אם יש כאן עילה לתביעה
    היינו במוסך מורשה בגלל רעשים ששמענו, לאחר מס׳ שעות של בדיקה נאמר לנו שנמצאה הבעיה ועלותה כ3,300 ש״ח והסכמנו לתיקון.
    למחרת המשכנו לשמוע את התקלה, כשחזרנו למוסך אמרו שאין מה לעשות, שאת החלק שתיקנו היה חייב והרכב לא היה עובר טסט ועוד כל מיני חרטוטים ולאחר בדיקה נוספת נצרך לשלם עוד אלפי שקלים(רק חלק ללא מע״מ ועבודה 1,400...)
    זו זכותנו לבחור מה לסדר ולתקן באוטו, מבחינת כלכלית אני יכולה גם להחליט להשבית את האוטו ובטח לא להוציא אלפי שקלים ש״נכפו״ עליי ללא לטפל בבעיה שלשמה הגעתי למוסך
    תודה מראש
  • מה אני עושה עכשיו? (נועם) 05/11/2018 15:30
    (סגור) כותרת: מה אני עושה עכשיו? מחבר: נועם תאריך ושעה: 05/11/2018 15:30
    היי(:
    ב15 לאוגוסט החזרתי רכב מושכר לחברת השכרת רכב גדולה.
    ידעתי שיש לי סכום גדול לשלם ולכן התכוונתי לשלם בתשלומים.
    כשהגעתי נאמר לי שנשארו לי רק כ1500 שח לשלם כי את השאר הורידו במהלך תקופת ההשכרה, שמחתי שרוב התשלום ירד ושילמתי את הסכום בתשלום אחד.
    יום אחרי גיליתי שבעצם ירדו לי באותו יום יותר מ4000 שח בתשלום אחד(משני כרטיסים שונים שהיו בפיקדון בסניף), כשהתקשרתי לברר הפקידה אמרה שהיא זוכרת אותי ושבאמת היו רק 1500 ואז הודתה שבעצם הורידה באותו יום בצהריים את שאר הסכום מכרטיס אחר (דבר שלא עדכנה שהיא עושה למרות שזה היה היום שהחזרתי את הרכב).

    ביקשתי שתבטל עיסקה ותחייב בכרטיס אחד עם תשלומים וכך אמרה שעשתה.
    בזמן שחוייב כרטיס אחד בכל הסכום בתשלומים, לא הוחזרו לי כ2600 שח שירדו מהכרטיס השני.

    אנחנו כבר ב5 לנובמבר, כמעט 3 חודשים אחרי שהחזרתי את הרכב שלם ותקין ואני רודפת אחרי החברה ואחרי הסניף, כל אחד זורק אותי מאחד לשני, מבטיחים לחזור אליי בטענה שמחכים לאישורי מנהלים.

    מה אני יכולה לעשות?
  • פגיעה ברכב ליסינג (שלומי) 04/11/2018 11:01
    (סגור) כותרת: פגיעה ברכב ליסינג מחבר: שלומי תאריך ושעה: 04/11/2018 11:01
    מקרה שהיה, לפני כשנתיים החזקתי רכב ליסינג, נקלעתי לחניה צפופה של אולם אירועים. בחיפוש אחר חניה פניתי שמאלה רכב שהגיע ממול מימיני השתפשף בי. בגלל הצפיפות לא ברור מי לגמרי אשם. לי היה שפשוף לאורך הדלתות והרכב השני השתפשף בטמבון. החלפנו פרטים... דיווחתי בעבודה, הרכב נלקח לתיקון מבחינתי התיק נסגר.
    לפני כחצי שנה קיבלתי טלפון מחברת הביטוח שמזמן אותי למסור עדות אודות האירוע בטענה שהאשמה נופלת על הצד השני. מבקשים ממני להכין שרטוט תמונות וכו...
    הדיון נקבע ליום רביעי 7/11 .
    אני מקבל הודעה מהבן, ש משרת בגיבעתי,טכס הכומתה הוקדם ליום רביעי בשעה 11.(הבן גר איתנו החל מגיל 3 ועד היום, לצורך העניין הוא כמו הבן שלי).
    נוצרה שאלה, האם אני מחוייב להתייצב בבית משפט למתן עדות? או להמשיך בחיי הפרטיים ולהיות נוכח באירוע משמעותי עבורי.

    ראוי לציין שמאז החלפתי רכב ליסינג בתום 3 שנים ולפני מספר חודשים עזבתי גם את מקום העבודה.

    האם אני יכול לסרב לעדות מאחר שהנושא לא רלוונטי עבורי?

    האם אני מחוייב להכין שרטוטים ותמונות? חלפו מעל שנתיים אני לא לגמרי זוכר דקויות.

    אשמח לתשובה מהירה מה עלי לעשות במקרה זה. אני לא צד בעניין כלל וחברות הביטוח גוררות אותי לעדות שאין לה בה כל עניין.

    אני מפסיד יום עבודה, טרחה להגיע לתל אביב. והתעסקות שלי נגד רצוני להיות חלק בסיפור.
  • צריך תשובה של מומחה רכב (יאיר) 04/11/2018 10:55
    (סגור) כותרת: צריך תשובה של מומחה רכב מחבר: יאיר תאריך ושעה: 04/11/2018 10:55
    שלום. רכשתי רכב חדש. במפרט היה כתוב שהרכב יגיע עם מערכת איתור. אכן הרכב הגיע עם מערכת איתור. הביטוח לא דרש מערכת איתור אקטיבית או פאסיבית ולכן לא התקשרתי עם חברת איתור כלשהיא. חלף חודש וקיבלתי חשבון מאחת מחברות האיתור. פניתי אליהם לברר והם אמרו שכל זמן שאני לא ממלא טפסים ומבקש להתנתק המנוי פעיל ואני צריך לשלם עבורו. ועכשיו השאלה שלי...

    באמת???
    יכול להיות שקודם הם מחליטים לתת לי שירות כלשהו מבלי שביקשתי ואז אני צריך לרוץ אחריהם ולמלא טפסים שונים ולהסביר לכמה וכמה נציגים מדוע אינני מעוניין בשירות שלהם?

    זה חוקי בכלל כל העניין הזה?

    האם אני צריך לעשות משהו או פשוט להתעלם מהודעות התשלום שלהם?

    האם בכלל מותר ליבואן להעביר את הפרטים שלי לחברות שמתעסקות בהתקנת מכשירי איתור בכלי הרכב?
  • עסקה על רכב (רינת) 01/11/2018 11:49
    (סגור) כותרת: עסקה על רכב מחבר: רינת תאריך ושעה: 01/11/2018 11:49
    היי .
    אמא שלי קנתה רכב ממונע .
    באותו היום גילנו שהוא הורכב עם הגה הפוך עי הנציג שלהם.
    לאחר כמה שעות של הטענה ראינו שהמוצר בקושי נוסע .
    פנינו אליהם ונאמר שצריך הטענה של 12שעות.
    עשינו ושוב לא עבד פנינו שוב ונאמר שכנראה לא הוטען טוב להתטעין שוב כך זה נמשך כשבוע.
    הבאנו את הרכב לבדיקה והם מתחייבים ל21ימים .
    אבל . הרכב לא נשלח לתיקון ושכב בחנות אתמול אחרי שעבר 21ימים התקשרתי שוב ושוב נאמר לי שהוא לא תקין ויתקנו אותו.
    אני חא רוצה תיקון ורוצה כסף חזרה מאיר והרכב מיום הקניה לא מנוצל מה אפשר לעשות כי הם מסרבים
  • שאלה לגבי אחריות לתאונה (גלי) 01/11/2018 11:23
    (סגור) כותרת: שאלה לגבי אחריות לתאונה מחבר: גלי תאריך ושעה: 01/11/2018 11:23
    שואלת בשם אחותי:

    נסעה ברכב פרטי בכביש, מצד ימין נדחפה משאית שניסתה להשתלב בנתיב שלה, בבלימה מהירה נמנע נזק גדול אך החלק הקדמי הימני של הרכב נכנס במשאית.
    במהלך דין ודברים סוער הנהג לא מסר את פרטיו אלא רק את פרטי הביטוח ומיהר ללכת משם.

    כרגע היא בדין ודברים מול בעל המשאית
    ש-
    א. לא מוכן למסור את פרטי הנהג(שיתכן שנהג בכלל ללא רישיון)
    ב. טוען שפנה לביטוח שלו והצהיר שהיא נכנסה בו מאחורה

    המצב כרגע הוא שבגלל שהרכב שלה קטן כל הטמבון נפל

    מה ממליצים לעשות?
  • שאלה לגבי רכב מושכר (אלעד) 31/10/2018 15:49
    (סגור) כותרת: שאלה לגבי רכב מושכר מחבר: אלעד תאריך ושעה: 31/10/2018 15:49
    שאלה לעזרתכם,

    השכרתי רכב בארהב עם חברת avis. נאמר לי כשאני מחזיר את הרכב בשדה יש תוספת של 59$ בערך.

    כאשר הגעתי לשדה כמובן הרכב היה מתודלק מלא.

    הנציגה שקיבלה את הרכב אמרה שהכל בסדר ואני יכול ללכת.

    לבסוף חיוב אותי באשראי עוד 20$. בהתכתבויות עם נציגה השירות הם מבקשים ליראות קבלה של הדלק.

    הם לא מוכנים לשלוח אישור שהרכב תודלק בסכום שהם אומרים. מה ניתן לעשות?
  • הכוונה אחרי תאונה עם הרכב (ימית) 29/10/2018 10:22
    (סגור) כותרת: הכוונה אחרי תאונה עם הרכב מחבר: ימית תאריך ושעה: 29/10/2018 10:22
    היי, אשמח להכוונה.
    רכב פרטי נכנס ברכב של אבא שלי מאחור וכתוצאה מכך אבא שלי נכנס ברכב שהיה מקדימה (עצרו ברמזור אדום).
    לרכב של אבא שלי אין מקיף אלא רק צד ג. הנזק הוא מאחור ומקדימה כאשר מקדימה הנזק גדול יותר. חברת הביטוח של הרכב הפרטי לא מוכנה לשלם על הנזק מקדימה בטענה של אי שמירת מרחק.
    מה אבא שלי אמור לעשות? לביטוח שלנו אין צד בעניין? לשכור עורך דין? לבד?
    הרי ברור שאבא שלי נכנס ברכב מקדימה בגלל הרכב הפרטי!
    תודה רבה.
  • בעיה עם המד מרחק ברכב (צבי) 25/10/2018 10:11
    (סגור) כותרת: בעיה עם המד מרחק ברכב מחבר: צבי תאריך ושעה: 25/10/2018 10:11
    מכרתי רכב משנת ייצור 2003 שהיה ברשותי 4 שנים ללא תקלות מלבד טיפולים שוטפים עם 338,000 ק"מ , הקונה לקח את הרכב למוסכניק שלו וחתם בזכרון דברים שקנה את הרכב לאחר שבדק ומצא אותו לשביעות רצונו, לאחר כשבועיים גילה שהק"מ בשנת 2008 היה כבר 440,000 ק"מ ובשנת 2009 הורידו ל 170,000 ק"מ , לטענתו הוא זכאי לבטל את העיסקה או לקבל ממני פיצוי על ק"מ חריג , כאשר התביעה הראשונה שלו היית שהוא רוצה החזר של 15,000 שח כאשר המחיר שמכרתי לו היה 33,500 שח, כמובן שעם הזמן הוא ירד בדרישות שלו , כיום הוא מאיים שאם לא אחזיר לו 8,000 ש"ח הוא יילך לתביעה נגדי וידרוש 25,000. מה אומר החוק לגבי מקרים כאלה , אני כמובן לא ידעתי ששיחקו בק"מ ויש לי תיעוד מהמוסך שטיפלתי בו את הרכב ב 4 שנים שהיה ברשותי .
  • נזק בתאונת דרכים (גידי) 22/10/2018 15:56
    (סגור) כותרת: נזק בתאונת דרכים מחבר: גידי תאריך ושעה: 22/10/2018 15:56
    שלום,אשמח לעזרה.
    חודש שעבר עברתי תאונת דרכים בה היו מעורבים ארבעה מכוניות. רכב אחד שלא נתן זכות קדימה ורכב אחר פגע בו ואחריו פגע ברכב שלי ואז בעוד רכב. הייתה משטרה ויש דוח משטרתי. היום קיבלתי מכתב מעורך דין של הרכב הרביעי "הרכב שפגעו בו אחרי שפגעו בי". במכתב כתוב שעליי לשלם את הנזק. לאחר שדיברתי עם הנהג הרביעי והוא דיבר עם העורך דין שלו. נאמר לי ממנו שאין לי מה לדאוג,מכתב נשלח לכולם וגם לו אין מושג למה..... באמת אין לי ממה לדאוג? כולם יודעים מי אשם בתאונה ועדיין זה נשלח גם אליי. אשמח לעזרה.
    תודה רבה .
  • בעיה אחרי תאונה קטנה (בן) 17/10/2018 17:36
    (סגור) כותרת: בעיה אחרי תאונה קטנה מחבר: בן תאריך ושעה: 17/10/2018 17:36
    שלום, אז ככה: הייתי מעורב בתאונה קטנה. לטענת הנהגת אני שפשפתי אותה בעת השתלבות בנתיב (סטיתי שמאלה), ואילו לטענתי ולטענת הנוסעת שנסעה איתי, לא פגענו בה ולא ראינו/הרגשנו דבר (היא ניגשה אליי בזמן עצירה ברמזור).
    אצלי היה שפשוף קל מאחורה, זה הדבר היחיד שאני זוכר בוודאות.
    היא דרשה לראות את רישיון הנהיגה שלי, והסכמתי, כנהוג בחוק. לאחר שצילמה אותו דרשתי לצלם את שלה, והיא פשוט התעלמה, נכנסה לאוטו ונסעה, למרות שדרשתי זאת מספר פעמים.
    אציין שלא הפעלתי שום אלימות מילולית או פיזית, ולא ניסיתי לפתוח את דלת הרכב שלה כשלא הסכימה לתת לי את רישיונה.
    אבל מרוב בלבול וכעס אפילו לא הספקתי לצלם את הרכב שלה. כן, טיפשות גמורה. ככה למעשה אין לי שום פרטים עליה.
    מה שכן יש לי זה תצלומים של הרכב שלי מאותו היום, ואת פרטיה של הנוסעת שהייתה איתי, ששלחה לי הודעה שבה כתוב שהיא הייתה איתי ברכב.
    השאלות הן כאלו:
    1. במצב של תביעת הביטוח שלי מצד הנהגת, האם אוכל להוכיח שהגברת לא הסכימה לתת את פרטיה?
    2. האם יש לזה משמעות חוקית שעשויה להועיל לי?
    3. נניח שיקרה מצב שבו היא תחליט לנצל את חד הצדדיות של החלפת הפרטים (הרי כנראה לא מדובר באדם אמין במיוחד), ותתבע אותי על פגיעה ברכב אחר, שבו יש פגיעה חמורה יותר. האם העובדה שברכב שלי יש שריטה קלה בלבד תספיק כדי להוכיח את חפותי במקרה שכזה?
    4. האם יש משהו פוגעני/זדוני שהיא יכולה לעשות עם הפרטים שמסרתי לה, מבחינת גישה למידע עליי, או שלא באמת יש לזה משמעות?
    סליחה על המגילה ותודה לעונים!
  • בעיה עם הרכב (קרן) 17/10/2018 09:16
    (סגור) כותרת: בעיה עם הרכב מחבר: קרן תאריך ושעה: 17/10/2018 09:16
    אם אפשר שאלה
    הרכב שלי השבוע באמצע נסיעה פתאום עצר כשפתחתי מכסה מנוע הכל היה שמן
    חייגתי לגרר שפינה את הרכב למוסך.

    במוסך אמרו שהרכב תקין ובכל זאת עשו בדיקת מחשב
    בבדיקה נימצא תקלות של מצערת ונקישות במנוע
    בוצע ניקוי מצערת.

    הוצאתי את הרכב מהמוסך נסעתי פחות מ10 ק"מ
    והרכב התחיל לעשן ונכבה שוב עשיתי פרסה ורציתי לחזור למוסך עד לאחר מס שניות הרכב נעצר שוב פניתי את הרכב שוב בגרר
    במוסך נאמר שהלך מנוע

    שאלתי האם המוסך צריך לשאת בתוצאות או מה אפשר לעשות במקרה כזה ???

    סליחה על האורך

    תודה
  • שאלה שלא מצאתי לה תשובה... (יעל) 15/10/2018 10:54
    (סגור) כותרת: שאלה שלא מצאתי לה תשובה... מחבר: יעל תאריך ושעה: 15/10/2018 10:54
    שלום!
    עשיתי ביטוח לרכב ונדרש ממני ע"י חברת הביטוח להתקין קודן לרכב(תנאי לביטוח). התקנתי קודן לפי ההנחייה באחד הסניפים שעובדים עם חברת הביטוח. תוך זמן קצר נוצרה לי תקלה ברכב שהצריכה בדיקה במוסך בעלות של 350 שקל. במוסך נאמר לי שהתקלה בהכרח נובעת מהתקנה לא תקינה של הקודן. האם יש עילה לתבוע(לדרוש) מהביטוח/ הסניף שביצע את ההתקנה של הקודן שיחזירו לי את העלות (350 ש"ח) שהצריכה הבדיקה של המוסך? הרי אם היו מתקינים כמו שצריך אז לא הייתי צריכה לשלם על בדיקה במוסך ממה נובעת התקלה.
    אשמח מאוד לעזרה
  • ביטוח איילון (שרול) 14/10/2018 10:37
    (סגור) כותרת: ביטוח איילון מחבר: שרול תאריך ושעה: 14/10/2018 10:37
    הסתבכתי עם ביטוח איילון. לפני חצי שנה נהגת שמבוטחת אצלם פגעה ברכב שלי כשהיה בחנייה וגרמה נזק כבד של 30,000 ש"ח. מכיון שזו אשמתה המלאה (היא גם הודתה בכך בפתק שהשאירה) תבעתי ישירות את איילון ולא את הפוליסה שלי. מאז איילון "חוקרים" ו"בודקים" חצי שנה ולא שילמו לי שקל. מה כדאי לי לעשות? לתבוע את הנהגת? לתבוע את איילון בבית משפט? מה עושים במקרה כזה? תודה.
  • פגיעה ברכב (איילת) 11/10/2018 13:34
    (סגור) כותרת: פגיעה ברכב מחבר: איילת תאריך ושעה: 11/10/2018 13:34
    שלום, רציתי להתייעץ בנוגע פגיעה ברכב,
    נכנסתי ברכב חברה של מישהו והשארתי פרטים,
    לאחר שהאדם שנכנסתי בו עם הרכב נתן לי הצעת מחיר של מוסך העברתי לו את הכסף דרך העברה בנקאית ובה רשמתי שהיא נועדה לתיקון הרכב (1100 שח ) וביקשתי ממנו שיעביר לי את הקבלה ואת התיקון של הרכב. מאז האדם לא עונה לי ואינו מגיב לי להודעות. רציתי לברר האם זה חוקי שהוא יקח לעצמו את הכסף ולא יתקן את הרכב עם הסכום שהעברתי (כמו שכבר אמרתי רשמתי בהעברה הבנקאית שזה נועד לתיקון הרכב)
    רציתי לדעת בנוסף האם אני יכולה לעשות משהו בנידון והאם עליו לתקן את הרכב?
  • חברת הביטוח רכב עושה בעיות (שי) 10/10/2018 10:12
    (סגור) כותרת: חברת הביטוח רכב עושה בעיות מחבר: שי תאריך ושעה: 10/10/2018 10:12
    שלום לכולם.
    אני מבוטח בביטוח רכב באחת החברות הגדולות כשנה וחצי. לאחר שנה וחצי הייתי מעורב בתאונה שלא באשמתי, צד ג' ניסה להפעיל את הביטוח שלו אך קיבל סירוב לתשלום, לכן הפעלתי אני את הביטוח המקיף שלי. במחלקת התביעות של חברת הביטוח שלי בדקו דברים לעומק לאחר הגשת התביעה וגילו שאני לא מבוטח על מספר הדגם הנכון של הרכב. יצרו איתי קשר ואמרו שהם יטפלו בתביעה שפתחתי ולאחר מכן יפסיקו לי את הביטוח במיידי. אני זוכר שמסרתי את כל הפרטים במדוייק במעמד המכירה ובחידוש לא ביקשו כלום חוץ מהאם השתנה אמצעי התשלום אך לצערי אין לי הקלטות שיחה. שאלתי היא האם חברת ביטוח יכולה להסיר כך אחריות ולהחליט שהיא מפסיקה לבטח אותי חודש אחרי החידוש? למה האחריות היא לא שלהם הרי הם מחזיקים בכל פרטי הרכב כבר במעמד הרכישה?
    תודה מראש וחזרה לשיגרה נעימה.
  • נזק בשטיפת מכוניות (דניאלה) 10/10/2018 10:08
    (סגור) כותרת: נזק בשטיפת מכוניות מחבר: דניאלה תאריך ושעה: 10/10/2018 10:08
    בראשון נכנסתי לשטיפת מכוניות רגילה, מנהרה כזאת, ופתאום באמצע השטיפה המכונה שברה לי את המגב הקדמי ששבר לי את השמשה הקדמית! בום פתאומי.
    העובד אמר שזה קרה כי המגב שלי הופעל (אני כיביתי אותו ממצב אוטומטי ברגע שנכנסתי למנהרה) ושהם לא אשמים.

    לשמש יש לי ביטוח אבל מסתבר שזה לא רק המגב שנשבר אלא גם המנוע של המגב ומדובר ב- 9000 שח!

    אני מתכננת לקפוץ מחר לשטיפת מכוניות עם הצעת המחיר ולדרוש שישלמו. מישהו יודע אם יש איזשהו סיכוי שהם לא אשמים או שאין להם אחריות על כך?
    כיצד עלי לפעול?

    תודה!
נושא חדש חיפוש בפורום חזור למעלה


: עבור אל עמוד